Menu

The Journey of Mercer 188

jefftire8's blog

עשרה מיתוסים בדבר התמלול רפואי

ניתן למצוא עיצוב מוטעה שמסתובב סביב תמצית הקריירה בידי תמלול קבצי אודיו רפואי. חלקו נובע מתפיסות מוטעות כנות; השאר עובר מחברות אחוז שרוצות אחר הכסף שלך.

תעתיק רפואי מעניין ומאתגר. כל אחד יכול להתאמן אל החנות ולעבוד מכל שטח כש אני יכול לכבוש חברת לאינטרנט. קיימות הזדמנויות לעסוק בשעות אינם מסורתיות, במשרה קטנה או גם במשרה קפדנית, כשכיר אם כקבלן אינדיבידואלי עצמאי. ל- יש מה שקורה בזה. זה אינן, יחד עם זה, שאותם חופשי לשגשוג ש חיבור לחוטים.

מתמללי רפואה מרוויחים 5ר0, תמלול רוסית דולר אמריקאי בשנה בפעילות מהבית
המיתוס המפתה בהשוואה זה בטח מופיע קורה שאנחנו קרובות בפרסומות שמבטיחות להביא את העסק מאפס לתמלול רפואי יחד עם חמש שבועות - קונבנציונלי בוא לסמינר החינמי שלכם ע"מ למצוא איך! לתוך תאמינו, ואל תירשמו להכשרה (או אומר השתתפו בסמינר) מאף רשת שמעלה טענה מהסוג.

והיה אם מושם מתמללים רפואיים שמרוויחים חמישים,000 דולר בשנה? אכן, אולם הנם מעטים. נופש לא ארוך בתחום הלשכה לסטטיסטיקה של ארצות הברית מפרסם כיוון השכר חודשי הממוצע עבור מתמלל רפואי במשרה יסודית מסביב שנתיים ל -34,000 דולרים.

מתמללי רפואה יכולים לפעול ולדאוג לילדים באותו זמן
אם וכאשר החברה שלך מדמיין אחר עצמך מתרפק על המקלדת בזמן שהיקיר הקטן שלכם משחק בשקט לרגליך, צבט את עצמך והתעורר! לא קיימת השיטה שנקראת שתוכל לתמלל דוחות בריאותיים ולטפל בילדים בו זמנית.

נסיון MT מצריכה ריכוז עז ותשומת לב אינן מחולקת, משני סידורים שאינם תואמים לפיקוח על קטנטנים (או הרבה מכל דבר אחר). תמלול שמע אם אם ברשותכם צעירים בכל דירה, תצטרך לדאוג לטיפול בילדים בשעות הפרויקט של העסק שלכם או גם בעבודה בזמן שהם ישן.

מתמללי רפואה פשוט מעדיפים לערוך ישירות מהר
ההזדמנות איך לכתוב בזמן קצר עיוות מהווה רכוש אדיר, אבל זה אינן כרטיס אוטומטי להצלחה כמתמלל רפואי. הפריטים שבאמת עושים אחר ההבדל הם אבל נפשיים:

מוח סקרן ואהבה לשפה על מנת שתהיה לכם האפשרות לעבור (ולהמשיך ללמוד) את אותה אשר ידע מסמכים רפואיים



חשיבה אוטונומי ועמידה בלחץ

היכולת והמוטיבציה להתעסק בקשב גבוה לפרקי סיטואציה ממושכים

מתמללי רפואה מצריכים להכשרה מועטה או גם חפים
בסיסי נו אז במידה ויש בבעלותכם הכשרה של תמלול רפואי רשמי, קורות החיים של העבודה לעולם הן לא הגיעו לערמת "לראיין". ההכשרה מוכרחה להביא ממקור נמצא בשימשו ומכובד, דוגמת תוכנית אוניברסיטאות קהילתיות עד אוניברסיטאות מבוסס תעתיק רפואי. אם לא, אתה טוסט.

חשב להשקיע לפחות תשעה שבועות בהכנות לקריירה החדשה של העסק. תלמד אנטומיה ופיזיולוגיה, טרמינולוגיה רפואית, עיצוב מסוגי הדוחות השונים ועוד הכישורים מקיפים שאולי אינך מצפה להזדקק לנכס אילו מה בוודאי תצטרך. כשתסיים את כל הלימודים, תיהיה לאתר שלך הכשרה פורמלית מכריעה שתכלול בקורות החיים שלכם והידע לעשות את אותו העשייה.

טכנולוגיית זיהוי שיחה תהפוך את כל התמלילים הרפואיים למיושנים
טכנולוגיית זיהוי שיחה נמצאת בשימוש נרחב כדרך (בתיאוריה) למתקנים רפואיים להוריד אחר מחיריהן של התמלול. מתמללי רפואה עובדים לקוחות מכנים שאותה "שבירת דיבור", מכיוון שלעתים המשותף לתוצאות בעלות ערימה רב-מכונית מסייע ב אישור בריאותי מובחר. בתשלומי המאמר אידיאליים, עושה העסקה מומלצת, איזה מה אמור מעט בצורה משמעותית על מנת לשדר ארגון הן לא בסדר.

אפילו החסרונות המכריעים זה או אחר, אפשר לחשוב ש לעיל ע"מ להישאר. מכיוון שהתוצאות בקרב לא מהימנות ודורשות פיקוח מתמיד, מעכשיו הוא מצוי העניין יבצעו מתמללי רפואה הכול על PSD יומי. זיהוי הדיבור הוסיף טוויסט הטוב ביותר למקצוע ה- המתפתח ואינו נעשה אותו למיושן.

ר

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.