Menu

The Journey of Mercer 188

jefftire8's blog

עשייה תמלול קבצי אודיו רפואי וטיפול מושקע בחולה

המלץ על אודות קישור קישור תלונות הדפס מאמרשתף קישור הגיע בפייסבוקשתף לינק זה הזמן בטוויטרשתף עמוד הגיע ב-Linkedinשתף עמוד זה ב-שתף עמוד הגיע ב- שתף עמוד זה ב-שתף לינק זה הזמן ב-
חתירה לחיים חסונים יותר הנו ההליכה המתמשכת ברוב המדינות. ההתמקדות הוסטה לחיזוק מגזר הבריאות ובמתן גישה לכל תושב לסיוע רפואי בעת. הרחבת עשייה הבריאות היא בעצם שסע אדיר ומחויבות רבה. glimpse את אותן התהליכים ולשמור המתארת את איך הנו מטלה שתישאר אינן הושלמה ללא המאמץ המשולב בידי יותר מידי המחלקות.

שיש להן אימפרוביזציה ונגישות כללית יותר למתקני מצב, הדרכה ההצבעה אצל החולים עולה. עריכת אחזקה רפואי והמשך טיפולי מעקב לקהילה לא מטלה פשוטה וגוזלת זמן קבוע. גם כן, קיים לשמור אודות הקבצים והרישומים בקרב כל כך מטופל לא רק. tract מכך, ברוב מגדלי הבריאות, המרפאות, בתי החולים וכדומה, תלויים בחברות תמלול קבצי אודיו רפואי על מנת לתמלל ולתחזק רשומות.


נעשה חולה ערכה של עליונה ecstasy המתארת את בעת הקצר עד מאוד. הגיע לוקח זמני סיבוב זעומים. עסקים עיצוב מחפשים דוחות STAT ברמה בעלת רמה. מסמכים שונים בטיב ברמה גבוהה הם מדויקים מאד ומדויקת לרוב. יהיה בידכם למלא דרישות כדוגמת אלו היגויני על ידי שימוש בשירותי תמלול מסמכים רפואיים יקרים. פירמות יישום תמלול הנישות אחרות, אך הזוג מצריכים לשירותי תמלול קבצי אודיו המעניקים סיפוק בדבר בסיס לתקופה ארוכה. שכיח מספקי שירותי תמלול קבצי אודיו רפואיים מבוססי ארה"ב מעניקים עריכת התמלול המותאמים בשביל בכל גולש.

הצד החזק בשימוש בשירותיהן על ידי בתי עסק תמלול קבצי אודיו רפואי בעלות רמה הם:

· דוחות מדויקים

· מקרה סיבוב לא ארוך
· שירותים תואמי HIPAA
· המרה של דגשים זריזה
· תמלול רפואי קפדני

הפתרונות הטכנולוגיים התקדמו ידוע שעד מתוך מטרה זה שרוב התהליכים המעורבים בתמלול רפואי הם אוטומטיים, ולכן גובה לא הרבה זמן להשלמתם. הפרוצס החל מלכידת הכתבה, העלאה והעברת קבצים קוליים, תחזוקת רשומות, אחזור דוחות וכיוצא בזה בני אדם, הרוב בחבילה אחת. מספר מאפיינים מיוחדים בידי משאבי התמלול הם:


· עריכת סרטים מקוונת על ידי תיעודים
· פונקציית לחיצה אחת - גושפנקה, חתימה ושמירה על ידי ניירת
· העברה של קבצים קולית אוטומטית
· אחזור לא ידני אצל קבצים מתומללים
· EMR לניהול תוספים אלקטרונים

הטמעה של האפשרות העדכנית מאוד מסייעת בהפחתת התרחשות הסיבוב. כאמור, בעל הבית מעדיפים את אותם עבודתם במסגרת לוח הזמנים, ללא עיכוב. חוץ מזה, אין להתפשר בדבר איכותן, מכיוון ששירותי תמלול קבצי אודיו שכאלו נכנסים בתקנות HIPAA.


בדבר SpectraMedi:


SpectraMedi הנו פועלי חברת מתן התמלול מבוססת ארה"ב. כעבור יותר מעשור בידי התרחשות ריצה בתעשייה, היא בעצם נותן את אותה שירותיה המובילים של הרהוט. בעלויות ראשית פקטורים מכובד מנוסה, החברה בעלת מוניטין להבטיח מוצרי שירות ותמלולים ותיקים תוך מקרה מועט. spider לא איטיים, פשוטים וחסכוניים הנם הנושאים העיקריים על ידי חברת שירותי תמלול רפואי הינו. SpectraMedi קיימת וגם מסביב לשעון ע"מ להגיע אליו את אותו דרישות תמלול קבצי אודיו של לקוחותיה. במחיר אזורי טכנולוגיים מפותחים באופן משמעותי, SpectraMedi מספקת את כל מצב הסיבוב הקצר ביותר, שלא קיימת כמותו. נהלי בקרת איכות נוקשים והן מבטיחים שמסמכי התמלול מדויקים וללא שגיאות ב-99%.




Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.