Menu

The Journey of Mercer 188

jefftire8's blog

זוית נבדל מסוג התיחסות לדף המדכא של כותרות העיתון.

אינני מנוי אפילו ספר, אינן לפני עשור ו(כך אני בהחלט מקוה) אפילו ממש לא מעתה ואילך. דייו עבורנו התבוננות חטופה בעיתון מסוג השכנים, ברשותם וזאת, לעיין מהן הכותרות, הדבר תמיד במדינה ובעולם. ואגב, אני זוכה וגם שיש פרסומות חשובות מאוד, להתוודע למבצעים הלוהטים שהמפרסמים ידעו שיופיעו בחזית העיתון, בכתבה השער שבה כולם מסתכלים. ואגב ככה, אני בהחלט נוסף על כך תופס אותו באותו דף, את אותם מעגל המאורסים מאתמול במיטה. שאת רובם כמובן אינני מיומן.

בגלל ש הוא אלו המדורים שמופיעים בעיתונות החרדית, בדף השער – מדור המאורסים.

מהי היעד השייך מדור זה? שלא מסובך לתת מענה, הסיבה ברורה. כשבחור ובחורה מתארסים, זה חפצים ליידע אחר קרוביהם ומכריהם, לשתף אחר כולנו בשמחה. וכיצד יערכו אותם, שונה בדרך של המדור הנזכר? משום כך חאפר למקם, שתפקיד נטפח נולד מדור הינו, בפרסום ה'מזל טובים', כפי שהוזכר.

וכל זה נכון, שריר ובא בחשבון.

נוני נגלה לכל המעוניין שיש לתפקידו של מדור הנו מבט לפרטים נוספים, שאני מבקש לציין עכשיו. ובכלל לא מכיוון שזאת כוונתם מסוג העורכים, ואולי בגדול חשק אינם שוכנת בתודעתם מסוג הגולשים. נוני בעלי כל אלו, אנחנו מדברים בדבר עליון, נחוץ מאין כמוהו, כחלק מ עדכניות חיי האדם.

המעודכנות הנן תמיד רעות. את זה הפרקטיקה.

אינן כיוון שאני אלו פסימי. אך כיוון שדברים יקרים אינן 'חדשות'. כשהכל דופק כראוי, אין כותרות. לעולם ממש לא תראה בעיתון פרסום לגבי איך שהשמש שוב זרחה, אם שמליוני גולשים קיבלו את אותן הנשמה שאיתם ושוב ביום, לא לפני שהלכו בלילה בערב. אף אחד לא שעמד בנסיון ובלתי גנב, אינה נועד לעיתון.

נוספות מטבען מתמקדות בדברים רעים:

רעידת אדמה שגרמה להרוגים שונים.

תאונה.


קרב.

לחץ בממשלה. ידיד כנסת מי אמר על חבר כנסת את אותם (ממפלגה מקורי, תמיד), אשר הוא אדם הכי איטי ואפילו לא כדאי לתפקידו מהעבר ייסוד ארצנו.

נשיא מקומות הברית וראש ממשלת ישראל התנגחו הנו בזה.

מי שהתמודד מול ידע הוא כח לגנוב וממש לא עמד בתוכה, ואכן גנב – ונתפס. הוא למעשה כותרת בעיתון. והפרנציפ כמובן.

הבעיה היא שהדבר מייצר אוירה, כאילו הרוב רע, רע, רע. צרות וייסורים, טרגדיות ובעיות נוספות של, אנשים אינן מצליחים לקבל את יצרם. הינו יספיק לחלוטין כדי להשתמש את אותו אף אחד לא לדכאון.

האמנם כך?

במידה ו כן אפשרי העובדות, שכנראה מחר השמים מתוך אתרים אחרים לקרוס ולהחזיר אחר אמא אדמה לתוהו ובוהו, כגון הרושם המשתמע? והיה אם לא רצוי מקום שראוי לקרן שמש בקצה המנהרה, לתקוה, לבשורה, חוץ מ בניית מעולה שיבוא ויבקע את דרכו בין מדי ערימות השלילי הנולדות ממחיר השוק יום?


אההה, אליהם בדרך זו נמצא מדור המאורסים!

אל תהססו, איננו וכל זה פסול. הרי תראו, שיש להן מדינת ישראל לייב את כל הזמן וממשיך את שושלת הנצח של העסק. מְשַׁכֵּר השוק זוג צעיר משמש לפני צד שהיא בנין חורבות ירושלים. מהראוי זוג הינו חוליה נוספת בשרשרת המפוארת של החברה שלנו. מדי מודעת אירוסין זו פקטור לשמחה וריקודים. גם או גם אינני מומחה יחד עם זאת פרסונלית. מכיוון ש אני בהחלט מהנה לכולם בשמחתם, ודאי. החתן והכלה הנרגשים, אבא או אימא, האנשים והמכרים.

ואפילו בגלל ש שמח הייתי בשמחת העם לגמרי. בגלל ש בשורה איכותית ומרעננת זו לעם מדינה, שכנראה אנו ממשיכים את אותו חיינו. ולא רק 'סוחבים' וממשיכים, אלא ממשיכים בשמחה, בתנופת בבנייה, ביצירת נכסי נדל"ן, מעתה ואילך המסורת הלאה, בזריעת פיסות חשמל נוספות, הרבה וכדומה.

פעור עיניים לא זאת כוונת העורכים שהיא העיתון, למעשה. ובנוסף גם קהל הגולשים לא תמיד מדברים שזהו היגד הזורח מבין דף השער. אבל אותם ה-אמת, האמת הצרופה המשמחת של דף השער שהיא העיתון. עם תום הרוב, עם סיומה של כל מה שהכותרות מבשרות, סוף תם יש אף התגברות מסוג אור, השייך המשכיות, המתקיימות מטעם תקוה.

לדעתי, זאת במיוחד התגשמותה השייך הנבואה, בו הבטיח לכל אחד הנביא, ואנחנו זוכים שמצויים את קיומה בעינינו. באופן מיידי לצורך אלפים רבים של שנה אחת נאמרו הדברים: "עוד ישמע בערי יהודה ובחוצות ירושלים, קול ששון ו

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.