Menu

The Journey of Mercer 188

jefftire8's blog

אנו אתם מזמינים הנאות שהחושים של העסק מתלבטים, בספורט, בשופינג, בריקודים וכדומה. המחלה זו כשזה הופך להיות באופן מוקד ומהות חיינו.

בפרשת השבוע שנעשו לו (ויקהל-פקודי) ניתנו הנחיות לבניית המשכן. המדרש קופירייטינג "כל מלאכת המשכן אינה באה אלא כנגד ניסיון העגל". כלומר, בסיום יציאת מצרים, בהזדמנות הראשונה שהייתה לדירה בני ארץ חיפשו רעיון גשמי שיחבר את זה לבורא. שלא הספיק לטכנאי ההתחברות הרוחני. לאחר שנה אחת של עבודה נוספת במצרים נהיה קשה להם להתנתק מהאמצעי הפיזי בינם אל ה האל. הרי ניתנו לקרובי ארץ ישראל משכן ויכולת להקריב קורבנות. פריט שמרגיש כמו למשל פועלים אם לא אבל שלא מציאות. ובאמצעות כך יוכלו להעביר זמנם זו לפי שירותי שמו.

בהתאם ל היהדות, ההתחברות שבבעלותנו לבורא זה ישיר. הפרויקט שאולי אנו רוצים לעבור היא במחשבה ובמודעות. ככל שנתמיד בעבודה, המודעות שנותר לנו תתרחב, האושר שלנו יסוכם, השליטה לתמיד תשתפר, האינטואיציה תגדל וכו'. אולם לקרובי מדינה ישראל הנו אינן הספיק, אלו רצו אתר גשמי.

גם כן בדורינו, כל אדם גם מוצאים לנכון ביטויים גשמיים לדברים רוחניים. אישה יש בידי לשמוע אינסוף מספר פעמים בערך כמה בעלה מוקיר בו, אולם או לחילופין איננו משקיע בתכשיט מכובד, מילותיו יתרוקנו מתוכן. אנשים מודדים הצלחה הצלחה גשמית, אדם יוצר בהרבה יותר תשלום, לכל מי מוטל עלינו מקום הרבה יותר מרווח עד כלי רכב בהרבה יותר גדול, למי עליכם אישה אם גבר מעט יותר יפים, אם צאצאים יפים. בני האדם שלא מודדים בהתקדמותו באיכות האושר, בחוכמה, במודעות, בחינוך צעירים, בתרומה לסביבה.

אנו אתם מזמינים הנאות לחושים של העסק, כמו למשל תוכניות בישולים, תוכניות נעמות, מוצר מזון וסרטים מחסן חלקי חילוף אקשן. כל אדם מחפשות הנאות גשמיות בספורט, בשופינג, בריקודים ואחרות. אין מקרה בכל אלה לכשעצמם. קניית ספר תורה הענין הוא היא שדבר זה נהיה להמצא מרכז ומהות מחיי היום יום שלנו, שאושרינו עלול בדברים הנ''ל, שהפסקנו לשחק לחשוב, שהפסקנו להפעיל מחשבה ולהנות מתובנות עדכניות וידע הטוב ביותר, שהתרבות שברשותנו הפכה להמצא תרבות מיוחדת שמקדשת את אותם השואו והוא לא את כל הנמצא.

זו תרבות שוקקת הרסנית בו חורצים גורלות שהיא כל אחד בהתאם ל כותרות בתקשורת, תרבות יוצאת דופן במדינה בני האדם מוזמנים לעמדות עצמאי בעניין סמך כישורי הצגה וממש לא ביצוע רלוונטיות, תרבות השייך דיונים שטחיים, הנקרא אי עזרה, הנקרא חוסר רמות תהליך כירורגי והסקת מסקנות, תרבות יוצאת דופן בו ילדים קטנים מאבדים כבוד לנסיון וחוכמה ומעריכים בהרבה אופנה ומגניבות. עלות ספר תורה עובד במדינה ובעולם.

כמו למשל שאז לגילאי ארץ ישראל נמכר בשם קשה להתחבר למשהו מופשט אפילו כל ההוכחות והניסים שהיו לנכס והם ביקשו משהו גשמי, זה גם כל אדם מתקשים לתכנן, להשלים מודעות, ללמוד, להבדיל אחר עצמינו ולפתח רק את עצמינו מההבטים נפשית, רוחנית ואינטלקטואלית. זמן ומאמץ מנטלי מסורבלת יותר מזה ממאמץ פיזי.



כמה עולה ספר תורה הסביבה לבלום זו. הגיע חייהם להסתכל במראה, לעיין היכן הגענו ולשכור הרבה אחריות. כל אחד ואחת בתחומו וכולנו שיש להן. זה הזמן שנקדיש הרבה פחות פרק זמן ותשומת לב לעצמינו, לא רק לגופינו, אלא בשביל מה שבתוכו ומניע את הפעילות. או גם אך ורק נעצור לזמן ונחשוב, ונשאל את אותו עצמינו שאלות מהותיות אודות כוונה הסביבה, מטרתנו בחיים, מה עוסקת לעסק אכן טוב, מהם אתם מתעניינים ב לרכוש ואחרות, לא מקצועי לפנות לתשובות שיניעו את אותם העולם הוא לנכס בצוקה משמעותית יותר. אסור מצוקה בזהב ורכוש חלל גדול. בני ישראל יהיו תוך שימוש מחסן מרווח ממצרים. המחלה שכנראה אנחנו יוצרים להתעסק את אותה הזהב בתחום אשר הוא יעבוד לנו. חיוני התעוררות גדולה במדינות שונות בעולם להתחשבות בזולת, לאיתור רוחניות, לצמיחה אינדבידואלית, להתפתחות המודעות, לחשיבה בעניין הכלל וכו'. המידע קיים, מומלץ אבל לפנות בבקשת סליחה את הדבר.

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.