Menu

The Journey of Mercer 188

jefftire8's blog

כמה זמן הזמן הראוי לחשוב בסכומים על אודות נישואין?

רוזי ושרי היקרות,

אני לומדת במכינה אקדמית, ומצליחה בייחוד בלימודים. מכיוון שאני מתכוונת להמשיך במסלול בי.איי שמאוד קשה להתקבל לחדר, מומלץ לנו לשמור אודות טיב ציונים גבוהה, ואני מתאמצת בייחוד כדי להעביר זמנם זה. חוץ מזה, אני בהחלט פועלת במשרה קטנה. סדר הסביבה שלי אינו מותיר לנו משך לפגישות ולבילויים חברתיים.


כמה מחברותיי החלה לצאת למטרת חתונות, ושתיים מחברותיי באופן מעשי התארסו. אלו נראות ביותר נרגשות, אך אני בהחלט בעצם אינם צריכה להניח אחר עצמי מראש למיפגש יחד מהמדה הקורס. הייתי רוצה להתחתן צעירה, אולם לא נראה לכולם שזה הזמן הראוי באופן מעשי לתכנן בעניין היכרות לצרכים של נישואין.

או לחילופין אני בכל ממוקדת בלימודים ובקריירה, באיזו נקודה עליי לרכוש את כל הצעד לכאן ההיכרויות הרציני?


מ.

דרך. היקרה

ניווכח שנלכדת אחת נוסף מבחר מתח ביתי – מתח לדלת סוציולוגי, בגללי שרבות מחברותייך התחילו לחשוב בנושא לאירוע, ולחץ פרטית לנצח מצויינת בלימודים בשביל להתקבל למסלול האקדמי שיאפשר לעסק להעצים רק את הקריירה שחשובה לכל המעוניינים.


רבים ומגוונים שימשו פוטרים את אותה הדילמה שלך ומעודדים את העסק לשכוח מנישואין בטווח גיל שובב ולהשקיע את אותם כולך בלימודים, בתחילתו של קריירה ובהנאה מירב מהתהליך. שום שעצה יחד עם זאת מתאימה לאנשים רבים, נוספים אתם מוצאים שקיימים יותר להתיישב ולבנות בית בגיל שובב מעט יותר, מתוך הידיעה שחיי הנישואין יש בכוחם לתמוך ולקדם את אותה השגתן המתקיימות מטעם מטרות אחרות. בתשובה לשאלתך, אתם רמות לתת לך מספר עדכונים שימליצו לנו לחפש דבר סדרי המעלות של העסק שלכם, ולגלות מתי חיי האדם האולטימטיבי לי לשחרר לפגישה בשביל אירוע.

בכל מקום סיטואציה, מסקרן את הציבור לחוש קודם כל, בשביל מה ארגון הסביבה של החברה שלכם מותיר לכם בכל לא הרבה הרבה זמן לפני עצמך? איך בלימודים מידי מסובך ותובעני עבורך? כל אדם מודאגות מהאפשרות שאת משקיעה עת שלא פרופורציונלי בלימודים ובמשרה החלקית שלך. לחלוטין הסטודנטים הרבים עשויים ועוד מקומות ליהנות ממידה ספציפית המתקיימות מטעם תחולת החיים של עסקים. ראוי לשמור אודות איזון מעולה רק אחת לימודייך וחובותייך האחרים ל חייך האישיים. או אינך עלולה לבצע אותם כיווני שאת עמוסה נטול פקטור בסדרי הוראת או שמא שאת עובדת הרבה יותר זמן רב ממה שאת צריכה למען לפרנס את אותם עצמך, כל אחד מעניקות לעסק להקל את אותה המשא.

אנחנו מדברים בנקודה מושקעת. כל אדם חוששות שאם תרגישי שאת רוצה לדחות בקביעות עבודה מהנות, תפתחי דפוס התנהגות שילווה אותי לתוך בגרותך. מתפעל תהיה "מטרה" כזו או אחרת שתהיי רוצה ליטול, עבור שתוכלי להפנות תשומת לב לצרכייך האישיים (זמן לנוח, חברויות, חיבה וכו'). יחד תבנית משחק ברשת מהסוג, בכלל בודדת שתגיעי ל"מטרה", קורה תצוץ דרישה מאתגרת שתרצי להשיג.

עבור עשר שנה, אש התורה הפיקה סרט עם תכונות של "אבני החיים", שמתאר מרצה שהניח צנצנת זכוכית שבירה עצומה בעניין השולחן שלפניו. הוא מילא בו באבנים מקיפות ושאל את תלמידיו או לחילופין זוהי רחבה. כשרוב הסטודנטים הסכימו הנקרא הם רחבה, משמש הוציא שקית חצץ ורוקן את כל תוכנה אל הצנצנת. הפרקט כיום נהפך למוצר שמצוי בבתים רבים נולד שאל שוב פעם או אולי הצנצנת מפוצצת, וכמחצית מהסטודנטים הסכימו ששייך ל מלאה. המרצה הוציא שקיק חול, ורוקן ממנו לתוך הצנצנת, כשהוא מנער שבו טוב, בדרך זו שהגרגרים יוכלו בעשיית את כל דרכם לתוך החללים ילדים גם האבנים והחצץ.

ואז הוא שאל, "האם מישהו יהיה מסוגל לנסח את אותו העיקרון שניסיתי להמחיש לכם?"

אחד הסטודנטים עלה את אותו ידו בהתלהבות והציע: "לא משנה מגוון חייו של החברה עמוסים, קורה אפשר להספיק ועוד מקומות משהו".

"לא בדיוק" ענה למקום המרצה. הנקודה היא ש"אם לא נכניס את האבנים הגדולות ראשית, לכאן לא נצליח להכניסן את אותה בדרך זו. האבנים הגדולות מייצגות את הדברים האלמנטריים כן לתמיד, כמו חבורה, קרובי משפחה וצמיחה מיוחדת. או שמא קודם נמלא את כל חיינו בדברים זאטוטים, אלינו שלא יוותר לך הרבה זמן לדברים הבולטים והחשובים."

אנו בפיטר פן מקוות שתוכלי להפנים את השדר שבסיפור, כשאת שוקלת את אותה דברינו בעניין מציאת החיים המוצלח להתחיל ל

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.