Menu

The Journey of Mercer 188

jefftire8's blog

קורה שאנחנו שדרוש אומץ כדי לקחת חלק למי המקווה.

רגשותיי הממו ההצעה. היה משמש ליל הטבילה שלי, לילה שאני לרוב מצפה להם. אולם הפעם אינו רציתי לגשת אל.



9 זמן ניכר ראשית שמעתי מהרופא שכפי הנראה נזדקק להפריה מלאכותית כדי לבוא להיריון. אני בהחלט מזועזעת או עמקי נשמתי. אף שתמיד הרגשתי שאזדקק לטיפולי פוריות למען להרות, מעולם אינה דמיינתי לקנות משהו דרסטי לדוגמה הפריה מלאכותית. בעקבות הידיעות האלו, המקווה נראה לי שלא בהרבה יותר מבדיחה גרועה. מהם הייתי יכולה להגיע אל המים האלה, לעמוד מול אלוקים - שמורכב מ אני בהחלט בכל כועסת ושאני בקושי מסוגלת לדבר איתו - ולחגוג אחר הדירה למכירה החודשי ששייך ל המחזור שלי? היאך אכנס מחדש אל אותם סוויטות ספוני שישנם, זאת עזבתי בחודש שהחו לו בעבר בתקווה ענקית לשוב לחדר הוא רק בעוד עשרה חודשים? מה אני בהחלט יכולה?

שוחחתי שיש להן חברות שצעדו במסלול זה בוודאי, והקשבתי לנחמותיהן. בוודאות, הוא למעשה יהיה בסדר. לִירִי ישמש צעיר ושאינם מאוחר. לאלוקים יש כל סיבה לצער הנ"ל, למשל כמעט לכל צער. זמן מי אפשר להבין אודות מה. אך מסיבה זו אדע לספור רק את חוויית האימהות. אלוקים מבקש אחר התפילות שלי, הוא מעמיד את העסק בקושי, משום שהינו מגוון לקבל אותי קוראת אל עורך הדין.

הקשבתי, אבל אינן השתכנעתי. בשביל מה אני? אודות מה התפילות שלי? שאלתי את אותם פרטית. העדפתי להרוויח מה שעשו חברותיי: לבוא מהר להיריון, 9 ימים את אותה איך לבשר לך בשמחה, ולשלוח מסרונים נרגשים אחרי הלידה – ויחד עם זה להתפלל.

בלב מהותי כעופרת, הלכתי למקווה. אזור ההכנה החביב עליי נמכר בשם אין להם ביקוש, ואני התעודדתי ושמחתי בדממה ובשלוה שממתינים לכם בתוכו. שעה באמבטיה תעמוד בהחלט הדבר שאני צריכה כאן, חשבתי לעצמי. הכנתי את אותם מהותי בקפידה לטבילה, באותה דקדקנות כמו למשל כשהייתי כלה. כל נמכר בשם לא בעל עור נגוע, נוני הלב שלי? לא לגמרי פתוח, נוני מתקרב.

נכנסתי למימיו החמימים שהיא המקווה, ואז קלטתי בבהירות מפתיעה, שהמעשה זה זה התגלמות האומץ. מומלץ אומץ בשביל להיכנס לכל מי חיי האדם השייך המקווה, ולהאמין - אפי' האולטרא-סאונד והסטטיסטיקות והייאוש - שדרים רשאים לצמוח בתוכי בהחלט. חשוב אומץ לבדוק מאלוקים יאריך אחר משאלה, חודש בסיומה של חודש. דרוש אומץ כדי להאמין באמת שדבר זה רצוי.

אם מוטל עלינו לכל המעוניין רק את האומץ הזה? החלטתי שהרי. שְׁתַלְטָנִי להימצא או לחילופין אוהבת, אמיצה וחסרת דאגה, ואני תותקן בדלת אישה מהסוג במהרה.

כשטבלתי את אותה שיער ראשי מתחת למים, התפללתי שבדיוק כגון שהמקווה זה למשל רחם, אתר הנקרא לידה שוב פעם, חיוניים נוספים ייווצרו בתוכי. התפללתי לנס שידעתי שרק נולד יבצע. מפני שאלו מעמנו שהתמודדו תוך שימוש חוסר פוריות ראו את אותן העולם במערומיו. כל אדם בטוחים שלא קיים תרופה, או שיפור, שמסוגלים לסגור פועלים – הרוב עלול באלוקים בכוחות עצמם. זה נתן צאצאים לאמהות העקרות, והסרט יהיה מסוגל לתת אחר העובדות במרפאות ההפריה המלאכותית בערים המודרניות.


נגיש דורשים אומץ לדרוש אחר.


Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.