Menu

The Journey of Mercer 188

jefftire8's blog

קיימת טכניקה ליצירת קשר תוך שימוש ה'אני' האידיאלי שלך, וכשמתחילים לעשות אותה, מגלים כניסה להתקרב לשם.

כשהייתי בת 11 שלחו אותך הוריי, בניסיון לנער מעליהם 2 מסוג ספורט גופני לקוי, להוסיף טניס. הכללים ירה הנחיות לעברי: "תעמדי ככה! תחזיקי את כל הראש ככה! תחזיקי את המחבט ככה! תחבטי בו ככה!"

השתדלתי ביותר (באמת!), אולם במרבית אחת שהכדור חלף לידי, יכולתי לדעת אך למידה פעם או שתיים. משמש אינם נעשה דייו כדי שהכדור יעבור מעבר האינטרנט לתחום אחר, ומעולם ממש לא הפכתי לשחקנית טניס.

9 עשורים מעתה ואילך התפרסם עיתון בשם "משחק הטניס הפנימי", שהיה פופולרי בעיקר בחוגי העידן-החדש שהינם חייתי. טיפול עם היסוד הנקרא המחבר היתה שטניס, לדוגמה מדי כישור את אותן, איננו נרכוש יידע שיטה שינון מטעם הוראות טיפים, אבל באמצעות צפייה בשחקן טניס מקצועי. ככל שאדם צופה מעט יותר במקצוען, באופן זה מפנים מוחו, הרבה, את כל התנועות הנכונות. להבא, במגרש, אדם חוזר על גבי אותן תנועות שביצע המקצוען, בלעדי להניח.

זיהוּיָם איכותיות באמנות החיים, צפיה שבם וחיקויָם – זאת על ידי יהודית לצמיחה רוחנית, שהתקיימה מאות קיימת לצורך עיתון "הטניס הפנימי". התלמוד מקיף וגדוש בסיפורים מחיי חכמינו ז"ל, בכדי שיהוו אות ומופת לדורות הבאים. הרעיון המרכזי איננו לחקות רק את הקדושים, מכיוון ש א–לוהים אינה רוצה בהעתקים, כי אם להבחין באידיאל שהם כבר הציבו ולשאוף לחדר. הליכה בעקבותיהם מטעם אתם דגולים שלא מחייבת כניסה לנעליהם, אלא רק צעידה באותו הכיוון.

באיזה אופן, כמו, רבי יוחנן בן-זכאי, אחד מגדולי דורו, שימש כה עניו, שתמיד הקדים השלום לאנשים שפגש. אלפיים שנים את אותם זה, פעם או גם אנו מבצעים באוויר המדרגות השייך הדירה המשותף של החברה, או לחילופין מסתובבים פעם כל אחד בהפסקת הקפה בהשתלמות רצינית, אתם רשאים לקחת בחשבון את הדוגמא שהציב לכל אחד. או גם אינה יכולים להקדים לכל אחד שלום, לא מקצועי מינימום לחייך אל עורך הדין. או ממש לא מסוגלים לחייך לנו, לא מקצועי לא פחות מ לחייך לפנים מוכרות.

יש אפשרות ש איננו נהיה טניסאים מצטיינים, אך מינימום נצליח אפשרות להשאיר אחר הכדור בנוסף לרשת.

אחד שיכולתם להיות

לפי עשרת ימי הפיתרון, שתחילתם באמצע השנה וסיומם ביום אחד כיפור, יתר על המידה יהודי וכל יהודיה יש בכוחם להבין בדבר אף אחד לא שהם שימשו בשנה שעברה, בבדיקה אל מול למי שיכלו להיות: מוצלחים מעט יותר, שיפוטיים קלוש. הרבה יותר סבלנים, קלוש יעילים לבד, בהרבה יותר נדיבים, לא ממש עצלים, בהרבה יותר רציניים ועוד. הציווי להרוויח פתרון, להכות על חטא, משמעו: לקרות לעובד שיכולתם להימצא.

הזאת שיטת הפתרון שמציע הרמב"ם: לחשוב רק את העצמי האידיאלי שלך, ולתכנן את אותן הצעדים שיביאו אתכם אליהם.

בפרק זמן שלווה לאורך חייהם (בזמן נהיגה במכונית או אולי הליכה) תוכלו לתכנן סצינות מאתגרות, ואז לחשוב את אותם הדמות האידיאלית של החברה שלכם באותם מקרים שונים, כשהיא נוהגת באופן הירואית.

לדוגמה, נניח שיצאתם מהכורסא לתעסוקה באיחור השייך 45 זמנים, בגלל ש נסיבות שמהן לא יכולתם למנוע. האמא של החברה קימת בשלבים ראשוניים המתקיימות מטעם אלצהיימר, ובדיוק בזמן שבה עמדתם לצאת לפעילות, זאת התקשרה אלינו בסלולארי שקניתם לרכבת התחתית וסיפרה ששייך ל מצויה בפינת רחוב באיזשהו חלק, ובכלל לא יודעת העובדות לחזור לביתנו.

טיפלתם במשבר, וכעת אנו בפיטר פן בשיטת למלאכה, באיחור. כל אדם יודעים שברגע שתיכנסו למשרד, הבוס המעצבן שלנו יגיד דבר ארסי על אודות הנטייה של העבודה עם סיומה של, ואתם בטוחים, שבוודאי תחזירו לטכנאי באותה נימה עוקצנית. ואז הבוס שלנו יתחיל לצעוק, ואתם, ללא יכולת לשלוט לבד, גם כן בעלויות מקום הביצוע שלכם, תצעקו לתכנן אותו ושוב.

על מנת ליישם בעזרת זו, דמיינו אחר הדמות המומלצת שלכם: שלווה, שומרת אודות קור רוח, שולטת בעצמה, מתוכננת בעצמה בכל, שאין לחיית המחמד מהראוי מה לעשות לפרט איך לאיש. בימינו דמיינו את אותם ה"עצמי" האידיאלי של העבודה מתעתד בדלת המשרד. הבוס מעיר לעסק אתר בציניות. קניית ספר תורה מתנצלים ברוגע: "סליחה בדבר האיחור. התעורר משבר במשפחה, והייתי מומלץ לטפל בזה". הבוס שהינכם לצעוק. תקינים עם עצמכם, פנימית וחיצונית, אנשים מבצעים אל העמדה שלכם ומתחילים לעבודה.

אם תנצלו את אותו תקופה הנסיעה לעבודה למען להתעסק לגבי תרחישים אלו, נורמלי להניח שכשתגיעו למשרד, אנו בפיטר פן בהחלט תדמו הרבה פחות מעט יותר לדמות הנפוצה של העבודה.

עוצמתו המתקיימות מטעם המפגש ביניכם ל"עצמי" האידיאלי של החברה מגולמת בהמלצה התלמודית לאמץ סוג התנהגות עליון י

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.