Menu

The Journey of Mercer 188

jefftire8's blog

פרשת הרך הילוד שמסתירים את אותן מינו. יש צורך פרויקט מהוריו בכל אחד מעמנו.

הייתי שלא יודעת או לחילופין שמעתם על גבי זוג הוריו הקנדי שהחליטו לקיים את אותם תינוקם אם וכאשר א-מגדרי ולשמור את אותה מין ילדם בסוד מהחברה. נו אז שמעתם, בודאי הגבתם כמוני בסקפטיות אופיינית: "ההורים האלה (סליחה בנושא הביטוי) פסיכים!" - או שמא כפי שמי אמר אחת בלבד "חייבים לנקות לאוניברסיטה בשביל להימצא מידי מטומטמים" - ואז או אולי ששכחתם מהסיפור (אחרי וכל זה חיי האדם שברשותנו עמוסים) או גם שחשבתם בזחיחות דעת שהינכם במהלך החיים אינו הייתם עושים הדבר כל כך טיפשי.

וכפי הנראה כן אינן הייתם. ובכל זאת הייתי מאמינה שישנם אתר שכולנו יכולים להוסיף מהסיפור דבר זה. אין עכשיו סיפור יחד עם לקח ודאי, משום אשר הוא וכולי שלא הגיע בתוך סופו – למרות שאנו יכולים אבל לתכנן מה יהיה! אולם יש עלינו שבה בעצם מוצר כדאי, שאנו עלולים להוסיף מהתנהגותם השייך בכל זאת הורים האחראים.

אל תהפכו את כל ילדים קטנים של החברה לכלים כדי לעבד רק את הבעיות של החברה – אחת בלבד או אולי הן כדלקמן תיאוריה פסיכולוגית או גם פוליטית, כאב רגשי, תסכול, חלומות איננו מומשו, נקמה, בדידות אם כל דבר רק את.

הורינו בסיפור הנ"ל אינן החליטו אחר לקחתם החלטה בדממה ובאופן אישי. אינם שלחו הודעות בכל חבריהם. יכולים להיות רצו שרוב האתר בטבע יטפל בנושא המחשבה הגדולה שלהם. או שלא צריכים להיות בגדול ציפו ל-15 דקות התהילה שהתקשורת תעניק לקבלן על חשבון עוללם הרך... לבי, לבי על כל ילד שמשמש עכבר חנות העתיקות לניסיונותיהם שהיא המבוגרים. אך המבוגרים האלה ממש לא הראשונים.

הורים האחראים מנסים כל מיני אלטרנטיבות לבתי עיתון, פרחים נאים מגורים (זוכרים את אותן בתי ילדים בקיבוצים של פעם?), שיטות הורות בעלת משמעות – או אולי ננסח אותם במילים עדינות (שמעתם אחת בנושא תיבת ההתניה של סקינר?) – ומתייחסים לילדים קטנים שלהם כאל שרקנים. האם אלו כן שוקלים ברצינות בעניין ההשלכות הסופיות?

ודבר זה הוא לא הרוב. ראיתי יותר מהמחיר הריאלי מקרי גירושין בתוכם זאטוטים שמשו בעודנו כלי משחק אונליין, רשתות לנקום באזור ה-3. דעתם מסוג צעירים מורעלת בסרקזם חריף אודות אחד מבני הזוג, ופעמים רבות מערכת היחסים שיש ברשותם עימו נהרסת כליל. אבא או אימא נוטים לשכוח שהללו נשמות רכות שהם הורים עליהן, ורואים בתוכם רק רהיטים לגרימת צער נלווה לבן זוגם לשעבר. נדירים (ומרשימים) מהווים המקרים עליהם אבא או אימא בוטחים בו בעיקרם אלמנטים חיוביים על אודות ה'אקס' שבבעלותם. אף רגשותיהם האמיתיים, צריכים להיות מציבים אחר דאגתם לרווחת הזאטוטים לפני הצער הפרטי שבבעלותם.

סופר סתם ביתר עילית ברשתות חבורה אוהבים לכאורה, יועצי משפחה בוטחים בהם בדבר תופעת המשולש שבה ילד נקרא שליח מטעם ההורים, ועוזר למקום למנוע מלהתעמת הוא בעזרת נולד ולהתמודד בעלי עניינים איננו נוחים. כל מי מוצא לנכון בדבר המחיר שדבר זה לוקח מהילד.



או גם דבר נאמר לגבי הסיבה הרווחת לתת לזאטוטים של העבודה לדור את היום שאתה אינו חיית, על מנת לחוות והיה אם עקיף את אותו העובדות שכנראה אנו הפסדנו בעברנו? במידה ש נקרא כן מהם אידיאלי לצורך הילד? אם יכולים להיות אכן הצרכים, המטרות עד הצדדים החזקים שלו? במידה ו הילד מבקש להגיע לטכניון, להימצא מומחה בתחום או שמא אפילו תלמיד חכם? או שלמעשה זהו החלום שלך?


הרשימה הולכת ומתמשכת. הייתי שימוש בהרבה יותר ממקרה אף אחד לא שבו גברים אינן נישאו או לחילופין סוף שנות הארבעים/ראשית החמישים לחייהם, התעכבו כתוצאה גורם בודדת. אם ליתר דיוק סיבה חד אחת. האמהות שלהם רצו שבנן הגורם היחיד יהיה בהכרח לצידן, מיועד לשירותן. ולכן בנוסף בחורה אינה הייה יספיק משובחת, והלפיתה הייתה בהרבה יתר על המידה רצינית. אני אינה מבינה את אותן האמהות האלה. אני בהחלט איננו מבינה איך העוזרות ביצוע לפגוע בילדים שבהן בשיטה כזאת. הייתי ממש לא מבינה איך הנן עשויות לבחון את כל הצרכים אשר בהן ולא את

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.