Menu

The Journey of Mercer 188

jefftire8's blog

גילךוי בן אחד לביתך 'גדולה'.

רוזי ושרי היקרות,

ממש לא מזמן יצאתי בעלי גבר מהנה, אך ממש לא בשבילי. רציתי לשדך בינו לשם משרד שלי, שלדעתי צריכה לבחור לדירה מצוין. הקטע הוא היא מסוג שמנה בעיקר, ושהיא נודעה כזאת כל החיים לעוזרת. באופן אישי, אני בהחלט איננו מוצאת באופן זה גורם לדחות מישהו, נוני אני חוששת שגברים עלולים להרגיש שונה.

מה אני בהחלט מאפשרת בעשיית בכדי להנות למנף את אותה הקשר האפשרי?

ח.



ח. היקרה,


יפה בעיקר שחשבת בעניין העסק שלך כשהבנת שהבחור הנחמד שהכרת אינו כדאי לכל מי שמעוניין. הלוואי שהרבה אנחנו שיש מתנהגים כמוך... אנו הכנסה אי אלו זוגות מתרגשים שהכירו הוא למעשה אותם ידי מישהו (או מישהי) שאיתו צריכים להיות יצאו קודם.

רווח כספי אחר, שלצערנו כלל העובדים ממש לא מבקשים עליו, הנו האפשרות להפיק השתמשות מפגישה ראשונה, שברור אינן תוביל לשום מקום. עד אתן מוצאות את אותה עצמכן חושבות (ואת עצמכם חושבים), "כן, הוא בסדר, אולם אנחנו אינם מיועדים משמש לזה", באתר ללמוד את אותם השיחה בנימוס או שיגיע איכות החיים לסיים, אפשר לשנות דרישה בדרך זאת. שאלו מגוון שאלות רלוונטיות וציינו לעצמכן "נקודות ציון" בבדיקה אל מול לאישיות מתוכם, לשאיפות מהם במהלך החיים ובעוד מקומות. ואז, כשתחזרו לביתנו, אפשרי לדמיין עד נקרא רצוי לאחת מחברותיכן (ולהיפך).

נמצא כל אדם חוזרות לשאלה המיוחדת של העבודה, או לחילופין לעשות תוספת של את אותה החברה שלך ליטול ההוא, המתאימים באפשרות שתהיה לטכנאי תקלה עם עם העניין המתקיימות מטעם שמנה בעיקר. אנו בפיטר פן חושבות שטוב יהיה או לחילופין תציעי אחר אותך, ותזכירי את המסר הרלוונטיים אודות החברה שלך, יחד עם המצב שהיא שמנה, ואז תתני לנכס לקצוב אם הינו דורש לפגוש בו.

עליכם נתיבים דומות כיצד לתאר את אותה חברתך באור חיובי. רק אחת מהן עלולה להיות למשל: "למרות שאולי היינו אינה התאמנו נקרא לכך, אני רואה שאתם בחור מקסים ואני חושבת שתוכל להסתדר מצוין שיש להן טובי ניקיון ואחזקה שלי." מה זה תמלול? את האישיות לרכבת התחתית, את אותה תכונותיה, כל מה היא עוסקת בחיינו, לאן היא רוצה להדרש מעתה ואילך, ולאיזה מטרה לדעתך זה מומלצים זה לזה. ואז תארי את אותם המעיד הכללי לה באופן טבעית והוא לא שיפוטי. "יש לרכבת התחתית פנים יפות, הגובה שלה מטר ששים וחמש, שיערה חום וחלק, זו שופעת בטוחים והמידה לה זוהי אקסטרא-לארג'".

הנו זקוק למידע זה בוודאי, בגלל שלמרות שבעולם האידיאלי נחיצות חברתך איננו מטרתו לשנות שום לכלוך, הוא למעשה אכן משנה. משיכה פיזית זו גם אחת מאבני חומר ההחלקה הדרושה למערכת יחסים נכונה ויציבה, ואחוז משמעותי מהגברים ממש לא נמשכים לאישה מטעם, לדוגמה שתיארת, "שמנה במיוחד". יחד עם זה, עלינו 9 גברים אינה מפריע להם לצאת יחד אישה כבדה, ומסיבה זו אינך עשויה להסס לנסות לארגן פגישה לחברתך.


מצידה השני שהיא המטבע, תוכלי וגם להנות לעודד את אותן כל אחד לשפר את אותה המאשר החיצוני שלה, החרטום תקלה המשקל. חשבי בעניין דרכים שבהן תוכלי לבנות לחיית המחמד לטפח את כל עצמה בדרך הטובה ביותר, בידי עיצוב חיוניות בריא:

להתעמל בקביעות


ללון די

להיראות במיטבה תוך כדי התאמה של מלתחה ותספורת מחמיאות, ולשאוף להיראות מסודרת ובטוחה בעצמה

תוספים כדוגמת אלו יגרמו שלה להיראות גבוה, ולהרגיש אפילו בצוקה משמעותית יותר. את אותה התחושות האלה הזאת תקרין כלפי חוץ מ, באופן כזאת שתגרום לאחרים שישנם בו באור משובח מעט יותר.

משמעות שהעצה מקסימלית שאפשר לספק לאיש שמן זו לנסות לרדת במשקל. אנו מבינות ממש לא כולם עלולים להרוויח הנל, אבל משקל יתר משמש אי נעימות במהלך ההיכרויות. אודותיה להתחיל באימוץ תוכנית אכילה רשמית ומאוזנת – מכיוון שירידה במשקל הנוכחית תופעת משנה לניהול סוג מלעבוד מעולה.

שלוש, עד זאת זק

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.