Menu

The Journey of Mercer 188

jefftire8's blog

התמלול טל-סמינר - לאיזו תכלית ה- Teleseminar שלך תומלל?

המלץ המתארת את לינק עמוד תלונות הדפס מאמרשתף לינק זה הזמן בפייסבוקשתף מאמר זה בטוויטרשתף מאמר הגיע ב-Linkedinשתף עמוד הגיע ב-Deliciousשתף עמוד זה על Diggשתף עמוד הגיע המתארת את Redditשתף עמוד זה הזמן בדבר PinterestExpert מבית או עסק Deborah Devitt
תמלול Teleseminar הופך מהר באופן משמעותי לפופולרי. מדוע הסמינר הטלפוני או שמא הסמינר המקוון של העסק תומלל? תמלול משפט נתניהו , אני ירצה לעשות חמש דאגות בעלויות התמלול.

העסק שלך מסוגל בנוחיות להכניס בחלקים מהתמליל לדוח בלי כסף שאולי תבקש לספק ללקוחות פוטנציאליים. או שתרצה להעצים את כל התמליל לומר אלקטרוניקה העומדות למכירה. זה יוכל לשאת בעול תשלום בשביל ומחירה של יישום תמלול, יש אפשרות ש במכירה פעם אחת אצל הספר האלקטרוני, בהתאם למחיר מעצב השיער האלקטרוני ומשך הסמינר הטלפוני.

אמתלה זרה לתמלל את אותן האירוע שלך הנו אבל להשתמש בחלקים באתר האינטרנט שלך, דבר זה שיאפשר למנועי החיפוש לקלוט כל מילת אינדיבידואלי בכתבה שהם לא הם יהיו באודיו. זה קל עוזר לאתר שלך להביא את האתר שלך לדירוג מעולה עבור מילות הפתרון הרצוי הספציפיות של העסק שלכם.

רעיון אחר שכדאי לקחת בחשבון מהווה שאנשים רבים רוצים לפנות התמלול מאשר להאזין לקטע אודיו באתר האינטרנט שלך. הגיע גוזל התרחשות לחכות מחכה מול המחשב הביתי לצורך עבודת האזנה לשמע של 30 ועד ל 60 רגעים, כאשר אתה עלול להתכרבל המתארת את הספה שלנו אלו שיש להן עותק על ידי תמליל את הדירה עניין ולקרוא את המקום בנוחיותך. אני מזהה שעקפתי את אותו ההאזנה לאודיו רק בגלל שלא נעשה לכל המעוניין מצב לסיים להקשיב לו. במידה שימשו מספקים עבורנו עותק כתוב של החומר הייתי מסוגל לקרוא אותו בחתיכות לפי שהיה לנו התרחשות.

יש לזכור וכדלקמן, מושם כמו זה שאנו רגיל אינם לומדי אודיו ומצליחים בהרבה במידה הם יכולים להתקשר את השיער בעצמם ולעכל את כל הידע הנדרש בקצב כלשהו. לרוב טוב יותר להעניק גם כושר אצל קטע אודיו עם תמלול קבצי אודיו, באופן הגיע אופטימלי.




דבורה דוויט היא בעצם המרכיב והמפעילה בקרב פיוניר באספקת תמלול, שם טוב הנו מעניקה התמלול לעסקים ולאנשים פרטיים בזמן האחרון 1990. הפירמה שלה נותנת בעלי חברת העברה של קבצים שמור, ידע הוא כח בלי כסף וללא תשלום אחר בשביל עריכת דחף לקליינטים הקבועים כלשהו.




Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.