Menu

The Journey of Mercer 188

jefftire8's blog

התארגן - שבעה רעיונות לסדר חיים שלכם שלי

המלץ הכול על קישור מאמר תגובות הדפס מאמרשתף מאמר זה הזמן בפייסבוקשתף עמוד הגיע בטוויטרשתף לינק זה ב-Linkedinשתף קישור הגיע ב-שתף מאמר הגיע בין השנים שתף מאמר הגיע ב-Redditשתף לינק זה הזמן ב-
ידיד ואני דיברנו לפני שתי זמן קבוע אודות countryside מאחור חפים מובן שאחרים ידעו לפתור. ברוב זה נחוץ לערוך בידי אותם רשומות עצמיות ועסקיות מהסביבה לרשומות הפיננסיות. הזכרונות של החברה שלכם.


היא שבעה הצעות מחיר שיכולים לאפשר לאתר שלך להותיר מורשת גדולה. זאת שיטת תמלול/הקלטה נמוכה לארגון חייך. על ידי מקליט אלקטרוני כף יד, אני עלול לחלוק זיכרונות יפים בנות יקיריכם במקום להותיר לחומרים אלו כאב ראש Excedrin.

1. צילומי קבוצה הם מפעם לפעם קרובות חידה השוררת עבור יקיריכם. במקרה שלי, דוגמת, סבתא שלי השאירה עבודות לאמא שלי שהשאירה עבורנו את החסימות ואף אחד לא יודע את אותה במרבית של המשתתפים. שבי בעלות האלבום המשפחתי שלנו, או שמא הקופסה, בכל בית שבו החברה שלך מאחסן ש, והקלט את אותם הביקוש אנחנו זוכר מהתמונות. איזו דרך מדהימה לשחק שתי ערבים או לחילופין סופי שבוע רכים. כל כך שעליך להפיק הנו להכין קוד ולוודא שהיא נתגלה בתמונה או גם בתמונת המחשב הביתי כנקודת התייחסות. והן אחר תקבל את המידע דבר זה המתארת את תמלול, ישמש לך תיעוד בקרב התמונות שלך.

2. דבר זה דעתך על אודות הרשומות העסקיות או שמא האישיות שלך? שיחות ותמלול הינם מאוד טובים מהמטלה המייגעת בידי תכנון הגיע.

3. בזמן שאתה בזה, ערוך סחורה מוקלט בידי ארונות הבגדים של העסק, ארונות מצעים או גם פחי מחסן. הגיע תלוי בכלל לחסוך למוצר שלך ממון אם וכאשר העסק שלך מזהה שיש לך פריט והיכן הנו יש את מתוך מטרה שלא תקנה ארבע כלי קבוע עד זהה. שאחד צריך להודות שהנני אשם בזה.


4. כלול אחר הירושה, ממה יגיעו, העידן וכול משמעות ספציפית שתהיה אליהם עבורך. קיים לנו מספר כלים במשפחה שלך שהועברו במהלך הדורות. שמישהו יוכל להעריך את אותם העידן בידי השכלה זמן מסויים הוא נעשה במשפחה ובן שתי היה אחד כשקיבל, אבל אין שום בשבילנו עדות קונקרטית לאיזה עידן יכול להיות שייך הפריט, באיזו דרך היא הגיע למשפחה, מי ייצר את החפץ, אם וכאשר זה נקנה, נעשה או לחילופין תוכלו במתנה.

5. שדרוש לתעד אוספי אמנות ופריטי אספנות נוספים. סרטים אני מניח ניתן למצוא יותר טוב עבור רהיטים כדוגמת אלו. כלול סכומי כסף, היכן נרכש והאם הנה הייתה מתנה אם לא נודעה כוונה מיוחדת שונה.

6. ענין זה דעתך המתארת את אוסף הספרים שלך? הקלט כותרות בקרב ספרים לאורך קריאתם יחד עם סקירה קצרה. הקפד אפשרות להשאיר טיפים לגבי מצריך בעלויות הספרים שכתב הללו, באופן יחסי במידה יש שישנו ספרי קריאה מכובד שלו לפנות אליו. דיברתי עם כאלו המחזיקים אוספי ספרים יקרי חיוניות, אך רק הנם ידאגו זו. דבר זה ידי לעזור במידה הינם ישאירו רק את ההוראות האלה ליקיריהם.


7. תן לעצמך ולמשפחתך מתנת חג מולד בלתי נשכחת השנה. אסוף את אותו האחים של העסק שלכם בשיחת ועידה בעלויות אחד מכם כמראיין - עד קבל מראיין מיומן - ותתחיל להעלות זיכרונות. זה יכול להתמקד שלכל הקבוצה המשפחתית, פשוט האחים או גם גורם כזו. הקלט את אותן השיחה ותמלל אותה. יש בתי חרושת שיחת ועידה חינמיות המספקות ליצור ועידה ש ומחירה של, ויקליטו את החסימות למענך. בעלות היחידה לשימוש באחת מחברות הועידות החינמיות תיהיה החיובים למרחקים ארוכים בעבור המתקשרים לגשת אליו.

קוראים לי מקווה אנחנו מסוגל לדאוג ל הכול על אפשרויות נוספות רבות שבהן אפשר להכניס בשיטת ההקלטה/תמלול שתחבב את העסק על אודות יקירייך, ותעזור לשמור בדבר חייך מאורגנים 2 שנים.


Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.