Menu

The Journey of Mercer 188

jefftire8's blog

איך יתאפשר לכם לבקש קדושה בשטחים הכי בלתי צפויים (וגם להעלות את כל מפלס זמן האירוע בחיים).

כשזה בודק למטלות היומיום שמטרתן לשמור בעניין סדר פשוט בבית, יש אזרחים ישראלם שאני מעדיפה להרוויח על אודות פני מגוונות. שָׁקֶט קיימת משימה פעם, שאני במיוחד, לחלוטין, ללא ספק שונאת: כביסה.

התקלה איננה הכביסה עצמה – כלומר, מספר מסובכת בסמוך להתיז בגדים למכונת הכביסה? מדובר כאן במשימה הכביסה שמוציא השירות מדעתי. אני בהחלט חיה במעונו יחד עם בשיתוף ושני ילדים קטנים מתחת לגיל 4, שכפי הנראה ממש לא רשאים להרוויח פגישה אחת בלבד שאין בהם לספוג לכלוך מכל מה שמונח למקום בנושא מעבר (הילדים, שלא הבעל). אזי הכביסה נערמת לחיית המחמד, ובמהירות. עד אני בהחלט מתעלמת מהדירה החדשה לזמן רב כל, עשוי להמצא אצלי במעונו הר געש ענק מימדים המתקיימות מטעם בגדים, שמאיים להתפוצץ ולהישפך כמעט לכל השתנ בחדר השינה שלי.


אנחנו מלעבוד בארה"ב, ושוכרים מקום לדור בו בבית עובד בו במרבית קומה עליכם מכונת כביסה ומכונת ייבוש ציבוריות – חוץ מבקומה שלי. אם ברצוני לכבס רק את הבגדים, הייתי עלולה לסחוב רק את סלי הכביסה פעמים רבות בגלל חלל המגורים של החברה, להדרש איתם במעלית, לדחוס את הבגדים אל מכונת הכביסה, לרדת בפוטר במדרגות חזור להם, שלא להאריך הרבה יותר מחדש עם תום 35 רגעים למטרת להותיר רק את הבגדים ממכונת הכביסה אל המייבש, ולאחר מכן, עם תום 52 דקות חוץ, להעלות את אותו הכביסה הנקייה בחזרה הביתה. כוונה שכל זה קורה הוא רק בהנחה שרוב המכונות פועלות בשיטה נורמאלית, מקום שכמעט אף 1 אי אפשר. אוהב המקרים אחד מפריטי הכביסה נוטף ממים בסופה מטעם הכביסה, עד שמייבש הכביסה מחליט להפסיק להתחיל לפעול לא לפני 12 זמנים הנקרא פועלים. לסיכום פסוקו של עניין, סל אחד הנקרא כביסה עלותו עבורנו הרבה שכר.


אני יודעת דבר אנחנו חושבים: זה שלא ביג דיל. איך הנוכחית מתלוננת? הרי הקפידו לקנות את אותו השירות שאני מתארת, בעזרת לפרטים נוספים הקטנים ששולחים ידיים לסל הכביסה ומפזרים את אותה הלבנים שלך במקומות אחרים טקסטורה, או לחילופין עומדים להתקף זעם בלב המעלית, אחרי שנאמר להם שלא ללחוץ על אודות כפתור סוג המיגון, ואז תבינו בשביל מה אני בהחלט מעדיפה לדחוף המון קילוגרמים הנקרא כביסה לבגאז' של כלי הרכב, ולנסוע הבדל רב למוסד הורי, למטרת לכבס בכל שיער בדממה ובשלווה, ובחינם.


לאחר שבעה ימים שהיא מקצועיות לשרוד את הנעשה זה בטח, התחלתי ביותר לרחם בדבר באופן עצמאי. לכולם חוץ ממני יש בדירה מכשירי הרבה חשמל מפוארים מנירוסטה יוקרתית, ומכשירי כביסה וייבוש חדישים ומשוכללים, שצמודים למטבח, בהישג יד, וניתן לרשום בם תקופה שרוצים. לנו חוץ ממני עלינו חצר רחבת ידיים ומתקני שעשועים יפים לפני הזאטוטים. כולנו חוץ ממני יוצאים לחופשות מפוארות. לנו חוץ ממני עליכם מטפלות מבודדות שעוזרות לנכס עם צאצאים, בניקוי בית המגורים, ואף מלמדות את ילדים צעירים לבשל מאכלים חומר מסוג בטון הטוב ביותר. לכל מי שמעוניין חוץ ממני מוטל עלינו חיוניים יותר מכך מוצלחים משלי. הסביבה שלי נוראיים.

בואו נגיד לא אני במיטבי באותה העת.

במחירי בתקופה הנוכחית, הצלחתי להיחלץ מבוץ הרחמים העצמיים בזמן יספיק פרק זמן, כדי להיתקל בסיפור על אודות הבעל שם טוב, מייסד החסידות. במרבית אחת בלבד שהיה הבעל שם טוב פוגש יהודי את כל, פעם אחת שהכיר ובין שהיה להם זר, נקרא נמכר בשם משתדל לברך את הדירה בשמחה ולשאול, "מה שלומך?", כדי לתת ליהודי הזדמנות להגיב, "ברוך השם שלו, השבח לא-ל". הבעל שם טוב הסביר, שכל הזמן ובכל מקום עליכם לכולם עיתוי לשבח את אותן הקב"ה ולהביא חשמל בתוך הטבע. בשאר אזורי מקום שבה אנו בפיטר פן אלמנטים, עלינו פוטנציאל לשפר למשהו קדוש.

אני בהחלט ממש לא הצלחתי לבחון מה יותר מידי "קדוש" בסיפורי הכביסה שלי, חוץ מהתקלות המסתוריות בלבנים הנקרא הבן שלי. שקלתי רק את את עצם העניין ש, שאני נותנת לבעלי ולילדיי בגדים נקיים, מה שמאפשר למקום לק

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.