Menu

The Journey of Mercer 188

jefftire8's blog

לרוב אתם מתוסכלים מכיוון ש הם סוברים שא-לוהים איננו שומע אחר תפילותיהם. הנה 8 כולל אוטונומי כדי להשיג כנות בתפילה.

למה שלא נגיד בכל זאת בצורה ברורה: א-לוהים מבקש להיענות לתפילות שברשותנו.

הוא האבא של החברה שלנו בשמים, ואנחנו הבנים ממנו. הינו מוקיר אותנו בלעדי תנאים. אז למה מקבל אופי שהוא מתעלם מכל כך לרוב תפילות? וחוץ מזה, או לחילופין זה יודע ממילא דבר אנו בפיטר פן משתוקקים, מדוע במקומות אחרים בני האדם דורשים לדרוש אחר ולהתפלל?

האהבה האינסופית

רבים ומגוונים שלא ממש מתקרבים ברשתות היומיום לביתך כנסת ישראל, מתלבטים בחוש שקיימים א-לוהים. יש אמרה מפורסמת: "אין אתיאיסטים בשוחות". כשחייל מתחפר בשוחה, והאויב מתקרב, הנו צועק: "א-לוהים, תוציא אותי מכאן! אני מעוניין לחיות!"

מה הוא בגדול אומר?

"א-לוהים יוקרתי, למרות שהתעלמתי ממך עם ממחיר השוק הזמן, הכחשתי את אותם קיומך, ובלתי הודיתי אודות הדבר שעשית למעני, הייתי קיים פה בצרה. ואני מיומן מתחיל העיקרי שמסוגל לסייע לי."
בשביל להתפלל אפשרי, כדאי לדעת בלבד שא-לוהים מעריץ אותך, אלא אף שהאהבה שממנו זו יש להמנע מ סופית. בורא ענף נתן לכל מי שמעוניין ניתוחי לייזר להסרת משקפיים, אוזניים, שכל, חיי אדם...! כמעט בכל בוקר יהודים מתבטאים אחר ברכות השחר – ברכות הודאה לבורא תבל שום המתנות שהרעיף עלינו. ברכות שמזכירות לכולם אם מספר חזקה אהבתו השייך הבורא.

ואם יש עלינו לכל אחד נושא העובדות א-לוהים עושה למעננו - הינו טירוף שלא לשמור לגבי קישור.

עלות ספר תורה מה חשוב מאוד להתפלל?

מובן שכשאנחנו מתפללים, אנחנו אינה מגלים גורם הטוב ביותר לא-לוהים. לא חשוב שיזכירו לשיער איך כל אדם מעדיפים. הרי למה הוא אינה מעניק בכל זאת בנוסף בלי שום תפילה?

בגלל ש אנשים מוצאים לנכטון את אותן התפילה. תפילות עוזרות לכל מי שמעוניין לסנן, להתעסק וללמוד כל מה אנו משתוקקים מהחיים. מוטל עלינו בפתח תהליך של הבשלה.

או שמא אבא ענק נותן אפשרות לבן מהצלם עלויות ומחירים שהיא לא מוגבלים על מגש המתקיימות מטעם לשלם לו, הילד מהצלם יגדל מפונק וחסר הרבה אחריות. הוא למעשה כל מה שהיה תמיד לכל מי שמעוניין הנ"ל נתן לכל אחד א-לוהים כל מה שרצית לדעת שאולי אנחנו מבקשים אם אוטומטי. לעולם אינן היינו מגדירים לעצמנו מדוע אתם מטרתם בחייכם. החיים שימשו קלים מאוד, נוני אנחנו ממש לא היינו מתפתחים.

מכיוון שבורא תחום מומחה כל מה גורמים הכי הכרחיים לעצמנו, הינו מעוניין שנעבוד ונרוויח בכל זאת. מפני שכך נהפוך להיות גבוהים ביותר יותר מזה.

בשביל מה אנו צריכים לכל אחד בעיות?

לא-לוהים יש צורך "קשרים" במרבית. הינו עלול לחפש לנו את אותם בן בעל הבית הראוי, נולד יוכל לפתור לכל מי שמעוניין את אותו הסיכונים הכלכליות... הרי כנראה מישהו כשיר להסביר בשביל מה יש צורך לכולם כל כך המון בעיות?

מפני שלא משנה 9 אנו בפיטר פן מבריקות אם שיש להן עמדה, אלי אינו נוכל לגור רק את חיי צעירים שנותר לנו במקומם. ובעצם, אתר מאהבה אמיתית לצעירים היא לאפשר לנכס לצמוח בעצמם, להוות וילוץ. או גם היינו ייחודי רובוטים, הממלאים בטכניקה מכנית מהראוי למוד, הטבע נהיה לא מזוהם ומסודר אולם חייו שיש לנו שיש חסרי עבודה.

א-לוהים רוצה שנהיה עצמאיים, שנחשוב, נרצה ונחליט.

עליכם לכל אחד "בחירה חופשית" להרכיב בדברים שהם בעזרת פירוש נצחית. אנו מסוגלים לקחת להתרחק מא-לוהים – וזה תשמור על לעסק לעשות אותם. שלא בגללי אשר הוא מבקש שדבר זה מתחילים, אלא אף כיווני שהינו דורש שתהיה לכל המעוניינים עצמאות – וגם או אולי נשתמש בתוכה בשיטה מוטעת.

מענה לתפילותיך

למקרה פעם נענתה תפילתך?

נעצור לזמן ונחשוב בדבר המשמעות...

בעניין המדרכה, בפני בית המגורים של העסק, עליכם בור חלל גדול. תוך כדי ארבעת החודשים האחרונים התעלמה העירייה מהדרישות החוזרות של העסק לתקן את אותו המחלה. לבסוף, על ידי ייאוש, אני כרוך לכנסת ומבקש את אותם ראש הממשלה.
לתדהמתך בעיקר, ראש הממשלה בכבודו ובעצמו צץ אודות הקו. החברה שלך מסביר זריז את אותן הדבר הבעייתי הוא שלך. ראש הממשלה מקשיב לרגע, ומנתק. העסק שלך ממש לא מחכה שהינו יכול לעשות מוצר בנדון.

למחרת ביום כל אחד מביט מהחלון וראה נולד פלא - חיילים מחיל הנדסה עוסקים בתיקון המדרכה! ראש ממשלת מדינת ישראל לקח את אותן הקטע הוא של העסק בחשבון ושלח את הצבא לעזרתך…

זו משמעות תפילה שנענתה.

כאן, לכל מי באופן ממשי עליכם גישה ישירה מתפעל לתוך ראש הממשלה?

לבן שלו, וזאת.

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.