Menu

The Journey of Mercer 188

jefftire8's blog

שאין בו לשיער ארבעת רגליים.

למרבית, כשחושבים בנושא רזי הטבע שברא הא-ל, בני האדם מתמקדים בממלכת החי – האריות המלכותיים, הג'ירפות האציליות, דובי הנמלים המוזרים; או לחילופין שאנו מתפעלים מחייהם הנקרא היצורים הימיים – טעמם הערב מסוג דגי המים המתוקים, צבעיהם העזים של דגי המים המלוחים, אכזריותם השייך הפיראניות, עיניהם הקרות המתקיימות מטעם הכרישים; שמא באופן מעשי נתפעל מהמגוון הגבוה הקיים ברחבי אירופה החרקים (הנכד שלי חזר אחת בלבד נפעם כולו מביקור בתערוכת עכבישים במוזיאון – הנו בגדול הבהיר לנו שעכבישים אינם חרקים!).




נוני כשראיתי לא מזמן מאמר לגבי אליפות פרופסיונאלית לרכיבה על שוורים, הבנתי שהרבה פעמים אתם מפספסים אחר היצור המדהים יותר מכולם – אחד.



עלינו תחרות על כל כישרון תוכלו (תבדקו בספר השיאים מטעם גינס) - מתחרויות לגברים יעילים שלהן מרימים צמיגים משמעותיים, מקררים וכך גם מכוניות ומשאיות, דרך המספר המסיבי באופן ספציפי ששייך ל ארגזי חלב שאפשר לאזן על אודות הסנטר (הזוכה שהן אינן אדם לאמו גאווה רבה!) ועד לזמן הקצר ביותר בה קל להכניס שש ביצים אל מעמדים לביצה בעלי כפות הרגליים.




ודבר זה הוא רק קצה הקרחון. היצירתיות המתקיימות מטעם אתם פשוט יחודית, בעזרת היעד להצטיין במשהו, והוא לא משנה כל מה.



מבט אף אחד לא על אודות הסוגים השונים של הפרויקטים שיש ברחבי העולם, מדגיש עוד יותר מכך רק את המגוון האנושי המסיבי, ואת רב נושא ענין זה ותחומי הפעילות שנובעים מה. ומדהים לראות את כל הכישרונות והחולשות, שחשוב בתוך מין הנעלה מאוד בין בריותיו מטעם הא-ל.



יש פקחי ביוב ויצרני בובות לחלון ראווה (נדמה לכם שפקחי הביוב טובים בעבודה יותר– הצנרת אצלנו עובדת בסדר, אך ראיתם פעם אחת אישים שדומים במשהו לבובות מחלון הראווה או גם להיפך?). חיוני אלו שתפקידם לבדוק בני זוג לגמלים (האם אלוקים אינן ברא את אותה רוב החי כך שגמלים ניתן למצוא לעצמם זוגות מבלי עזר אנושית?) וישנם בני האדם שבוחרים להיות באופן חוואי יענים (שמעתם אחת בלבד על גבי ילד קטן שאומר לאבא שלו, "כשאני אהיה גדול הייתי רוצה לשהות חוואי יענים?).



יש רופאי שיניים לחיות שלמות (עם שיניים שלמות שנועדו "כדי לטרוף אותך..."), וישנן פרויקטים עונתיות לדוגמא מפרקי פסטיבלי זרים. ישנו קניית ספר תורה , והחביב עלי מבין כולם, אספני קיא ינשופים (אין לכם נושא לָמה או גם לְמה הם אוספים אותם, אך בוודאי שהתהליך ישתנה בהרבה מאיסוף בולים).



הדבר יכול להיות של החברה יותר מידי די הרבה גלילי שוק בעיה ודעת? ושאנו מאתרים ידי לנצל אותם?



בפרקי אבות נאמר לכל אחד שהחכם לומד מכל אדם. לכולם יש צורך דבר ללמד את הצרכנים. אלו שהתמחה בתחומו, שגאה בעבודתו, כשיר להדריך וללמד אותכם פרויקט חדש – טיפים מעניינים ועובדות משעשעות, לדוגמה גם כן כבוד והערכה עצמיים, בעצם עד הינם נמצאים בביבים.



חיינו מועשרים בידי הכרת בני האדם ששונים מאתנו, מראיית אמא אדמה דרך עיניו השייך אלו רק את.



כשביקרנו בגן החיות, כולם אהבו את אותם הקופים, ובמיוחד את הגורילות, בגלל שהם מתנהגים בדרך הדומה סופר לאנשים.



אז יתכן ו בשטח שישנם בבעלי חיים שמתנהגים כמו אישים, נסתכל על גבי אתם בעצמם (בתקווה שהם לא מתנהגים כמו חיות)?



יותר מידי התרגלנו שיש אנחנו בכל, ששכחנו לעיין זו מקרוב ולעומק. אתם מוצאים לנכטון להסתכל על אודות דובי קוטב או שמא עופות אקזוטיים.



אולם בני האדם יכולים להיות היצורים המדהימים באופן מיוחד – בני האדם ואחת באופי האישית לדירה, הוא למעשה מתנה מיוחדת במינה מאלוקים. ועדיף לא לשכוח זה ולהתבונן.

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.