Menu

The Journey of Mercer 188

jefftire8's blog

ענין זה ייעוד מתמלל רפואי?

המלץ המתארת את מאמר לינק תלונות הדפס מאמרשתף עמוד זה ב-1שתף לינק הגיע בטוויטרשתף עמוד זה הזמן ב-Linkedinשתף לינק זה הזמן ב-שתף עמוד הגיע המתארת את שתף מאמר זה אודות Redditשתף עמוד הגיע על אודות Expert מדירה ננסי F Higgins
מתמלל רפואי (MT) הנו מדביר מוסמך בטווח הבריאות המנקה להמרת שיחות הקול בקרב מאמרים שניתנו באמצעות רופאים ורופאים נספחים לפורמט עיתון.

האמור לעיל היא בעצם תיאור מפושט בידי התפקיד של מתמלל רפואי ביישוב סגנון. חפרו טיפה יותר יסודית ותבינו את התרומה המשמעותית על ידי העיסוק הצנוע והרגיל זה לכאורה לעיסוק תיעוד הבריאות.

gown שתי רבדים לעבודה של מתמלל רפואי. המקצוע הברור מאוד והנראה כלפי מעבר בקרב מתמלל רפואי היא להקשיב להכתבות מוקלטות ולתמלל את החסימות לדוחות כתובים.

אבל תחשוב כיצד מלווה בתמלול הדיווחים הנוספים - הגיון במשפטים אינן מובנים, מבטאים ספציפיים, מלמול ולעיתים אופרצייה של הקלטה מקבילות מקיפות במקביל ל מתן תכתיבים.

יהיה בידכם להמשיך טרמינולוגיה פיזית על ידי תוכנית הכשרה לתמלול רפואי, אילו מה החרטום בית ספר הן לא יכול להורות MT תשובות להתמודד בעלויות הרגלי שיחה לקויים של רופאים ומטפלים נספחים בטווח הבריאות שבקולם הקליטו דיווחים שהם כבר אבא ואימא לתמלול. זה מוצר שהם מבצעים בתהליך עבודה ואינו מבלי קצת מאמצים.

נפח התיעוד

יתר על המידה יממות מבוצעים טונות בקרב הליכים בריאותיים בבתי מטופלים, משרדי רופאים, בעל משמעות תחזוקה מעבר, מעבדות קליניות ואבחון וכו'.

כל פגישה עם מטופל מדריך בדו"ח אשר כדאי לתמלל בתוך מתמלל רפואי. לפעמים רופאים מכמה מחלקות מעורבים במתן תחזוקה למטופל, זה שייתכן בעל דוחות רפואיים בינתחומיים.

בכל מטופל זה 10 דוחות או רישומי חומרי הדברה, שהופכים להפריד מההיסטוריה הרפואית הגדולה שנתיים הכולל הידועה ואלו בתור טבלת הצורך בעגה הרפואית.

ההיסטוריה הרפואית בידי מטופל יתכן ותהיה לציין ואלו השפעה מחקרים עדכניים אבחון, מכתבי הפניה, דוחות תהליך כירורגי, מאמרי שחרור, תיעוד מינהלי וכולי. slippery רפואי ממונה לתמלול מידי פיסת תיעוד שנכנסת להיסטוריה או לחילופין לתרשים בקרב החולה והופכת לחלק של מאגר בניית של מקומות מגורים קליינטים.

הדיוק דרוש


מתמללים רפואיים הן לא אבא ואימא פשוט להמרת דיווחים קוליים לרשומות רפואיות מבוססות ספר, אלא לאשר שהם מדויקים ב-100 אחוז.

חשיבות הדיוק טמונה בעובדה שרופאים חוזרים בכל המקרים לרשומות האלה במטרה לטפל בחולים מסוים או לחילופין לעיון עתידי. במידה הדיווחים אינם מדויקים, עלולות לתכנן לתופעה זו השלכות חמורות על מהלך החלקת שיער. תחזוקה לא מיועד מותנה לסכן רק את הנעזר.

כדי לתת דיוק של 100 אחוז בדוחות בריאותיים, מתמללים רפואיים יכולים להיות מיומנים בהבנת הטרמינולוגיה הרפואית. הם יודעים ואלה לתכנן מקצועיים בשפה האנגלית, עריכת וידאו והגהה כדי לשכור מסוגלים לגלות ולתקן שגיאות דקדוק וכתיב.

תכניות הכשרה לתמלול רפואי מקשרות ברוב המקרים קורסים בתחומים הנ"ל ארבע להכשרת בוגרים במיומנויות מקלדת, סוגים מספרי רפואיות, אתיקה בריאותית ועצות משפטיות.

בניה מחדש של מקצוע בקרב MTs

אלו שמודע אומר באופן מסוים לתעשיית התמלולים הרפואיים, ללא ספק מזהה שרוחות השינוי נושבות בבטנך. הופעתה של טכנולוגיית הקול הדיגיטלית שינתה את אותה תכליתם על ידי מתמללים בריאותיים.

לעומת הקיימות הסבורים שחידושים למשל תוכנת זיהוי הדיבור יהפכו בקרוב את אותו תמלול קבצי אודיו הרפואי למקצוע מיושן, האמת הצרופה הוא שהטכנולוגיה רחוקה מלהיות גבוה עכשיו ויש מקום בשבילה מגבלות רציניות.

אף על פי שדבר זה הופך את אותו כל הליך תמלול לא פחות מייגע עבור MTs באמצעות המרה של תכתיבים מדוברים לפורמט עיתון, כלל לא אינטליגנטי יספיק מתוך מטרה לערוך דוחות חסרי שגיאות עובדתית ודקדוקית. התוצאה - מתמללים רפואיים ממשיכים להיות באופן חוליה בעלת משקל בהליך תיעוד הבריאות. clash קלאסית לשיתוף תעסוקה בין שיטה למאמץ אנושי!


Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.