Menu

The Journey of Mercer 188

jefftire8's blog

רמות פרויקטים תמלול

המלץ המתארת את קישור קישור הערות הדפס מאמרשתף לינק זה הזמן בפייסבוקשתף מאמר זה בטוויטרשתף לינק זה ב-Linkedinשתף עמוד הגיע ב-שתף מאמר זה הזמן בין השנים שתף מאמר זה הזמן ב-Redditשתף קישור זה הזמן ב-
התמלול הנו בדרך כלל הפיכת הקלטות אודיו עד וידאו לטקסט. תמלול קבצי אודיו זמין בנושא שירותי הניקיון מיד מאות רבות של החיים והרבה תוכנות פותחו במטרה לתמוך ש - דוגמת כלים שמפחיתות רעשי מראות מדהימים ומתאימות את אותן מהירות השמע. קיימים 5 סוגים של פעולת התמלול המשתנים בהתאם לכישוריו הדרושים אצל המתמלל:

1. תמלול בסיסי - יהיה בידכם להקליט ולתמלל מרבית דבר מה. תמלול קבצי אודיו הכללים של עוסק בעבודה הדורשת יטפל מקובל ובסיסי בדקדוק באנגלית מכיוון שאין הזדקקות בהתמחות מתוך מטרה לעצב רק את הפלט המבוקש. delicate יכול לטפוח מכיוון בילוי ומדיה להרצאות אקדמיות. באופן יחסי, מאפיינים אלו תמלול לסרטים, תוכניות אירוח, הרצאות, כנסים, ראיונות, שידורים, נאומים וחקר תחום.

2. תמלול קבצי אודיו רפואי - סוגו של הגיע עוסק בתמלול תכתיבים של רופאים ורופאים מיוחדים. הקלטה שמע על ידי נהלי תהליך כירורגי, היסטוריה בריאותית, מרשמים והתייעצויות נכתבות למטרות הקלטות. מתמלל רפואי ידרוש ידאג בפעילות בטרמינולוגיה, קיצורים ושפה רפואית מכיוון שדיוק במונחים מסוימים קריטי ביותר באיכות הפלט.


3. התמלול משפטי - הליכים משפטיים והצהרות משפטיות מוקלטים בדרך כלל בשמע. והן הליכים באולם דירות מגורים שבית הדין כגון חקירות וראיונות מתועדים לתמלול ונשמרים במאגר הנתונים אצל התיק. המראה כלשהי על ידי הכשרה פורמלית תעזור בגדר זה מכיוון שמונחים ונהלים ספציפיים הינם מורכבים לחקור.

4. התמלול עסקי - זה מתקשר בתמלול תכנון שמגיע בפגישות, סמינרים, כנסים, ראיונות ופעילויות אחרות. שעוסקים עסקיים משתמשים וכדלקמן בתמלול על מנת להכתיב מכתבים ודוחות שעליהם להזמין משלוח.


התמלול הופך לשאת חשוב יותר ויותר בגלל המזג המהיר של המאה ה-21. לאנשי מקצוע אין שום על פי רוב התרחשות לתעד רק את הדיבורים שלהם והם קונבנציונלי מסתמכים הכול על מקליט קול בזמן רישום תגובות ועסקים יומיומיים. שירותי התמלול משתפרים גם במונחים של סבירות; הפיתרון נובע מהיתרונות על ידי מיקור חוץ מ על ידי כל סוגים פרויקטים תמלול. worker כזה היא בעצם שאנשים שבוחרים במיקור מעבר בקרב מתן התמלול יכולים להפחית הוצאות. במדינות אמא אדמה הראשון שבהן עוצמה הפרויקט לא ארוך וגם יקר, לא הרבה מאוד מחפשי העסקה ישתמשו לתמלל אודיו לקובץ טקסט, והיכולות לממש תמלול במיקור חוץ פותחת הרבה מסלולי ומרחב עבודה בבחירת הספק לשיתוף התקנה.



Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.