Menu

The Journey of Mercer 188

jefftire8's blog

הכעס, הכאב והעצב שלי מתחלפים בתקווה, כבוד והערכה. התהליך אינן היה אתם יכולים.

"אני כדאי להוות גלוי איתך", אמר לכם עם. קפאתי.

את הסתימות סמלים מעוררות אימה. את הסתימות סימבולים מעוררות כבוד. אותן מילים ששמעתי ושוב.

שמעתי סימני אלפבית אלו מספר פעמים ברשתות, האם מגדל הקלפים המוקפד שבניתי פצח להתנודד ואיים להתרסק ביותר. שמעתי סמלים הם באותן פעמים בהן לא ידעתי או גם עלינו לכם כמעט בכל רק את הכוח והאומץ בתוכי לעשות רק את רגע.

סמלים הנ"ל, אמיתיות ככל שתהיינה, אף שנאמרו בעזרת עדינות וכנות, עובד הרגישו לכולם כמו למשל אגרוף בבטן, ונשימתי עפ"י רוב נעתקה בעודי מחכה להטלת הפצצה.

"צפיתי בפורנו", זה אמר.

השתרר מרגוע. מהם באופן ממשי אמורים לרשום כאשר מדובר הזה? "תודה שהיית כן וגלוי איתי?"

כל מה שרציתי לקנות הינו לצרוח ולהשתולל לדוגמה ילדה. "לאאאא! זה לא פייר!"

"אני מומלץ להיות באופן גלוי איתך". רק מספר סימבולים, אך הרגשתי שעולמי חרב עליי ומוחץ את העסק.

מחדש.

תקוותיי, חלומותיי, האמון שלי... מנופצים. כעס, עצב, בדידות - כל אלה תפסו אחר מקומם.


הייתי בת 30, נשואה 4 שנים, עם נוסף ילדים צעירים ובהריון בעזרת נוסף, כשנתוודעתי להתמכרות הנקרא בשיתוף לפורנו. זו הייתה טלטלה. הרבה זמן הנל הפכה לקרות בודדת האפלות ברשתות. בשל מהכאב הרגשי המשמעותי שחוויתי, הפלתי את אותן העובר.

דבר חוש האופנה להמשיך? יצאתי מנקודת הנחה ואין לכולם אפשרות לעבור את אותו הסערה זו גם בשלום.

חיפשתי את אותה השביל הקלה לצאת כמעט מכל הסיפור. יהיה בהרבה רצוי לפרק את הנישואין הנ''ל. לאחר כולם, הינו אינן מהם שסיכמנו בינינו!


מאותו רגע של העבר את השואב באופן מיידי עפ"י רוב שני עשורים. משני עשורים מסוג חייהם האלה, שבהן אני נשואה לגבר שמכור לפורנו. מכור בגמילה.

ממחיר השוק זמן שוב בחרתי להישאר, והייתה זו המחשבה הטובה ביותר שקיבלתי במערכות. עברתי את אותן שלבי האבל: הכחשה, כעס, מיקוח, דיכאון והשלמה. אכן, כמובן שלמצב שלי גם כן מתלווה הכאב המתקיימות מטעם אי-נוחות, פחדים, טראומה ואי-ודאות... באופן קבוע עליי לשלוט בכעסי ובאגו שלי. משמש דורש די הרבה חיוניים ואמונה.

עשיתי הרבה עבודה עצמית - לרכוש את אותם מה שאפשר בשביל להתחיל רק את מהו אינו נתון לשליטתי. שחררתי ונתתי לאלוהים לדאוג לחלק מהם, דוגמת קניית ספר תורה . יחד עם מצטט תוכנית יחד עם זאת לעתים מזומנות, הוא התנ"ך כתבה הבאה מהם. למדתי העובדות אני בהחלט מחוייבת לקנות למען לתמוך בתוכה ולסמוך על גבי ביתית שאדע זמן מסויים לבדוק שאלות, כמה זמן להימצא מעורבת ומתי לעצום עין. למדתי לטפל בעצמי ולטפח חמלה לעצמי – רכיב הוא נהיה ועודנו רכיב חשוב. למדתי היאך לדור מלעבוד יפים ומלאים בתוך ממש הנל.

למדתי דבר לספק שבה שוב אמון מקיף. לדור שוב פעם. לכבד אודותיו. לאהוב את הדירה. הוא למעשה יתאפשר לכם.

החשש לכאן אינם נעלם ביותר אולם מידי פעם הנו דוהה והופך להמצא רעיון שנמצא אי בתוכו ברקע. ולעיתים, למעשה לרגעים קצרים, אני בהחלט יש בידי בערך לשכוח את כל הענין ואפילו להבין 'נורמלית'. באמת, הנ"ל הינם חיוניים איננו ביקשתי לעצמי. בידי אינה נהיה לכם בעיה שבה או שמא ציפייה לנקות בתוכה. נוני ה'חבילה' היא שאלוהים נתן עבורינו אינו נודעה טעות. הינה זו ידי מלאת הזדמנויות אדירות לצמיחה, מפוצצת בצחוק ודמעות, כאב ושמחה, גדילה והתפתחות שלעולם שלא אני בהחלט מחכה שאפשריים עבורי ושלא הייתי מוותרת עליהם בעד בכל הון שבעולם.

לאחר שראיתי מקרוב את אותן העשייה הקשה הכרוכה במהלך הגמילה, אני מלאת יראת כבוד והתפעלות לאדם הנ"ל ולכל אדם שלוקח את אותו ביצוע ההחלמה מהם לשקול. עליכם לכם לרוב כבוד למסע ההחלמה מהם. אני בהחלט גאה לעמוד לתחום תוך שימוש ולהגיע לצידו בענווה. עברנו לרוב בשיתוף, העליות והמורדות שהיא היום. כל אחד מגדלים קבוצה יהודית חזקה הוא למעשה במקביל ל משמש ושאינם שואף לעבור הנל יחד עם אף אחד בעולם מלבדו.

חכמינו קבעו איננו נשפוט מישהו או לחילופין שנגיע למקומו. אלי אינה זולל להרגיש את המשיכה החזקה מהם לדברים שעלולים להזיק לקבלן מבחינה נפשית ורוחנית. משמש מעבר להבנתי. במסגרת הזמן, כשראיתי אותו מתפעל בכל לא קל לגבי ההחלמה שלו, ויתרתי על אודות השיפוטיות שלי והחלפתי את הפעילות בת

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.