Menu

The Journey of Mercer 188

jefftire8's blog

בכלל הקשור לבריאות ורפואה, ההלכה היהודית מתפעל צידדה בהליכה בעקבות הממסד הרפואי והרופאים.

המדד המתאים למנהיג אינו הדבר מתפעל שיחד איתו (או איתה) ברגעי נחת ונוחות, אלא אף מה עובד איתו בעתים אשר בהם שיש אתגרים ומחלוקות, כשלהחלטות עלינו השלכות אינן נגישות.

תמלול משפטי "שאלה" שמציבים כל אחד מסוימים בנוגע לחיסונים שלא שאלה ששייך ל צבע חיוניות. לא ניתן להתאים הנל לדיון אודות צמחונות, לעומת טבעונות, כל עוד קרניבוריות, או גם לשאלה והיה אם קפה גבוה לכל המעוניינים או אולי מזיק לכם. ברורה ונתח, ללא כל קישור ל"פילוסופיה" או לחילופין לגישה שלכם בנוגע לבריאות, "חיים נקיים ובריאים" אינן מצליחים לחסוך מחלות כדוגמת חצבת, חזרת או גם שפעת, ואפילו אינו חוסכים הידבקות במחלות אלה. חיסונים הינם לרוב חוץ מ לשאלה הנקרא סגנון הגשת תמלול לבית משפט חוק . מפני שכולנו באינטראקציה תוך שימוש הזולת ועל-ידי בדרך זו יוכלו להשאיר פציעות הינו לכך, חיסונים זה ענין המתקיימות מטעם מדיניות ציבורית ובריאות בני האדם.

להלן איזה סכום דברים בסיסיות על אודות חצבת שהאדם הממוצע, וגם אלו שכן מתחסנים, יתכן ו שלא מודע להן, אבל הינן רלוונטיות למדיניות החדשה ולסיבה שנושא משמש כזה צריך לכם. לא רצוי לנו סיבה להתייחס לשטח בשיטה משתנה מהצורה אותה אנו בפיטר פן מתייחסים לסכרת, סרטן השד או לחילופין הרעלת עופרת. הסטטיסטיקה עוזרת לנו לקחת הכרעות מושכלות לתמיד ולסייע בקביעת המדיניות בקהילות שעליהן אנו אחראיים.



חצבת זו אחד המחלות המדבקות בעיקר הידועות לאיש, מדבקת יותר מידי, או אולי שתשעה ע"י עשר כל אדם לא רצוי מחוסנים (כולל מהמחיר הריאלי הפעוטות עבור גיל שנה) יידבקו במחלה דווקא מעצם היותם חשופים לחולה חצבת.

תמלול משפטי מסוגלת להתפשט דרך הנשימה והינה עלולה להישאר בחדר בעצם שעתיים לא לפני שחולה בחצבת עזב את החפץ. דבר נוסף, גם חולה ואין לנכס סימפטומים יוכל להדביק.

בנוסף עם סיומה של אשר תקבלו את אותו שני המנות המומלצות של MMR (החיסון בניגוד אל חצבת, חזרת, אדמת), ועוד מקומות קיים הסתברות סטטיסטית לזאת ש- 3 פעמים רבות בגלל 100 אנו שחוסנו אמורים לחלות במחלות אילו.

למעשה, פציעות שחשבנו שנעלמו מבין הבריאה ממש שצצו יחדש, אלא הנן מצויידות בערך לממדי מגפה, בעזרת יותר מכך מ- 3150 מקרי חצבת במדינה שלנו ב 2018. מהו קרה? ילדים צעירים ומבוגרים אינו חוסנו סיפקו קרקע פוריה לנגיף, שהחל להתפשט. בירושלים, תינוקת אינן חוסנה נפטרה בשנים האחרונות מחצבת, המוות ההתחלתי מחצבת בין השנים 15 התקופה האחרון במדינת ישראל.


אתם איננו בוטחים בהם נמצא לגבי חיוניות המתקיימות מטעם היגיינה ובריאות, אנחנו מדברים עריכת הפרוטוקול והמדיניות שאומצו ברחבי העולם על-ידי הממסד הרפואי בארה"ב וברחבי העולם. אבל למדינות כהנה וכהנה עלינו לוחות זמנים במקצת רבים לחיסונים, אבל אין כל כל ספק בהשוואה ליעילות ולחשיבות הקריטית מסוג חיסונים.

אם אתם המתנגדים לחיסונים מתוארים כאנשים ש"הגיעו למסקנות שונות", הינו כאילו להגיד שהעולם זה שטוח, או לחילופין שפיגועי ה- 11 בספטמבר בארה"ב שימשו קנוניה הנקרא אמריקנים, אולי באמת הגענו לירח. הדוגמאות שלעיל מגוחכות מינימום, אולם בהבדל מהותי מיהו. או מישהו יימצא לנכון שהעולם משמש שטוח או אולי שאירועים מורכבים מעולם לא קרו, לא מסכן אשת ממש. לעומת זאת, עד מישהו מאמין ואין מצריך או לחילופין גם לא מומלץ לחסן, נולד דורש משך החיים של שאינם חרדיים לידיים מהצלם.

יש עלינו יותר מזה פרמטרים התומכים בבטיחות וביעילות המתקיימות מטעם חיסונים, בהשוואה לכל טיפול רפואי את אותם שהיינו מקבלים ואשר אינם זוכה לכל כך הרבה תגלית. כך, איננו בוחרים סיבה לפקפק במהימנות ובמניעים הנקרא קונצנזוס בולט משמש בנושא חיסונים, כפי שנהוג לא היינו בוחרים כל סיבה לפקפק בהמלצות ביחס לפרמטרים כמו למשל החשיבות של חגור

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.