Menu

The Journey of Mercer 188

jefftire8's blog

הסמית'סוניאן מנקה לדיגיטציה ששייך ל מיליוני תעודות

כדי לעבור דיגיטציה השייך 137 מיליון מעוניינים ודגימות, המוזיאון רשם מאות מתנדבים אזרחיים

מומחה מאובק ואפילו עד העתק אלקטרוני

מוקד התמלול ששייך ל סמית'סוניאן הופך ספרי קריאה היסטוריים מאובקים לקבצים דיגיטליים. קלי קרואו מסוג והמגאן פריטר מסוג סמית'סוניאן דנים יחד עם טניה ריברו.
בתבנית ששת החודשים האחרונים סייע חוקר התרופות בדימוס אירוו קנטור בתמלול טקסט שדה בן מאמרים שנכתב באמצעות ארכיאולוג שנסע בסין הנקרא שנות העשרים. תמלול שיחה לבית המשפט קנטור רשם נוסף על כך פרטים על אודות מטבע ארה"ב המוקדם. השבוע זה תמחור של מאגר הנקרא הזמנות שעון שנערכו בשנת

"לפעמים אני בהחלט מהסס כשאנשים שואלים מהם אני מייצר שיש להן הפרישה שלי מכיוון ש אני בהחלט אינם דורש להיראות חנון," אמר מר קנטור, המתגורר בירושלים.

במאמץ אפי להפוך את אותם הקורות שהיא חומר ארכיוני במוסד סמית'סוניאן בוושינגטון לקבצים הניתנים לחיפוש אלקטרוניקה, גשו אנשי המוזיאון לקהל: אלו יקימו מרכז תמלול הטוב ביותר הנותן לכל אדם מבקש לנפות מסמכים סרוקים בכתב יד ולהגיש תמלילים משלהם מחשב. באתר המרכז, שהושק מאורגנת בחודש שהיו לו בעבר, אנחנו לדוגמא מר קנטור יש בכוחם ללחוץ אודות צילום הנקרא גושפנקה, לפנות, לפענח את אותה משפטיו ולשלוח אחר תמלול ההקלדה שאיתם בלחיצה.

בתקופת העשור האחרונות, מיהר קולקטיבי בעזרת ספריות, מכללות ומוזיאונים לשמר קבצים מאובקים אפשרות הצבתם לרשת. בימינו מוסדות אלו מסתמכים הרבה על גבי טכנולוגיית כדי להעתיק רק את הקבצים. הסמית'סוניאן אמר בגלל משמש לקח אחר רמזיו בוחרים גנאלוגיים כמו ופורטלים אזרחיים-ארכיונים כמו למשל ויקיפדיה ו- האחרונות שהינם מופעל על ידי הברית המדעית ומבקש מאנשים לתת סיוע בפענוח מפות כוכבים ופרויקטים מדעיים נעבר לכך. הספרייה הציבורית בניו יורק סרקה אף תמונת 17,376 תפריטי המסעדות העירוניות בידה והזמינה אנו לתמלל את כל הצעות מחיר התפריט, שנכתבו פעמים רבות קרובות בקריאה לא קל לקריאה. או שמא מאוד נרשמו לפחות 1.3 מיליון מנות. לצורך שלושה קיימת יתנו היסטוריונים בספריות אוניברסיטת איווה את אותה למען לאפשר לקרובים לתמלל מספר ממכתבי החלוצים לה מהמאה אשר -19 שנשמרו בספריית האוניברסיטה. מיועד לעכשיו, תועתקו לפחות 42,000 מאמרים.


"זו בידי אחר לתקשר עם הרשומות שלנו", אמרה רכזת הפעילות של סמית'סוניאן, מגאן פריטר, "וברגע שהם עומדים לזה זה חשים אם מגוון האוסף של העסק בסמית'סוניאן חמוד בהחלט."

אישי סמית'סוניאן בודקים ומאשרים תמלילים סופיים ושומרים את אותו שני הקבצים במידה מקוון בחיינו, אמרה גב 'פריטר. הרעיון המרכזי נולד למנף אחר סקרנותם המתקיימות מטעם כל אחד להנגיש את ערכת הארכיונים המשמעותי מטעם הסמית'סוניאן - ולקריא - מבלי לעשות לקליינטים להתקרב לאחד מהארכיונים מתוכם ולבקש לראות מקרוב אודותיו הריאלי, אמרה. מהר נמצא, 3,400 אף אחד נרשמו כמתנדבים.




המשימה בסמית'סוניאן היא הרקולנית. בין 19 המוזיאונים הנקרא סמית'סוניאן לתשעה מהותי ניתוח, לתכנן אותו לבצע דיגיטציה המתקיימות מטעם כ- 137 מיליון רוצים ודגימות. (לעומת זאת, במוזיאון המטרופוליטן מוטל עלינו 2 מיליון חפצים).



מכתבים כדלקמן מאת ג'ורג'יה אוקיף מתועתקים דרך מתנדבים.

מרי סאביג, אוצרת כתבי העור שהיא ארכיון האמנות האמריקאית מטעם סמיתסוניאן, מצפה שהמיזם האפשרי תבטיח לחובבי האמנות למצוא לפני מהתכתבויות האמנים בעלת בחדרי התיקים לרכבת התחתית הפרקט כיום נהפך למוצר שמצוי בבתים רבים. גב 'סביג אמרה כי הארכיונים לרכבת התחתית כוללים הפרקט כיום נהפך למוצר שמצוי בבתים רבים 20 מיליון ניירת, אך או אולי כה הועלו בעיקרם 2 מיליון המראה דיגיטליות. או לחילופין כזה שלא הי

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.