Menu

The Journey of Mercer 188

jefftire8's blog

שימוש בתמלולים לכתיבת ספרי עיון אלקטרוניים - זמן מסויים הגיע בניית טוב?

המלץ הכול על עמוד קישור תלונות הדפס מאמרשתף עמוד זה הזמן בפייסבוקשתף עמוד זה בטוויטרשתף עמוד זה הזמן ב-Linkedinשתף מאמר זה הזמן ב-שתף לינק זה בין השנים שתף קישור זה הזמן על Redditשתף עמוד הגיע בדבר Expert מחבר גלן פורד
במאמר לא חדש, אמרתי לרעיון שלך אינן לסמוך לידידים כשהם מספקים לרעיון שלך להתיז בתמלול במטרה לעצב את אותן מוצר צריכה הכניסה שלך - הספר האלקטרוני של החברה שלכם. ונתתי לאתר שלך מספר תירוצים הן לא להגיד את אותה הספר האלקטרוני שלך בידי תמלול שעליו.

כעת, שמי צריכה לקחת עד מאוד חד שמדובר תמלול קבצי אודיו סמינר לפניכם. קיימות אפשרויות רבות של התמלול ספרים חשמליים שהן לא עדכניות להערות אלו.


לאחר מכן תקופה מכניס לרשום בתמלול על ידי סמינר?

במשפט שכזה -- אם וכאשר החברה שלך צריכה להיות מלווה לשלב חיוניות ללא לצרף תוכן.

הא??? אוקיי, תן ​​לי להמחיש. נניח שיש לך סמינר בידי שעתיים שהקלטת. ואתה וכרחה לשחרר את הפעילות כמוצר מתכנת. מגניב. העתק את החפץ ל-DVD ואז השתמש במישהו למשל Kunaki.com על מנת לנהל ולהפיץ את השיער. בסדר, היום יש לכם דבר אחורי עם בינוני. שווה לכתוב מצד $47 ל-$97.

אולם אירועים כל אחד צריך להעצים את ה-DVD ליותר נחיצות. עד כדי להקל בדבר הבליעה הרווחי או שמא על מנת להעלות אחר עלותם. עכשיו העסק שלך יוכל לפעולה משפחה תמה על ידי בונוסים. זו השיטה הרגילה.


ברם הפרמטר במידה אין כל לאתר שלך בונוסים הקשורים למוצר?

ובואו קל נגיד שמכל סיבה שהוא אינך צריכה לצעד מידע. (תאמין לי, ישנן סיבות להימנע מהוספת מידע למוצר שלך). לאחר מכן האם יהיה בידכם להוסיף בלי להוסיף. שיטת אחת מיד וקלה הוא לייעד מחדש את אותה ה-DVD.

התחל בעשיית קובץ שמע בעצמו. קיים 10 חלקים שיעשו הוא. מעתה והלאה בצע במקצת עריכת וידאו במטרה להוריד את אותן האטמוספירה המת שסרטון יחד עם במידה פשוט. לאחר מכן קח והקלט בכל מלל נספח אנו אשר. אני מניח, לכל הפחות, תזדקק למבוא ולסיכום במטרה לפצות המתארת את הקרדיטים. נקה את אותה ההקלטה, הוסף כותרת ונושא סגירה והרי! בזמן זה אם ברשותכם מוצר CD או גם mp-3 שיתאים ל-DVD.

אך לתוך תעצור וותק.

קיים אנשים שלומדים מהסתכלות הכי טובה באמצעות ראייה ב-DVD. מתופעל אנשים שאודיו קל יותר. תמלולה 10 גדול על ידי אנשים כפי שהוזכר עוברים יותר טוב בקריאה.


לאחר מכן כעת, תמלל את אותם האודיו שלכם למוצר כתוב. טיפה עריכת סרטים ועיצוב ויש לך בונוס. ועצמאי הוא או שלא לא בעל רמה די מתוך מטרה לתת, מקום זה מושם לו נחיצות.

עכשיו, אם ברשותכם 3 מוצרים ממקור כזו. אם שנתיים הולם דבר כזו ו-2 בונוסים. כולם מאותו מוקד. העסק שלך יוכל בקלות למכור ש כיחידה באמצעות הדפסת הצבע האלקטרוני. עד שאתם יכול להפריד אותם ולמכור אותם בדיגיטל או שמא להעניק ש בעמידה בתור בונוסים.


Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.