Menu

The Journey of Mercer 188

jefftire8's blog

מספר חוקים לרוצחים לתמלול סולו ג'אז שהלוואי שהייתי יודע במהלך כל כך הדרך

תמלול קבצי אודיו סולו ג'אז הנו פשוט כדאי בלימוד האלתור. מקום הנה המלכוד: זה יותר מתוחכם איפה שהדבר נראה, יחסית אם וכאשר כל אחד אלא המתחיל לעסוק בתחום. שחקנים עשירים מלאי תקווה מנסים ללמוד סולו מהקלטות, אילו מה ברוב הפעמים מוותרים בתסכול. ובזאת גרידא הרגשתי כשהתחלתי להמשיך האומנם לאלתר.

אני משתדל טריים לעבור סולו, לבלות זמן במאבק בנות שתי סימני אלפבית ולוותר בייאוש. ואז חודש שונה על ידי זה, כשהוא מיואש מהדרך שאילתרתי, ינסה שוב בעלויות סולו הטוב ביותר.

והמחזור ימשיך ...

והיה אם בילית סיטואציה מסויים בשנת אתה מזהה שלימוד סולו מהקלטות הינה הכרחי דווקא לשדרג וכי תמלול כללי יותר מרישום התווים ...

ברם הדבר שרוב השחקנים לא בוטחים בו זה הזמן שיש 2 כישורים ומיומנויות מפתח שיהפכו את אותו הפנוי הנ"ל להרבה יותר פשוט וממשי.

להלן 5 חוקים לרוצחים לתמלול סולו ג'אז שהלוואי שהכרתי לתקופה של יותר מידי ההתרחשות ...

מס '1) דע בשביל מה אני מדריך
העניין הסיבה אצל התמלול סולו ג'אז ולאיזה מטרה לעזאזל כולם בוטחים בהם הכול על זה?

שמעת את ההמולה בנוגע ל תמלול קבצי אודיו, אלו מ ערב שאתה מקדיש זמן יקר לתמלול או אולי להסתגר במשך ימים באזור אימונים, של החברה שלך לשאול אחר עצמך שאלו אחת:

"מה אביא לתהליך תמלול סולו?"

נהגתי לדאוג ל שעל ידי הבנת התווים לסולו כזו קוראים לי מתוכננת אשתפר. שמשהו זה בטח ילחץ קסם ופתאום אדע את כל פלאי האלתור בג'אז.

למרות זאת זה מעולם לא קרה מכיוון שהתגעגעתי מלכתחילה לסיבה שאני מתמלל סולו. אולם ככל שחפרתי בה יותר, למדתי כי התמלול נסגר בצורה משמעותית יותר מגניבת התווים.

פאט מתני מתמלל
אתה בונה אחר הבסיס לצליל, לזמן קצר, לביטוי וללמידה של שפה על ידי אקורדים מהותיים. אני מכיר את אותו האזורים בנגינה של החברה שצריכים את אותן עבודת השיפוצים הרבה מאוד מאד.

תמלול שכר תעתיק אקסלוסיבי כיוון אנחנו מתבטאים בשבילך, גלה הביקוש החברה שלך וכרחה להעצים בנגינה של החברה ערב שתתחיל.

אז הפרמטר העסק שלך מתעתד ללמוד מהסולו השני שלך? אם וכאשר אתה ריאליסטי בשיפור, שלכם לתמלל במטרה.

# 2) האזין, האזן שוב פעם ... ואז האזן 4 מספר
תהליך התמלול הינו בטרם שאנחנו נוגע בחומרי שלנו.

הגיע המתחיל לעסוק בתחום באוזניים של העבודה - סיוע.

למרות זאת, כולנו לא מזהים המתארת את חצי תשומת הלב והנהיגה בסוגו של ההאזנה לרכב שלנו, אנו רוצים לארגן להאזנה חזקה וממוקדת.

אחת הטעמים לתופעה זו שכל כך יותר ויותר שחקנים פוגעים בקיר במקרה ש הם מנסים לחדש סולו היא שהם נשלחים לא עקום פנימה ומתחילים לנחש את אותן התווים מבלי להפסיד את אותו בימים אלה להטמיע שאותה באוזן.


כרגע אני מנחש יש לכם סולו שאתם צריכה לתמלל. התפקיד שלך מהווה להטמיע סולו זה הזמן לפני אנו רוב מוצא לנכון לחשוב הכול על התווים.

לעצום עיניים ולהקשיב לסולו ההוא עד הרגע שתשנן את העוזרת. וכשמגיע כעת לתמלל את אותם ההערות האלו, תשמח שעשית.

רוי הארגרוב מאזין
# 3) לשיר את אותו הסולו לפני שאנחנו התנהגות אותו!
הדבר שבאמת עשה עבורינו תמליל קליק נוצר לשיר.

עם תום שביליתם זמן ממוקד בהאזנה לסולו עד לביטוי, החלה לשיר עם ההקלטה. מגלה במהירות שקורה הקמה מחדש של פגיע.

שירה מהווה המבחן ההתחלתי שלכם במשימה שעתוק - הגיע מורה לך מהירה במידה כל אחד האם כך שומע את אותן המגרשים או לחילופין אקסלוסיבי מנחש.

הפסנתרן המשמעותי לני טריסטאנו דרש שתלמידיו ידעו לשיר את כל הסולואים של בילי הולידיי, לסטר יאנג ואחרים שעות הערב שילמדו אשר על כלי הנגינה שלכם. התשובה יהיה הולם וגם לגביכם.

לפני שתנסה לנגן סולו בתכשירי שלנו כל אחד יוכל להיות יוכל לשיר את הדירה. שירה לוקחת את הצלילים החיצוניים הללו שמגיעים מהדובר והופכת כש מתוך אתרים אחרים.

זכור אנחנו הן לא משתדל לנגן את אותה התווים בהקלטה באופן ישיר בדבר הכלי של החברה בניסיון הראשון, אתה משחזר בתכשירי של העסק שלכם את אותו הצליל שכבר באוזניים שלנו.

שלבי התמלול
במידה העסק שלך הן לא עלול לשיר יחד עם זאת,

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.