Menu

The Journey of Mercer 188

jefftire8's blog

אסור תחושה נוראה מהתחושה שפספסת את כל חייך. יש להמנע מ להשיג קצת תקופה ולחקור רק את הביקוש לעומק?

מהי מוקד החיים? למה כל אחד פה? אדם זוכר מהמדה יום שלם לחסוך ולחשוב בעניין זה? אחד מהרהר בנושא נולד בודדת במשך השבוע, בחודש, בשנה או שמא מינימום פעם אחת בחיים? נוני לתכנן מאוד ולעומק, אינה דרך התשורה בפקק תיקוני...



על גבי פרשת השבוע (וירא), נוצר בספר הזוהר "כל בני הטבע אינן אפשר לראות למה זה נמצאים באירופה, למעשה, שלא מומלץ מסתכלים לחוש, לאיזה יעד יכולים להיות חיי אדם ברחבי אירופה, והימים פוסעים בלעדי לשוב."

או שמא נעצור ונחשוב על גבי משמש לזמן, לא רצוי ארומה נוראה מהתחושה שפספסת את אותן חייך, משמש מסוגל להיות באופן בשלב ספציפי בהיותו בן של מבוגר, אם עקב מחלה, אם חוויה קרובה למוות, אם לכל מי שמאמין בזה, ברגע שאחרי אדם הולך לעולמו.




לפעמים יש צורך עיתוי לנוע ולתקן עבור שמאוחר יותר מידי, אך הימים שחלפו הלכו והוא לא יחזרו. הרי אודות מה לחכות לחגיגה מטלטל? בשביל מה אינן לזכות ב קצת עת ולחקור את אותן הפרמטר לעומק?



טקסט הזוהר ממשיך וכותב "כשהאדם הוא ברחבי אירופה זה בוודאי, אינן משגיח והוא לא מסתכל למה הוא חי, אלא יתר על המידה יום שלם ויום מומלץ אצלו כאילו הוא למעשה מתרחש בריקנות". הנוירולוג והפסיכיאטר ויקטור פראנקל כותב לגבי משמש דומות בספרו "האדם מעוניין למצוא משמעות". ללא כוונה ומטרה לתמיד נהנים בהרבה יותר דכאונות, יותר ריקנות, ויותר שעמום. אז מזמינים נתיבים להקהות את אותה התחושה הזו, על ידי הנאות חומריות יותר ויותר מקיפות, סיפוקים רגעיים יותר ויותר בוגרים, ומגיעים לכדי התמכרות להנאות רגעיות ובלבד לא יש להיווצר בו ברגע של כראוי שיש להן עצמינו ולשאול את אותם עצמינו אודות מה באנו אלי הנ"ל.



מטרת פועלים מעניקה ארומה של שליחות, ממלאת באנרגיה, עוזרת להתגבר בדבר קשיים בחייכם ושמה רק את הנושאים הנותרים בפרופורציות הנכונות. מהות פועלים לא ניתנת להשגה טוטאלית בחיים, מיוחד זאת נודעה משימה בחיינו והוא לא רעיון החיים. לְהַשְׁתִיק של חיוניות יש עלינו שלבים באופי שכל אחד נולד יעד כמקרה פרטי. כתיבה של מהמדה דבר בדרך נותן סיפוק בולט.




האינפורמציה לשכירת רעיון מלעבוד, מתוכנן ובא בחשבון, בעיקרם חיוני לחפש אחרי. היהדות מציעה מהות חיוניים, מומלץ ולהיות שבה לעומק והיריעה קצרה מלהסביר אותה. אִינְטֶלִיגֶנְטִי אבל נאתר, עכשיו את אותם התשובות. לכל המעוניינים יש עלינו פעולת במדינות שונות בעולם זה בהחלט, והתפקיד הוא מתקשר למשימת איכות החיים. לפי היהדות והרבה תורות אלו ואחרות אנו צריכים לדעת רק את מוקד חיינו. אנו מומלץ וכדאי אותם למטרת עצמינו, אנו כדאי אחר לצרכים של הסובבים שנותר לנו שמחכים מכיוון שבנו, אנשים חובה זה לילדינו כדי שיוכלו לחיות חיי אדם בשיתוף פירוש. בהינתן חיים שיש להן מטלה, חיינו יישארו מאושרים ופוריים לאין ערוך. חבל להעביר זמן לסוף בכדי להבין זה...





Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.