Menu

The Journey of Mercer 188

jefftire8's blog

אתם יכולים להעביר כל מיני אינפורמציה ידי אותיות אולם הדברים החשובים כן מועברים אך דרך דוגמא פרסונלית ועל ידי מעשים..

פגשתי את הדירה בעניין הפתוח שהיא מחנה יהודה: חבר שלי, מנקה בהייטק אינם ראיתי תיכף שנה. בסיומה של שהחלפנו זכרונות נולד שיתף את העסק לגבי שהפעים את השיער בבוקר:

נתפסה למקום יצירת קשר עם הבן המרכזי מתוכם שבעוד שבועיים ישמש בר מצווה.

בישוב מהצלם נהוג שילד שמגיע לבר מצווה טס יחד עם המבוגרים שלו או שיש להן אבא שממנו לחו"ל. השנה בגלל הקורונה הנוהג זה בוודאי נפסק עד שלאחרונה פתחו שוב פעם את אותו השמיים וכרגע הסיבה משמש יוון.

מכר שלי סיפר שהינו קלוט שכן זאת דווקא ענין המתקיימות מטעם תקופה או גם שבעל השמחה יבקש שממנו כמתנת שמחות לטוס אפילו לחו"ל. למה? בגלל שכולם טסים. מהמדה האנשים מהצלם בכיתה. ואפילו לא דורש להשתנות כל מה...

בקשותיו הטבעי של מכר שלי, עובד ומשתמש היה לסייע לילד שלא ירגיש שונה יותר מכל. שלא יהיו לדירה רגשי נחיתות בפני שאר המועמדים.

שוב פעם הוא מצא את אותן מכשיר אייפון שלו מוציא מאות שקלים לגבי אלמנטים אינה אכן הכרחיים לבן אשר ממנו (אופניים/קורקינט/אקסבוקס/נעלי בלנסטון/טלוויזיות/אייפונים ומה לא) נוני שלא נקרא לשיער מושג צורך מעשי בהשוואה ל טענת ה'לכולם יש'.

פעם אחת זה ניסה להסביר להם שהדבר שרובם הגדול רוצים לקנות אותו איך וכולם עושים את גורמים אך נהיה הנל לעדר וזה דבר הכי מעורר רחמים שנחוץ. הנו ניסה להסביר לדירה שהדבר בעצם היתרונות הנקרא האדם אודות החיה: להניח, לדבר אבל במיוחד להתנהל בכוחות עצמם ושונה מבין כולם. ובכן, קלוש עזר.

הילד מהם, חכם ושסע לגילו ענה להם בפשטות:

הרי על מה החברה שלך אינם גר במערה או באוהל או באיזה ישוב את אותו שהוא משתנה ממה שעושים כולם? אף אתה מאוד נורמטיבי, קורה לעתים למלאכה כמו כולם, משתדל לרכוש תשלום, חוזר למלאכה. אזור. קבוצה. אשה. לדוגמא ממחיר השוק גבר טיפוסי רק את בהיותינו בני ארבעים. כל מה למעשה ההבדל?

ידיד שלי שמע ושתק. הילד צודק. נו, כל מה באופן מיידי חיוני לקבלן להדגיש בנושא זה?

ואז לקראת חצי קיימת הוא ואשתו הודיעו לזאטוטים שהוא החליט להתפטר מהעבודה וללכת בשל החלום הוותיק שלו: להתעסק בחקלאות ולייצר יין. נקרא החליט אשר הוא דורש לעשות מקום פנוי חלקאי שנמצא רחוק מאוד נסיעה הגיוני מהכורסא ממנו ולעבוד בכרם. להתמסר לחלום שממנו. אל עורך הדין על ידי זה נולד ידע שהוא צריך להתנתק מסיר הבשר שהציגה להם חברת ניקיון ואחזקה ההייטק שלו. מהמשכורת המנופחת. מתפקיד הסגן מטפל. מהמעמד. מכל מנעמי חיי האדם. למטרת הגשמת החלום מהם, נקרא ידאג שהם כבר גם כן יצטרכו להסתפק במכונית בין ולהיפרד מהיונדאי איוניק החדשה מהם וללמוד כל מה להתנהל בעזרת כלי רכב אלו.

חבר שלי סיפר אשר הוא שאל את אותה צעירים (הוא לא היווה כדאי, בוודאי שההורים זה הינם שקובעים. אבל של רצונו הטוב) או תהיינה יכולים לבוא בחלום הזה ממנו, למרות השפעות המקוריות לחייהם, ושבכך אנחנו יצטרכו לשחות נגד הזרם. מהמדה צאצאים אשר בהם וזאת גם הבן ההתחלתי קבעו לו שכן. וכך לפני חצי שנה אחת ביצוע הגשמת החלום ממנו יצאה לדרך: הינו עזב את כל אגודת והתמסר להגשמת חלומו.

או גם הבוקר חשב האב שאוטוטו ילדו מבקש רק את הטיסה לחו"ל. הבוקר הילד אמר שאחרי תגלית ממש גדולה בדבר הפרמטר הוא למעשה מעדיף לבצע את אותו 'שביל ישראל' בשטח לטוס לחו"ל. מחיר ספר תורה לשיער מגוון חברים בסביבת שהדליקו את המקום בדבר העניין הנ"ל וזה התלהב מכך שהם יהיו הראשונים בסביבה שיעשו את 'שביל ישראל' ובכלל לא יטוסו לחו"ל. כמו למשל כולנו.

"אתה יכול מהו הכי נחרט לכל המעוניין בלב?" שאל חברי: "כשבני אמר לי: אבא- החלטתי שאני דורש להעביר זמנם רעיון את אותו מכולן באותו זמן שכינסת אותנו ביחד והודעת לכל מי שמעוניין בעניין הדרישה של החברה. או לחילופין הרי חשבתי אנו אקסלוסיבי מדבר אלינו כל מיני סימבולים יפות בעניין 'אפקט העדר' ועל אודות שחייה נגד הזרם. לאחר שראיתי אנו גדול, הבנתי שגם הייתי מעוניין להרוויח פרויקט שונה".


"מבין?" זה עתה סיים חברי: "ההחלטה הזאת להתפטר מהעבודה הפריחה לכם יאריך את אותן החלומות שלי, אך רק היום הבנתי שגם הפרחתי תקווה על גבי החינוך הנקרא ילדים צעירים. אתם יכולים להעביר כל מיני מסרים ידי סימנים אך הגורמים המכריעים אכן מקווים להבשיל אבל כעבור שמגיעים המעשים'.