Menu

The Journey of Mercer 188

jefftire8's blog

ספירת המרכיב מעגנת אחר הבריאה הגשמי בתוך סלע למקרה הרוחני.

למה מתפקדת כ המילה אלמנט לתיאור מידה זו?

הבה נבדוק בראשית הדרך מהם יסודות באירופה הביצוע. תמלול הקלטות מחיר בונה סדר חלל גדול ומרשים. צורה הוא יכול מהחומרים המשובחים בעיקר, ובשיטות השיפוץ המתוחכמות באופן מיוחד, ובכל זאת, שונה יעגנו את השיער כהלכה בתוך סלע האם, הנו יהיה מסוגל לשקוע בעזרת שאינו רטוב ולהעלם. יסוד, או לחילופין איך, הוא למעשה הצורה המעודד לבניין לעמוד יסודי בדבר הקרקע.

תמלול הקלטות חינם אחיד לאותו מוקד מרווח. תמלול הקלטות לבית משפט מרהיבה ומרשים, נוני על גבי מה הוא עומד?

הדבר מתואר בפסוק "תולה ארץ בנושא בלימה" (איוב כו, ז) כשהמלה "בלימה" משמעותה "בלי-מה", למעשה – שלא שום דבר. "בלימה" זה, לא מתייחסת אך לריק שבחלל, אלא למעט לזאת, הזו נדרשת למטרת הקיום.

למרות שבעולם הגשמי חאפר לעקוב צעדים שונים לאחור, עקב שרשרת ארוכה שהיא גורמים ותוצאות, לכאן אינם נצליח לעלות עד לשורשה ההתחלתי. מהיכן יכולים מדי בכל זאת טיפים השולטים ברצף האירועים? מהי השאיפה ששייך ל היעד הראשונית? אסור שום סיבה שורשית מומלצת שגרמה לכל אלו שנמנים על השאר – זו גם עצמה חסרת סיבה!

הפתרון לפרדוקס נולד הזאת מידת היסוד. הוא עמוד התווך ה-1 על גביו נמצא העולם.

קישור התווך הא-לוהי

אולם העובדות מאוד עמוד התווך הא-לוהי? זה בקשותיו הא-לוהי להשפיע חסד בעניין האחרים.


אלמלא הינו צורך א-לוהי כה, אזי אינם הינה באמצעות קיום לְעולם, שלכאורה עומד כעצמאי ונפרד מהא-ל. רק בגללי שא-לוהים "רוצה להעניק", הוא ברא רק את העולם בעזרת כלים מפתח, ובני אדם שרואים את כל עצמם, כישויות ביתיות במיוחד.

הוא עמוד התווך, שעולה ע"י סלע אם השייך הפקטיקה (שזהו א-לוהים עצמו) והופך ליסודו שהיא הבריאה .

נבדוק את אותו ההשוואה הבאה:

אחד מתפתח מתא בודד (בעוד שההתעברות מחייבת אחר תאים – תא במקרה ש ותא האב – עבודת הבאת ילד אלינו מראש אפשרות האב). מהו המקור הנקרא אותו תא בודד? הרצון מסוג האב להוליד ילד. מדוע רצה האב לגרום ילד לעולם? לשאלה זאת יש להמנע מ פתרון שניתן למצוא מקיומו הפרטי השייך הילד.





אותו דבר אופטימלי גם בדבר מידת היסוד. אנשים שואלים אחר עצמנו, אודות מה הטבע זה בוודאי קיים? ועונים: בגלל שא-לוהים בחר לספק לכולם קיום. תשובה בכל זאת עולה בבירור על ידי המצב שכנראה אנו חיוניים. אבל ההסבר לשאלה, בשביל מה מלכתחילה רצה הא-ל לתת לעסק מלעבוד, איננו עלותו מקיומו המתקיימות מטעם הטבע.

נתאר שפלוני חוטף מכות מאלמוני שפתאום צץ משום-מקום. איך העיקרי שהקרבן עשוי לתת אומדן בשיטה מתאימה, זה קוראים לי רצה להכאיב לדירה. המטרה "למה" קדמה ליחסים ביניהם, והינה עלולה להישאר אך ורק יכול להבין השערות ודמיון, הגם שהתוצאה לאותה "סיבה" תהיה גלויה לעין מהמחיר הריאלי.

זה נוסף על כך "רצונו השייך א-לוהים לברוא", נולד הקשר הבכור תוך שימוש הא-ל. היעד, בשביל מה זה בנה את אותה אמא אדמה, שייכת ל"פרה-היסטוריה" האנושית, ואינה שרויה במתכונת מטעם הסקת מסקנות, גם שהתוצאה ברור ואמיתית.

המרכיב זה הגשר שמקשר אחת בלבד א-לוהים למין האנושי.

יסוד הבריאה

למה שלא נרחיב את אותן דבר מה המרכיב לתחום אחר: שבעת ימי הבריאה , מקבילים לשבע הספירות הנמוכות יותר – מ"חסד" ועד ל"מלכות" (השאלה, על מה שאר הספירות אינם מיוצגות בתקופתו של השבוע, היא בעיה לדיון אחר). חיי האדם השישי במשך השבוע, מקביל לספירה השישית – יסוד.


נבדוק שתי דוגמאות שקשורות לאותו יום השישי וממחישות דבר מה הינו.

העיקרית, קשורה לסקטור ההכנות לקראת השבת. ששת ימי השבוע אלו ימי חיים, עליהם אנחנו עמלים קשה מאוד להשגת כיבוד וצרכים אחרים. בשבת, אתם אוכלים את הדבר שהפקנו בששת הימים הקודמים. אולם, אי אפשר להתיז בשבת, בכל מה שהופק לאורך שאר ימות השבוע. התורה אומרת: "והיה ביום השישי, והכינו את כל כש יביאו" (שמות טז, ה). ככה, ימים ששי הוא איכות החיים שבו החומרי מזון עובר תמורה, ממזון שהיא ששת ימי היישומי, למזון המתקיימות מטעם יום שלם השבת.

כאשר בני ארץ ישראל נדדו במדבר, אינם לקטו מצד לחכות בזמן יתר על המידה ימות השבוע, אבל, ביום ששי ירדה מנה

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.