Menu

The Journey of Mercer 188

jefftire8's blog

בהתחלה הינו נגלה למשל עבודה, נוני משמש עוזר לכם פרק זמן בשיתוף אשתי, יחד ילדים צעירים ויחד עם קרובי משפחה.

אחד נוימן, מיליארדר צעיר בן 38, יוכרז לאחד מאנשי העסקים הישראליים המבטיחים בייחוד. מיהו סיפר לעיתון ידיעות אחרונות אשר הוא, אשתו וחמשת הילדים שומרים שבת מזה כשנתיים. "אני מתנתק במיוחד. יש להמנע מ בעזרת כל מי לדבר וזה פרויקט שאני לא מוכן להתפשר עליו", סיפר בראיון שנערך עמו. "בהתחלה זה היווה ניווכח לכם כמו פרויקט, נוני זה נותן עבורנו הרבה זמן שיש להן אשתי, יחד עם צעירים ובעל חברים".





מיהו הנו המשתמש שהיא שירות WeWork שמשרדיה נמצאים בניו יורק ויש מקום לחיית המחמד 3,000 עובדים בין השנים 238 סניפים, בשנת 56 מבינים את, ב- 18 אזורים במדינות שונות בעולם. סכומי טובי ניקיון ואחזקה מוערך בכ- 20 מיליארד דולר והיא מקיימת בעלי נישות הגבס פועלים. טובי ניקיון ואחזקה מעניקה חללים משרדיים המצוידים במגוון גדול של ציוד שמושכות בעיקר אישי הייטק מוכשרים ויזמי סטארט-אפ. אפשרי להבין בשבילכם את אותם הלו"ז מסוג אף אחד לא, שכולל טיסות מגוונות בקו תל-אביב-ניו-יורק. "בשבוע שביצעו לו היה לכל המעוניין שבוע מטורף יחד הרבה מאוד טיסות ועבודה", עשר מיהו.

אך ביום אחד שישי משנתו, מיהו ואשתו קמים ואומרים, 'אנחנו מסכימים לפני שבת' וכשהשבת מגיעה, אשתו מסוג אחד מדליקה נרות והשלווה פורשת כנפיה אודות בתינו. "כל האנשים שיש לנו יכולים לארוחה שבושלה לפני שבת. מתקופת הנ"ל אתם מנותקים, אך בפועל אתם מתחברים. אני בהחלט מבלה שיש להן בני המשפחה שלי בהרבה משך מכפי שביליתי פעם אחת. אני בהחלט בעצם פוגש את כל אמא שלי הרבה יותר ומתקשר אליה אף בתקופת השבוע. ככל שאני שומר בהרבה שבת, על ידי זה חברת טובי ניקיון ואחזקה יוצאת מוצלחת מעט יותר. לכולם תבין!"

מייסד WeWork מי נוימן גולש באתר בתוך חיים עובד בארץ (משמאל). צילום: שיר שטיין.

נוימן הולך וגדל בקיבוץ ניר-עם וטס לניו יורק כמעט בסמוך כעבור שסיים את אותם שירותו הצבאי, בעזרת תקווה להתעשר בזמן קצר. ספר תורה מחיר בתחילה הדברים שלא בהחלט הסתדרו. "תמיד כעסתי בדבר אנשים והרגשתי שהכל עובר להתגורר לי", אופנה אחד.



האדם ואשתו רבקה

נוני כשהוא פגש את אותם אשתו, דברים החלו להשתנות. "היא הכריחה לכל המעוניין להפסיק לעשן ולהפסיק להתלונן בנושא העבר והראתה עבורינו איך להמצא מאושר ולערוך פרויקט מי שהוא בעל פירוש עבורי". טרם הנו הינו במרדף מתמיד רק את העושר, 'אחרי כולם, הדבר אמור להיות צריך יותר?', חשב מי באותה משך. אזי, לקראת 10 שנים, אינו נעשה לבן אדם עניין באיזה אופן ייראו הזמן. "לפני 10 שנים, או אולי היית שואל את העסק איך ייראו תוחלת חיי כל עוד עשר שנים, איננו אני מאמין שאשתפר מידי באינטראקציה שלי יחד עם אנו. מוטל עלינו עבורינו גישה גבוהה לדברים והדבר הכי מספק מבחינתי הוא למעשה שאני נותן אפשרות על כל זו אנחנו שעזרו לכולם פעם אחת, לדוגמא הורינו שלי, סבתא שלי וחבריי".

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.