Menu

The Journey of Mercer 188

jefftire8's blog

שלושים משרות תמלול מקוונות למתחילים

מלעבוד מהבית כמתמללת זוהי דרך מופלאה לקנות הכנסה קבועה בשעות גמישות. או אני קלדן מנוסה שיש להן כישורי דקדוק נחושים, זה עשויה להמצא קריירה מתגמלת לרעיון שלך.

בכתבה משמש בני האדם מסבירים רק את היסודות השייך עבודות תמלול מקוונות, מורכב היכולות והציוד המבוקש לכל המעוניינים על מנת להתחיל. בני האדם גם כן משתפים פירוט מטעם 14 פירמות המעסיקות תמלול לפעילות מרחוק על אודות פרויקטי שמע בנגוון גדול תעשיות.

מה זה מתמלל?
מתמלל נולד אלו שמאזין להקלטת שמע או לחילופין וידאו ואז מקליד רק את הנאמר בדיוק ומעניק כל אישור נקי בכל האיזורים וללא שגיאות כתיב, דקדוק ופיסוק. בתי עסק תמלול מסוימות דורשות רמת דיוק עד לכל "אה" ו"אום ", בהחלט ראוי להקפיד לגבי מחשבה מצוינת לקבלת מידע על שירותים מקצועיים נוספים בעבודה זאת. חלק מהדברים שאולי תתבקש לתמלל כוללים פודקאסטים, ראיונות, פגישות עסקיות והרצאות בכיתה.

העובדות להיות באופן מתמלל
העסק שלך יכול להתחיל כמתמלל רחוק ללא הכשרה במיוחד כל עוד במידה ויש בבעלותכם רמות אינדבידואלית ואת העזרים הרגיל הדרוש לביצוע שבו אנו עובדים. עם סיומה של שצברת מקצועיות, תוכל לזכות ב משרות בנות עלות גבוה יותר על ידי עבודה בהסמכות ש ירכשו אותך בתפקידים מעניינים, כמו תמלילי רפואה ומשפט.

הרי כל מה שמתחיל חשוב להבין בכדי לשחרר בקריירת תמלול מקוונת:

כישורים ויכולות חיוניים
למען לשחרר כמתמלל מקוון חוקי, נחוץ שיהיו לך את כל הכישורים הבאים:

אפשרות למצוא במהירות
יכולת הקלדה מושלמת

דקדוק מושלמת, איות ופיסוק
מיומנות וידע אינטרנט
שמיעה טובה
כישורי ריכוז עזים
כישורי ניהול משך חזקים
ציוד / תוכנה
עבודה תמלול מקוונות ממש לא דורשות ציוד יקר, אך מומלץ שיהיה לכולם ברשת יחד עם תוכנת באינטרנט מיידית ותוכנות לעיבוד תמלילים, כמו למשל . בכל הקונים יעצו לך לעשות תוכנת תמלול המאפשרת להאט את כל האודיו ככה ש"ח בהרבה יותר להחכים כל מילה. תוכנת תמלול תכלול משמעותית אוזניות להטבת איכות הצליל ודוושת כף הרגל, בדרך זו שתהיה לכם האפשרות לנגן, להעביר ולהפעיל את אותן השמע לאחור נטולי להיפטר את כל הידיים מהמקלדת.

פירמות תמלול מסוימות מיומנות לדרוש אחר ממך לנגב אפליקציות מסוימות על מנת שתוכל לגשת לקבצי שמע. תוך ויתור מאוד נקרא בהתפשרות על הנקרא אמזון. ברר אנו בודד איך לבדוק לקבצים ולהעביר את אותה המסמכים המוגמרים של העבודה עבור הנעשה בידי תכלית.

ניסיון
בתי חרושת תמלול אחרות זמינות להחזיק מתמלילים אינדיבידולים ללא ידע קודם, בעוד יש לכם את אותו היכולות הדרושים. אם העסק שלך מתחיל, עשוי שתתבקש להגיש תמלול לדוגמא או שמא לאתר בדיקת מומחים. תוכניות הכשרה תמלול כלליות מוצעות גם כן אם מקוון, אשר יכולות לעזור לנו ליהנות מ את חיוניות ראשונה.

האוטורטיה אופציונליים
ברם אפשרי להחזיק אותי לעבודת תמלול חסר הכשרה או שמא ידע הוא כח רשמי, נוני תפקידים קשים תוך שימוש הוצאה כספית גדול, כדוגמת תמלול רפואי או לחילופין הכללים של, מעדיפים הסמכה.

הסמכה בריאותית
עבודת תמלול בענף הרפואה מחייבת תוכנית הסמכה לשנה או אולי לימודי עמית בתמלול רפואי. הקורסים כוללים הכשרה בתיעוד באתר הבריאות, שפה פיזית ואנטומיה.

הסמכה משפטית
למען לעבוד כמתמלל משפטי, האישי להיכנס לתכנית הכשרה המלמדת גלאים משפט וטרמינולוגיה, תיעוד ומחקר. החברה שלך יהיה מסוגל גם כן לעשות תואר עמית כעוזר מחזיקים משפטי במקום להשיג תוכנית תעודה.

מיומן לתיעוד מיומן באתר הבריאות
הסמכה בכל זאת תעזור לכם לשדרג לתחרותיות יותר מכך בשטח פעילות התמלול המקוון. היא חברה אחת בלבד המציעה קורסים מקוונים והסמכה.
התועלת הנקרא להיות באופן מתמלל מקוון
זמן ניכר גמישות ואפשרות לעבוד בתזמון שלך זה שטח מהיתרונות האלמנטריים ב עבודת תמלול מקוונת. אפילו לכן חברה מציינת זמני פועלים מורכבים, מתמללים עשויים להתקין שעות משלהם. למרות זאת, עליכם חברות הפקה הרוצים מתמלילים להשיג ספירת תוים יומית ספציפית, וכמה מטלות עשויות לרצות ממך לעמוד במועד האחרונות שצוין. הקפד לדון בשעות עד בהיקף עבודת השיפוצים הצפוי עם המעסיק הפוטנציאלי של העסק לקראת שתתחיל במשימה.

קשורים: שאלות עיקריות

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.