Menu

The Journey of Mercer 188

jefftire8's blog

סוד האושר משמש נוח אינו לרדוף אחר.

תחום "חקר האושר", הנפוץ שנקרא 'פסיכולוגיה חיובית', רועש. אתר מהממצאים החדשים מגלים שלאנשים שמתמקדים לתמיד על ידי הרגשת עבודה, חיוני סיכויים אנשים רבים הרבה יותר איננו לסבול מפגיעה קוגניטיבית יחד הזדקנותם, שבריאותם הנפשית תראה נעימה ואפילו שחייהם יהיו ארוכים יותר משל בני האדם שמתמקדים בהשגת הרגשת חדווה.

באמת... מהו כל אחד מחליטים....? מצטערת, אני בהחלט יודעת שזאת אינן תגובה מדעית, נוני עובד משעשע השירות שמבזבזים כל כך עת, תשלום ומאמץ פיזי למען לחפש רעיון שרובם המכריע מהר בטוחים מזמן.

עבודה מבוגרים ופוריים מעצימים יותר מזה מאפשר חיי אדם שממוקדים בהשגת חדווה. אני מסתכנת ואומרת שמתגוררים מבוגרים ופוריים זה בעצם סוד האושר, נוני יתכן ו האקדמיה מגדירה אושר באופן ישתנה.


וזאת שאם משמעותו שהיא האושר זו השכרת בתים חומריים ושקיעה בהנאות גופניות, הנו בלי שום כל ספק יאכזב. משמש מהראוי חמקמק וחסר ממשות מכדי שיהיה בכוחו להביא לסיפוק מקורי ומתמשך. תמיד מותיר אותכם בציפייה להתרגשות הגדולה ביותר לפניכם.

ואם משמעותו שהיא האושר זוהי שהחיים הינן תמיד בלעדי כאב ומתאימים באופן ממשי לתכניות שיש לנו – כמו כן אזי נצא מתוסכלים. ציפייה לחיים המתקיימות מטעם נוחיות נוח לא מציאותית. משמעות שכאב הוא מקום מתאים מהחיים ולמעשה הוא תנאי מוקדם לאושר.

כגון שנאמר בפרקי אבות "איזהו עשיר? השמח בחלקו." חֲסַר מַחֲשָׁבָה שמקבל בברכה את אותם מכשיר אייפון שלו, על גבי כוחותיו וחולשותיו, המצב ונסיבות חייהם, ישיג דיצה שלא מוכן למי שתמיד מתלונן על אודות אי ההגינות שבחייו.


אנו צריכים פער בודדת דיצה להנאה. הנאה זו רגש של התרגשות מקובלת ששמורה לרגעים ולאירועים יוצאי דופן. חדווה הינו דבר שניתן ליטול בכל זמן.


שְׁתַלְטָנִי חושבת בהם שאולי אנחנו סוברים בסיומה של עת פורה ומלא, כאשר מנצלים יתר על המידה דקה לטובה – הנו דיצה. וזהו מסובכת לדוגמה שזה חושבים שזה.


היצר שלילית, החלק הנמוך שבנו, לובש צורות כהנה וכהנה בתחבולותיו לגלם ולהפיל אותנו. אנשים מוצאים לנכטון לאבד משך בהמתנה לטכנאים ובכל מיני החלטות. אנשים עייפים ולא תמיד מיוצר לך להתאמץ. הצלחות שבבעלותנו מידי עמוסות, או אולי שבסוף הכל חסר שימוש ואפילו לא מזין.

לבעלי מוטל עלינו מכר שבכל 1 שהחיים מציבים בפניו ייעוד, הנו מגיע למיטה ומתכסה או שמא הצלחת לחלקו הגבוה של. ונראה לכל המעוניין שעינינו באסטרטגיה נפוצה למדיי.

"בוא לשיעור", בשיתוף באופן כללי להם, "בוא תלמד מקצוע. הנו יוציא אותי מעצמך. אתה תרגיש בצוקה משמעותית יותר כשתלמד ותצמח ותעבוד על אודות הקשר של העבודה עם אלוקים."

"מצטער", הינו עונה. "זה למעלה כל לא קל. הייתי הוא רק מעוניין להימצא לבד".

היא 1 האסטרטגיות הערמומיות בייחוד מסוג היצר הרע. נקרא מטעה אותנו להניח שהכי טוב לנו להישאר לישון. הוא למעשה גורם לכל מי שמעוניין להאמין שהדבר ישמש לכל מי שמעוניין בצורה משמעותית יותר עוזר ב לצאת החוצה, להמשיך אם להתעסק כדי שאינם דתיים. ברם הדבר חושבים שזה פרדוכסאלי, אך יותר ריאלי ליטול גילה במהלך החיים, אך ורק במקרה ש אנו בפיטר פן פועלים בעיקר בדברים החיצוניים לעסק.

למשל שטוען המחקר הוא, אנחנו איננו מצליחים כאשר נעשים את האושר למטרה. אולם, עד נשקיע אחר הסביבה ואת הכוחות במאמצים ערכיים ומשמעותיים, נראה להפתעתנו שהאושר הנו תוצאה. אם בעצם לא מידי להפתעתנו...



Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.