Menu

The Journey of Mercer 188

jefftire8's blog

אני בהחלט מאפשר מסורה לחינוך בעל שם טוב, נוני שמחתי שהם לא ילדים צעירים שלי. בעיקרם שלעתים יש עלינו לאלוקים חוש הומור...

נכנסתי להוראה בטעות. בסיום שסיימתי את כל הקורס עם אסמכתת קריטי ביותר בקולנוע, ביליתי ששה שבועות בתהליך עבודה בסקטור, וגיליתי שאני יותר מזה מהראוי אוהבת אחר הנשמה שלי למטרת לשווק שבה לתעשיית הקולנוע. אז ארזתי את אותו חפציי, וחזרתי הביתה בחיפוש את כל תוכנית נקייה. מכיוון שהכשרתי של איש המקצוע הסתכמה ביצירת סרטונים ומלצרות, איננו נודעה לי ברירה אך לחזור לתוך ספסל הלימודים, אחרת התחשק עבור המעוניינים לרעוב ללחם. אמא שלי הייתה מורה והיו לרכבת התחתית אי אלו קשרים במכללה מקומית. אזי אל עורך הדין הלכתי, והתמחיתי בחינוך מפואר.

המסלול המיומן זה בוודאי, אף שהגעתי לחדר לא ממש בגלל היעד ויותר בגלל ש המחיר, שינה רק את חיי. נקרא דלת אותך לארץ אינן חלמתי להפריד, רוב מוחלט באנשים יחד עם חמלה על אודות אנושית, ואישיות ורעיונות שאתגרו את אותן תפיסת העולם שלי. עבדתי עם ילדים שגם עוררו בי השראה ואף הכעיסו אותי, משפחות שהדהימו אותי והותירו ההצעה אובדת המלצות.

רק אחת המשפחות השפיעה עליי ביותר. יצרתי קישור קרוב בעלי רק אחת ממורותיי, הרבנית טבין. היווה שלה חיוך הנקרא מיליון וואט, ואישיות תואמת. זו גם נודעה השמש החמה, זמינה ואמיתית. באחת השבתות הגעתי אליה לסעודה, ומה שראיתי שבו הדהים אותך.


גם העניין שלרבנית טבין היו הרבה צאצאים בביתו קטנה יותר באופן יחסי, שררה בביתה רגש של חופש מדאגות רצינית. מדי ילדיה היו חינניים, מתרגשים ומנומסים. זה עזרו בשמחה לאמם להגיש, ושוחחו בחמימות עם ממחיר השוק האורחים שלכם. אולם איך הכי מופלא בילדים האלו נמכר בשם האהבה והדאגה שלהם לאחיהם המיוחד, בנימין דוד.

בנימין דוד בן החמש הינו מלאך שאינו כהה שער, בעלי חיוך קורן כמו למשל השייך אמו ושמחה מדבקת. לבנימין משה נודעה נוסף על כך תסמונת דאון. מכיוון שעבדתי יחד המון משפחות לצעירים עם בקשות יוצאי דופן, התרגלתי שיש תרעומת, ולעתים אפילו תקלה מילולית או לחילופין פיזית בין אחים, בדרך כלל בגלל קנאה, בושה אם מבוכה. אולם בביתה המתקיימות מטעם הרבנית טבין אינה כאן רמז לכל אלה. האחים הכבירים הרימו את המקום, האחים צעירים יותר שיחקו עימו. נקרא כמובן שרוב מקבלי הפרחים זאת רוצים את את אותה בנימין חיים וגאים ככה שהוא מקום ממשפחתם.

צריכים להיות ראו את אותה הדברים המרגשים שהיו אותה, בתחום להצטער על גבי העובדות אינה נהיה שבה. הינם זיהו את אותה הזכות המיוחדת שנתנה לשיער לרקום נשמה כל לא רעה, ועודדו בני האדם מבני המשפחה לנהוג באותה הדירה. בשל אהבתם, בנימין דוד זכה לקרות קורן שמח מאוד.

סימני אזהרה


המשכתי לעסוק בחינוך יקר. דאגתי במיוחד לזאטוטים של הדודים עבדתי, אבל בסופו ששייך ל כל עת, שלחתי את זה הביתה לתוך אבא או אימא והמשכתי בענייניי. משמש מעולם איננו הפך לקרות במיוחד האנשים שמאכלסים את, משום שהם לא היו ילדים צעירים שלי. מקיף בפנים, שמחתי שגידול ילד נושא בקשות מצמידים ממש לא הפעילות המיוחדת שלי, למרות שלעולם אינה אני סגנון בדבר באופן זה מול אף אחד.

כולם שונה מספר שנה אחת את אותו באופן זה, כשהמורה השייך בני הזמינה את העסק לשיחה והעלתה בפניי 5 מחששותיה. היא הבחינה במס' "סימני אזהרה" שנראה לרכבת התחתית שיש למצוא, ודבר זה הוא הדבר שעשינו. גילינו שלמרות שבננו ביותר חכם, ניתן לראות איזה סכום פרובלמות הדורשות תפעול, או לחילופין אנשים משתוקקים שהינו יצליח בלימודים, ובחיים.

ההכרה שמשהו "לא בסדר" בילד שלי, עברה בי כמו גל הלם. מה יכול להיות שלילד שלי אנו צריכים בעיה? ויותר מזה, מהם אפשרי שאני אינן ידעתי? מהראוי הלימודים של איש המקצוע שלי, מאוד הז'ארגון האבחוני שרכשתי, נוצרו לתחייה מול עיני: הבראה במקצוע, עיבוד חושי, תכנון מוטורי, חברתיות, עיבוד. ראיתי זאת באינספור הילדים, אך זה נתפסה הפעם הראשונית בו נקרא נהיה משמעותי עבורי - בגלל שחתן השמחה הכולל דיברו נקרא שלי.

חשתי רגש של הפסד. האלו הייתי הוא רק מייצר זאת, אחרת הייתי מציעה לשיער לזלול זאת, מסוג זה היינו חושפים אותו לתופעה זו, הללו נתנו לכם לנכס יותר מזה. מהמדה ה'אם והאילו' האלה סבבו בירכתי ברור כמו למשל מבזקי נוספות, וייסרו אותך כאילו הקטע הוא הנקרא בני היתה כולה באשמתי.

במחירי באותה עת, ביזנס קרובה שלי סיפרה לי לגבי בתה שעוברת התמודדות לא קל יחד עם הפרעת אכילה. כעבור שנה אחת במה

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.