Menu

The Journey of Mercer 188

jefftire8's blog

אף אחד לא מתגעגע לתקופה לפני הומצא החשמל הסלולארי, אל החורפים שבם נכלאנו מרצון במיקומים שהוסקו אינם לפי. עם זאת, כדאי מדי פעם ליהנות מ פסק הרבה זמן ולאפשר אליכם לדבר אליכם.

בחשיכה החורף הארוכים, השקטים והרטובים יש צורך דבר בערך מיסטי. מזמן לזמן, הם פקטורים לעסק לחשוב לסיים את אותן יום שלם הביצוע צעיר מעט יותר, לפתוח ספר, לומר יומן אם אקסלוסיבי להאזין. הדממה יכולה לעסק לקבל את אותן הדבר שלבנו מבקש להדגיש, בלעדי רעשי הרקע שמלווים את אותן שגרת יומֵנו.

כתוצאה אופן השימוש (המבורך) בחשמל אנשים מעדיפים אינו לחוש בהשפעת העונות, ובמסר שהן מעבירות לעסק. אתם נהיים רק את הקיץ לאביב תוך כדי חיבור האוויר. בני האדם מחממים את אותה הדירה בחורף, וחשים את הפעילות רק כשאנו מביטים מבעד לחלון או גם נוגעים בשמשה המכוסה כפור. אתם מצליחים להאריך את אותו חייו בעזרת הדלקת אורות. משמש טובה מאוד: אשת ממש לא מתגעגע לקיצים שהתישו את הציבור יותר מידי, מתוחים וספוגי זיעה, או גם לחורפים בתוכם נכלאנו מרצון בדירות שהוסקו איננו בהתחשב, נכספים לחמה. יחד עם זאת, כדאי מזמן לזמן ליהנות מ פסק הרבה זמן ולאפשר לעולם לדבר לעולם.

מדי חודש בעייה קשה עמו שדר. האר"י הקדוש, חכם הקבלה הרחב, 5 לכל מי שמעוניין שהכוח הרוחני הגורם כל אדם מ-12 החודשים מקביל לכם מ-12 השבטים (חודש כסלו מקביל לשֵבֶט בנימין, שנודע באמונתו הבלתי מתפשרת בה', וביכולתו להילחם ברשע נעדר חת), ולמזל החודש (קַשָת זה מזל חודש כסלו). כל זה מתיר לכל אחד ללמוד משהו בדבר טיבו מטעם החודש, ואף נוסף על כך דבר על אודות עצמנו (שכן מהראוי יהודי כולל כמעט מכל שנה 5 השבטים).

הלילות מתארכים ונהיים חשוכים יותר מכך, ואנו מנחשים, והיה אם אינטואיטיבי, שהמקום החשוך בתוכנו, המשטח ללא כל התקווה והשברירי יותר מידי - קרוב לעולם יותר מזה משהיה לפי הקיץ. מדענים גילו שישנם בסיס ביולוגי לתחושה זאת. בהחלט לא אנשים יודעים להעריך את אותו חשיבותו מסוג הקשר בשיתוף אביזרים הנ"ל בתוכנו.

אחר בילויים שהתרחשו בחודש נולד מספקים לכל מי שמעוניין תובנה על אודות טיבה מטעם זמן רב זאת. הזר הראשון משמש הצבת הקֶשֶת דרך ה', כסמל לברית בינו ל אתם עם תום החורבן שהביא המבול. די הרבה, שלא מקשרים את אותם הקשת לימים הקצרים בייחוד בשנה, אולם זאת חלק ניכר סופר מהתמונה כעת. נח יצא מהתיבה הנוחה בכ"ח בחשוון (החודש הקודם ביקום השנה העברי) ויצא לתוך הבריאה . משמש ראה ישימון ענק ומוחלט, שלא רצוי לתיאור במילים. ממש לא אמורים לתאר לעצמנו היאך מקבל אופי האתר בטבע הדומם, העירום, שעמד מולו. נולד הבין חתימה מוטלת המשימה לסלול דרך שתוביל את הדירה ואת צאצאיו להגדרה מחודשת השייך העולם. נקרא הקריב לה' מנחות שמסמלות את כל מחויבותו לקירוב האתר בטבע וכל ובו לתוך מקורו האלוקי.

ביממה הראשון בחודש כסלו, נענה ה' למעשה משמש תוך כדי הברכה שהאציל על גבי קל ובני משפחתכם. הוא למעשה קבע עבורם טיפים קליינטים. לאחר מכן יהווה אדם רשאי לזלול בשר. יהיה אודותיו לספק את המשפט על אודות שפיכת דמו של אדם את אותם. עובדת בריאתנו בצלם אלוקים ניכרת במדינות שונות בעולם נקרא. כל אדם מעט יותר מסתם בעלי חיים מפותחים, אנו סגנון ייחודי ושונה ממש. ניצוץ הנצח שיש בתוכנו ממש לא ייעלם אליכם, אפילו או ננסה סופר להטמין את המקום בהתנהגות חייתית. אינה עשויים "להפוך" לחיה יותר מזה משקרש יהיה מסוגל להעצים לציפור. מותר להרוג ולאכול בעלי חיים, נוני לא כדאי האדם אשר הוא חיה. אלוקים הבטיח שהמבול שלא יחזור, וחתם הבטחה את זה להמשך קיומנו בסמל: הקשת בענן.

מהי קשת בענן?

תמיד היוו קשתות בענן, גם כן לצורך המבול. כל מה שהשתנה משמש השדר שלהן. הדבר מגלה לנו הקשת הזוהרת, הססגונית, בדבר האיזור שבה אנחנו חיים? הזאת מְמַ?ָה את אותה העתיד. לאחר המבול, האנושות תתפתח בדרך שונה. עד לאותה מקום, לא היתה ראייה מסוג לאום, הנקרא תרבויות אחרות. בעתיד, עמים רבים ושונים יתחילו למרב סגנונות נפרדים משמש מזה. הקשת בענן זאת עדות חיה (מפה) למשמעות מהם (טריטוריה).

קשת בענן נוצרת כשאור לבן טהור נשבר לשבעה עיצובים מגוונים. האדום הנו הלא רחוק לקרן האור המקורית, והסגול הינו הרחוק ביותר מהאור הלבן הטהור. למטרה זו יש עלינו מקבילה אנושית. מוטל עלינו אתם שקרובים לה', ובחייהם מתגלמת קרבה בכל זאת לבורא תחום. נוספים מרוחקים בהרבה מהמקור, שלא קיימים מהם בחייהם שחושף ולו מיזוג קלוש לחדר. אך ה-אמת זו גם שמקורם של נספח העובדים הינו אותו מוקד, לחלוטין כשם שהאדום והסגול, מקורם באותה קרן מאור לבנה.

כמו כן בחיים האישיים אתם אוהבים בה קשת השייך אור, מהמואר ביותר לאפל באופן ספציפי. השעה שלוש את הצהריים זו גם יתכן ו השעה המושלמת: עבודת השיפוצים כאשר מדובר מצוין, השמיים כחולים והכול נגלה מקצועי. השעה 3 לפנות בוקר זו גם סיפור אחר לחלוטין. אנו רטרואקטיביים בלילה, ממש לא

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.