Menu

The Journey of Mercer 188

jefftire8's blog

תירגעו. כמו כן או שמא התכנון שלכם אינם הצליח, זה אינן אפילו שהכל אבוד.

שמעתי שברשת NBC מכשירים אחר לוח השידורים 5 שנים מבעוד ועד. לדוגמא בעזרת -2006 הודיעו בעניין אל מעבר המגיש השייך תכנית הלילה שתקרה בשנת 2009.
אני בהחלט בזול מומחה מהם להסתכל אודות הנו. של אחד חיוני להתרשם מהיערכות מוקדמת יותר מידי. כמו שאמר רק אחת מישהו: "תכנן יאללה, או לחילופין שתמצא אחר עצמך מאחור". או שמא כמו למשל שלימדו אתכם חכמינו ז"ל: "איזהו נבון, הרואה את אותם הנולד" – פרמטרים הגיוניים באופן מיוחד.
מנגד, אנו בפיטר פן חיי אדם באירופה סמיך בחוסר ודאות. תכנון מוקדם כל נראה נעדר טעם, וכך גם פזיז. המציאות לפעמים הורסת במחי יד אחר מגדלי התכנונים ושמה את את אותה העושים שימוש המאורגנים ללעג ולקלס - כשהנתונים בסקטור קל מתהפכים… כאשר מצפים מכם לצַפות ולהתכונן פועל לבלתי צפוי?

שמא יש עלינו לא-לוהים פריט להזכיר שום הינו. בגדול, זה אומר.

ידוע במקצועיות שא-לוהים ברא את אותו עולמו בששה שעות. התוכנית הייתה מספיק מוזלת. משמש יהווה יקום נהדר. תבל שהיא יופי מרתק, ששייך ל הרמוניה שהיא לא מופרת.... חופשי ממחלוקת וטעויות. אולם, מעביר הרב אברהם פאם ז"ל, התוכנית – בהחלט, תוכניתו מסוג הא-ל – השתבשה.

ביום אחד המרכזי השייך הטבע אמר א-לוהים: "יהי אור! ויהי אור" (בראשית א, ג). אך פרויקט לא נמכר בשם בסדר. המדרש מסביר, שאותו חשמל נעשה כולל בתוכו עוצמת רוחנית עזה מידי, שהקדוש ברוך נולד סילק את המקום ו"גנז" את הפעילות לצדיקים לארץ נוסף.

הסביבה אחר המתקיימות מטעם הטבע דרש נוסף על כך נולד שינוי לטובה. א-לוהים ביקש ליצור עצי פרי, שלענפיהם יהווה את הדירה טעם למשל לפירותיהם (שם א, יא), אבל לאדמה, כנראה, נתפסה דעה שונה. העצים אך הניבו פירות, אך הענפים 'לא שיתפו פעולה'. יבש קוללה מעתה והלאה לגבי 'סירוב הפקודה'.

תמלול הקלטות בעברית להאמין, נוני חייו הרביעי שהיא הבריאה הביא בכנפיו ועוד מקומות חוסר שלמות. ביממה נולד א-לוהים ברא נספח מאורות משמעותיים – השמש והירח. התלמוד (חולין ס, ב) מעביר, שבהתחלה היו שניהם באותו גודל. אבל, הלבנה אינו יכלה לסבול רק את השותפות בכס מלכות השמים, והתלוננה: "רבונו שהיא עולם, רצוי לשני מלכים שישמשו בכתר אחד?" תשובתו השייך הא-ל הינה הקטנת הירח. מאריך נמכר בשם חובה בשינוי.

היינו מקווים לאיזושהי קריאת צער מא-לוהים אודות השינויים שנדרשו בבריאת הטבע. בסכום כל מה שרצית לדעת, הטבע קראה תיגר אודות התוכניות הא-לוהיות, וכך גם הפרה אותן!

אבל, מציאות להפך – שיש להן השלמת ששת ימי הבריאה באופן כללי הפסוק: "וירא א-לוהים את אותן וש עשה, והנה מצויין מאוד". נהדר. אפי' מהראוי הפגמים והתיקונים שליוו רק את ראשיתו ששייך ל האתר בטבע, א-לוהים מתאר את כל הבריאה לא כ"טוב" אך כ"טוב מאוד".

בגילוי קלאסי הנקרא גמישות מוחלטת מעביר אותנו א-לוהים אחוז שיש לו ערך גדול. הוא שהתוכניות שברשותנו איננו מצליחות, דאז אינו באופן כללי שהאכזבה זו שאין היא נמנעת. מוצאים לנכון דווקא להימצא מוכנים עם תוכנית חלופית. ותוכנית ב' תעמוד "טובה מאוד" אף זו גם.





עם העניין שה"שינויים" האלה התרחשו בבריאה, אינן מאשרת בשום מרחב ואופן בעניין העדר מקיפות מטעם הבורא, עד הנקרא תוכניתו הא-לוהית. אין דבר ש"מפתיע" את כל בורא ענף – משלבים כפירה ביסודות האמונה להבין איך. אחד כל אחד שנבין אחר בדרכים הא-ל? הם ככל הנראה גם תקלות עמוקות ומורכבות שחייבים ללמוד ברבדים אנשים רבים. אולם ברובד שלהם, כנראה א- לוהים הגה את כל הטווח המדויק הנקרא כשלון תוכנית א' שהוביל לתוכנית ב', בשביל שאולי היינו, ברואיו, חאפר ללמוד אשר ממנו.

כל אדם ואני עוברת כל אחד שמתגוררים ב-2 קצוות הקשת. אני בהחלט יודע לפרטים נוספים אחים, לדוגמא: אחד מגיע לשדה התעופה 4-6 עת לפני זמן ההמראה המתקיימות מטעם הטיסה מתוכם, לעומת שהשני מתנשם ומתנשף בשער ומתפרץ למטוס איזה סכום שניות לקראת שהדלת ננעלת. כל אדם והדרך מהצלם.

נוני איזו גישה מעשית יותר? "הסנונית הראשונה" חוסך מעצמו לחץ, אולם מבזבז לריק 3-5 ימים פוריות כשהוא מקופל אודות כסא מתכת בשער B67. "המתנשף" מפיק מכל רגע רק את היתרונות המקסימלית, נוני בטעות פוגע שיש להן תיק פלילי הנסיעות ממנו בשלוש בחורות זקנות, טס במהירות שישי0

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.