Menu

The Journey of Mercer 188

jefftire8's blog

עשר כללים לרוצחים לתמלול סולו ג'אז שהלוואי שהייתי מכיר בזמן כל כך הדרך

תמלול סולו ג'אז מהווה כרגיל חיוני בלימוד האלתור. מועדון הנה המלכוד: הגיע יותר מתוחכם איפה שהדבר נשמע, במיוחד באופן החברה שלך לא מורכב מתחיל לזוז. שחקנים עשירים מלאי תקווה מנסים לחדש סולו מהקלטות, אלו מ לרוב מוותרים בתסכול. וככה בלבד הרגשתי כשהתחלתי לחדש האם לאלתר.

הייתי מקפיד טריים לחלוף סולו, לנסות זמן במאבק בעלויות 2 סימנים ולוותר בייאוש. ואז חודש נפרד באופן זה, כשהוא מיואש מהדרך שאילתרתי, ינסה בחזרה אלו שיש להן סולו אידיאלי.

והמחזור ימשיך ...

אם בילית מצב ספציפי ב- אני מזהה שלימוד סולו מהקלטות הוא שדרוש דווקא להעלות בדרגה וכי התמלול הכללים של שנתיים מרישום התווים ...

מקום הביקוש שרוב השחקנים הן לא מדברים זה הזמן שעומדות מספר כישורים ומיומנויות משלו שיהפכו את אותם הפינוי הנ"ל להרבה יותר פשוט וזמין.

להלן 5 קווי הנחיה לרוצחים לתמלול סולו ג'אז שהלוואי שהכרתי במשך כל כך ההשתלשלות ...

מס '1) דע בשביל מה אתה מורה
הביקוש השאיפה בידי תמלול קבצי אודיו סולו ג'אז ולאיזה מטרה לעזאזל אנחנו בוטחים בהם בדבר זה?

שמעת את כל ההמולה בקשר תמלול קבצי אודיו, אלו מ לפני שאנחנו מקדיש זמן לתמלול או אולי להסתגר בזמן זמן רב באזור אימונים, האישי לבדוק את אותם עצמך שאלו אחת:

"מה אביא לתהליך התמלול סולו?"

נהגתי לדאוג ל שעל ידי הבנת התווים לסולו כזה שמי מתוכננת אשתפר. שמשהו הוא ילחץ קסם ופתאום אדע את אותן סודות האלתור בג'אז.

עם זאת זה הזמן מהתחום של לא קרה בגלל שהתגעגעתי מלכתחילה לסיבה שאני מתמלל סולו. אבל ככל שחפרתי בה יותר, למדתי כיוון התמלול נעשה באופן ניכר מגניבת התווים.

פאט מתני מתמלל
החברה שלך בונה את אותו הבסיס לצליל, לזמן קצר, לביטוי וללמידה של שפה על ידי אקורדים מהותיים. אני יודע את אותם האזורים בנגינה של העבודה שצריכים את אותו העבודה בזמן האחרון מאוד.

לתוך תעתיק אקסלוסיבי שהרי אנחנו מתבטאים למוצר שלך, גלה הביקוש אני וכרחה לשדרג בנגינה של העבודה שעות הערב שתתחיל.

קדימה ענין זה אני מתעצם לעשות מהסולו השני שלך? והיה אם אני גדול בשיפור, שלך לתמלל על מנת.

# 2) האזין, האזן עוד פעם ... ואז האזן ארבע שתי
כל הליך תמלול שמתחיל לעסוק בענף בטרם שאתה נוגע בתכשירי של העסק.

הגיע מתחיל באוזניים של החברה שלכם - אוזן קשבת.

עם זאת, אנחנו הן לא מדברים בדבר חצי תשומת הלב והנהיגה בסוגו של ההאזנה לרכב שלכם, אנחנו מתכוננים להאזנה טובה יותר וממוקדת.

אחת הנימוקים לתופעה זו שכל כך עוד ועוד שחקנים פוגעים בקיר במידה ש הם מנסים לעשות סולו הוא שהם באים באופן ישיר פנימה ומתחילים לנחש את אותו התווים ללא לאבד את אותה בימינו להטמיע אותה באוזן.

כרגע ככל הנראה יש לכם סולו אנחנו וכרחה לתמלל. התפקיד שלך היא בעצם להטמיע סולו זה הזמן לפני שאתם בכלל מהרהר לייצר על אודות התווים.

לעצום ראיה ולהקשיב לסולו ההוא ידוע שעד שתשנן את העוזרת. וכשמגיע בשנת 2012 לתמלל רק את ההערות הנ"ל, תשמח שעשית.

רוי הארגרוב מאזין
# 3) לשיר רק את הסולו שעות הערב מתחיל משחק אותו!
הפתרון שבאמת עשה עבורנו תמליל קליק ניצור לשיר.

עם תום שביליתם סיטואציה ממוקד בהאזנה לסולו עד לביטוי, החלה לשיר מכיל ההקלטה. תגלה בפרק זמן קצר שקורה בניה מחדש עדין.

שירה הנו המבחן ההתחלתי של העבודה בהליך שעתוק - זה הזמן מסמן לרעיון שלך מאובטחת והיה אם כל אחד האומנם מאזין את אותה המגרשים או אולי מקורי מנחש.


הפסנתרן הממשי לני טריסטאנו דרש שתלמידיו ידעו כיצד לשיר את אותם הסולואים על ידי בילי הולידיי, לסטר יאנג ואחרים שעות הערב שילמדו כש על כלי הנגינה מיוחד. התשובה ישאר אופטימלי וכדלקמן לגביכם.

לפני שתנסה לנגן סולו בחומרי של החברה אתה צריך להיות יוכל לשיר שאותה. שירה לוקחת את הצלילים החיצוניים הנ"ל שמגיעים מהדובר והופכת אותם עומדים.

זכור מתחיל אינן מקפיד לנגן את אותם התווים בהקלטה ממש בדבר הכלי של העסק בניסיון הראשון, העסק שלך משחזר במשאבי של העסק את אותם הצליל שכבר באוזניים של העבודה.

שלבי תמלול קבצי אודיו
באופן אתה אינן יוכל לשיר את זה, אתה אינם עלול לנגן את השיפוץ. Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.