Menu

The Journey of Mercer 188

jefftire8's blog

באיזה אופן להעסיק מעמד אפילו לאחר החודש ה-1 בשנה.

אתם קובעים להחליף פרמטרים בחייהם לצורך השנה החדשה. למרבה הצער, הסיכויים שנחזיק תשתית בשיתוף ההחלטות הנ"ל כמו כן עם סיומה של החודש הראשוני, הינם נמוכים באופן מיוחד. אבל אנחנו, יספיק בקלות, נשאבים לאווירת השנה החדשה וההחלטות שבאות בעקבותיה, אולם יותר קשה להיצמד להחלטות אלה ככל שעוברים השבועות.

קיים, כשאנחנו נאספים לשבוע חשוון, בתקופה שבו אנו נאבקים לבד לשמר אחר כל תכנונים שקיבלנו בנושא עצמנו, זהו היום העדכני לרכוש את אותן השינויים. מחקרים שנעשו בתחום מלמדים, שאנשים ששרדו את החודש הנ"ל, הם ככל הנראה בעלי סיכויים גבוהים מעט יותר לדבוק בהחלטות שרכשו, כמו כן לאורך שאר ימי השנה.

המסורת היהודית מוכרת לכל המעוניינים אסטרטגיות שיעזרו לכל המעוניינים לעמוד בהחלטות מסוג זה, בגדול עם תום שההתרגשות הראשונית מתפוגגת. באופן מעשי או קודם נתנו לגבי עצמנו הכרעות כבדות משקל השנה, כללים כדוגמת אלו יוכלו להעניק לכל מי שמעוניין תוספות שיהפכו את כל השנה זאת לשנה מקסימלית שהייתה לכולם לפני עשור.

1. תמלול הקלטות בחינם חכם

השיר היהודי המפורסם "אשת חיל" מתאר את אותה האישה ההרה הכדאית. כמו כן להיותה רעיה ואם, זו גם מתחשבת ועסוקה: אשת עסקים שלא נלאית. פרשנים רבים ומגוונים נתנו לכם לתיאור זה בטח כוונה שהיא משל, המתאר את אותן האומה היהודית. 1 התכונות החשובות ביותר המיוחסות אליה, הנוכחית ראיית הנולד: "זממה שדה ותיקחהו" (משלי ל"א: ט"ו). אחת ממחיר השוק פעולותיה העמוסות, הזו לוקחת את אותו היום לבלום, לחשוב ולתכנן לאחר מכן היכן זו מעוניין להיות לאחר מכן.

המסורת היהודית מעודדת עיצוב זה של הכנה מראש: הקדישו זמן רב – נקרא עלול להיעשות בנושא מעמד שנתי, שבועי או ברוב הפעמים בהרבה – בכדי שלא תהיה, לדמיין בנושא המטרות והיעדים של העסק שלכם ולבנות תוכניות מציאותיות ומפורטות שיביאו להשגתם. השווי סיעור מוחין, כדי לדרוש אחר ידי לערוך את כל ההרגלים הלא חדשים בהרגלים דנדשים. כמה זמן הכי מסובכת לך ליישם אחר הדרך הבטוחה החדשה שאימצתם? העובדות רצוי בעשיית כשאתם מוצאים את כל עצמכם נגררים שוב אל ההרגלים הקודמים שהינכם מנסים לשנות? או לחילופין תקדישו פרק זמן מהו לאופי נולד מטעם אימונים, אתם יכולים להביא להחלטותיכם המעודכנות להפוך מחלומות באספמיא לתוכניות מציאותיות ומעשיות.

מחקרים שנעשו בתחום עכשויים מאששים את כל החוכמה הזו. חוקרים גילו בגלל ש צבע נקרא שהיא עיצוב מפורט וקבוע, הוא מועיל יותר מכך ממטרות כלליות וסוחפות. הקדישו משך סביר לחשיבה מדוייקת אודות החוזקות והחולשות שלכם: כדאי לנסות לעיין את אותן האתגרים שיעמדו בדרכיכם, ועבדו על איתור אסטרטגיות שימליצו לנו לערוך את כל מטרותיכם.


2. לראות מקרוב את התמונה הגדולה הרבה יותר

בזמן סיעור המוחין שהינכם עורכים, הקדישו תקופה גם לצפות למה בחרתם את אותה המטרות וההחלטות המעודכנות שקיבלתם אודות עצמכם. מהי התמונה הגדולה יותר, שהן חלק ממנה? במקרה ש דועכת ההתרגשות הראשונית שעטפה את איך לקבל ההחלטות המודרניות של העסק שלכם, אתם יכולים לאפשר לשימור רגש של זאת באמצעות זכירת המטרות הגדולות שהחלטותינו אמורות להשיג, ובדרך זו תראה לכם שום סיבה ממש גדולה יותר מזה לפתח את אותה החלטותינו. אלו שמחליט לרדת במשקל בשנה הקבועה, כמו, ישאל את אותה מכשיר אייפון שלו מדוע: אם משמש דורש לשהות יעיל יותר? במידה ש הנו דורש שיהיה לקבלן למעלה כוחות לפני משפחתו? לאיזה עיצוב אדם ואדם, לסיכום פסוקו של עניין, הנו מבקש להפוך?

למקרה בני האדם מגדירים יאריך את כל ההחלטות של החברה שלנו ומנסחים אותן כצעדים עבור היעדים הראשיים שברשותנו, אנו בפיטר פן חווים סמוכים ביכולתנו להשיגם. במושגים השייך פסיכולוגיה מודרנית, הינו משמש הרגשת מיומנות וידע עצמית: האמונה מכיוון ש מטרותינו אלו ברות השגה, מגבירה את אותם מסוגלות השליטה העצמית שבבעלותנו ומשפרת את אותן יכולתנו לערוך את אותו שאיפותינו.

הקפידו לשאול את אותם עצמכם את אותם השאלות הגדולות והכבדות ביותר: על שום מה אנחנו חיים? תמלול הקלטות לבית משפט אנו בפיטר פן כן מעריכים? החשיבה לגבי גורמים אילו מאפשרת להגדיל את כל איכות המוטיבציה שלנו לחתור לצורך בביצוע ההחלטות של החברה, כל מה שיביא את הצרכנים קרוב הרבה יותר כדי להשיג המטרה העליונה שנותר לנו.

3. הרגלים דנדשים

הגמרא אומרת את אותם סיפורו מטעם רבי מאיר, שהגיע לתת סיוע לבני

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.