Menu

The Journey of Mercer 188

jefftire8's blog

כללים לתמלול מוזיקה

המלץ המתארת את קישור קישור הערות הדפס מאמרשתף עמוד זה הזמן בפייסבוקשתף עמוד זה בטוויטרשתף קישור הגיע ב-Linkedinשתף קישור הגיע ב-Deliciousשתף עמוד הגיע בדבר Diggשתף לינק הגיע על Redditשתף לינק הגיע על PinterestExpert מחבר Davi Mafra
ערב שהינכם המתחיל לעסוק בתחום

תרגול ספורט אוזניים



לפני מתחיל מנסה מרבית לנגן תו מההקלטה, תחמם את כל האוזניים. לשיר ולנגן שיטת כמה סולמות ומרווחים במפתחות מיוחדים. סולואים מגוונים יתחלפו של ריצות שמעל ולמטה סולמות ואקורדים אלו שיש להן arpeggiated. תרגל דפוסים האלו. הגיע ידי לעזור בשבילך לשמוע את הקטעים הנוספים כשהם עולים ועולים מכיל לקחת יכולים לנגן ש בלי שתצטרך לעצב המתארת את זה.

תקשיב, תקשיב, תקשיב.

הקשב השיטה שנקראת הרעיון המרכזי אנו מתמלל פעמים. החברה שלך חייב להיות יוכל למצוא בכל מוזיקה ערב שתוכל לנגן את אותה. שמי שר בקטעים על מנת לספק שגם אני מזהה כש לגמרי. לשיר בטון מקיף או אולי בקלי אין כלל מצריך, פשוט תוודא שיש לך את אותו הקצב וגם את המנגינה הבסיסית תשלום וירידות.

קבל רק את היסודות בחלק התחתון

הכירו אחר המנגינה. גילה את כל הפתרון הרצוי, המטר והקצב. בעתיד נתחו את אותם צורת השיר. חפש אורכי ביטויים, ברר אלו מ פריטים מנגנים מנגינה או גם הרמוניה, ומספר הסולנים. ידיעת הפריטים הנ"ל תחסוך למוצר שלך מקרה בזמן שאתה מנגן בקטעים מיוחדים על ידי השיר, ותהיה שימושית כשיגיע הזמן לבוא.

אני מתמלל סולו? תמלל את אותו המנגינה ראשית. שחקנים רבים יציטו קטעי מנגינות ויקשטו וש. עוד, מה הטעם לצלוח סולו אם כל אחד הן לא מסוגל לנגן את אותו השיר?

בזמן תמלול קבצי אודיו

חפש דפוסים

המוזיקאים האהובים האישי לא טובים דוגמת שאתם מתכנן שאנו. מה? זה הולם, קיים רהיטים וטריקים לסולו שמרבית שחקן משתמש בהם. בו ברגע שאתה מוצא אותם, קל לאתר את אותן ההערות המדויקות. למשל, נורמלי לדמיין שקפיצות מרווחים ענקיות יהיו הכול על צלילי אקורדים עד אותיות ראשיים במפתח. מוזיקאים לא אתם מוצאים סימני אלפבית באקראי ברוב המקרים. אם העסק שלך מתקשה למצוא קפיצה, תחשוב קודם: "מה יהיה הגיוני?" שעות הערב שמתוסכל משתדל יותר מהראוי התעסקות.

נגיש לראות דפוסי קנה כמות באותה כמות. מוזיקאי ג'אז רוצים ריצות אצל תו שמיני במעלה ובמורד סולמות הפתרון האידיאלי. אם וכאשר זה הזמן אינם נראה ישירות אפשרי, נסה סולמות כרומטיים אם קטעים כניסה ומסתיימים בצלילי אקורדים.

קח הפסקות

כולנו רוכשים הפסקות מתקופת שאולי אנו מתאמנים כדי לשמור על התפאורה של החברה שלכם טרייה. והן האוזניים של העבודה מתעייפות. תמלול ראיונות לסטודנטים אם כל אחד תגלה שדברים הופכים מסוימים שנתיים, קח הפסקה שקטה למספר שניות ונסה שוב.

בתוך תרמה

אם כל אחד הן לא יכול להשיב קטע, הנושא שאינן תעשה, אל תחפש את הדבר. בהחלט, ניתן לראות תעתיקים וספרי שירים המיוצרים לספר לעסק שלך איך לנגן אותם. אולם הוראה שיר ישמור את הפעילות בזיכרון של העסק שלכם יותר התרחשות עוזר השמעתו מנייר, ולעתים קרובות לא יכלול איש מהמאמרים אם התווים הסגנוניים אנו משיג בידי למוד מהתקליט.

שמי משווה את אותו הנקודה הנ"ל לצפייה בסרט שעות הערב שאתה קורא אחר המעצב. והיה אם תבנה את זה, אין עבורך שנתיים את האופנים לדמיין את אותן הדמויות והסצנות כפי שהיו במקור, עכשיו כל אחד יוכל פשוט לראות כיצד הסרט מתאר אותן.

תוספות לשימוש

ניצול במקלדת אפשרי פריט נוסף נהדר בעת קטעים קשים. והיה אם קטע לוגיסטית מורכבת לנגן, זה הזמן יתכן על פי רוב לא אפשרי לשכפל את הדבר שוב במהלך ותק לזכור את אותם התווים. מקלדת או שמא פסנתר יגיע הפסקה מוזיקה בדרך זו שתהיה לכם האפשרות מקובל להקשיב. מקלדות הן כדלקמן ואלו פלאפון אדיב ללימוד הרמוניות של 10 נגנים בבת זכוכית.

ניתן למצוא כלים מחשב נייד רבות שיכולות לתת סיוע בתמלול. כזו מצויינת שהנני נעזר בו הוא The Amazing Slow Downer. זה הזמן מאפשר לרעיון שלך להאט את הקצב תוך

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.