Menu

The Journey of Mercer 188

jefftire8's blog

חבל הנדרש לנדוד עד בנקוק או אולי לחוות אנטישמיות בסן-דייגו לצרכים של לקבל כעת שעור באחדות מדינת ישראל.

את אותן החג והשבת עשינו במעונכם חב"ד בבנגקוק, בירת תאילנד. 48 עת השייך נהיגה רצוף מהשליחים בפתח, הרב נחמיה ונחמי וילהלם:


תפילות יפות, בשיתוף יתר על המידה מיני הגולשים והכיפות.
מודאג עבודה אודות היעדים הבולטים שעוד מוטל עלינו לעם של העסק, ועל אודות הסבר יציאה מעבדות לחירות היום, בחג החירות.
ובין לבין, שירים מהשירון המפורסם של חדר חב"ד בנגקוק. כל גולשים בוחר אלו מ שיר שוחרי אם ישראלי ישירו עכשיו, כשהמסר מטעם כולם אופטימי ומחבר ומלא אמונה.


סעודות שבת וחג שנמשכו 2 פעמים או שמא שתיים בלילה (!), עם סיומה של שכל אחד סיפר על גבי עצמו: בני זוג, ילדים צעירים ומבוגרים, מישראל, מארצות הברית, מאירופה ובעצם מכול הטבע. חלקם רשאים לראשונה לעיין מהי סעודת שבת ואומרים שהם לא מנחשים הדבר לא חוו הנל קודם.
ואתמול לְהַשְׁתִיק , סעודת פרידה חשובה מהחג, יחד ניגונים חסידיים ישן ומוזנח וקדושים, כשמהחלון נשקפים מקומות בנגקוק הסואנים והמלוכלכים.

ביומיים האחרונים נתנו פה תזכורת מיוחדת במינה לזאת שהיינו רקמה אנושית בודדת. בצאת החג, לצערנו, נתנו לכם תזכורת הרע לכך: פיגוע במעונכם חב"ד בסאן דייגו.
וכך אמר לכל המעוניינים הבוקר גמר תפילת שחרית הרב נחמיה וילהלם: "אני וודאי שגם בתוכו הינה בו רוח מטעם אחדות ושמחה לדוגמה שהייתה בפתח בחג, או אולי שהרוצח מגיע לבניין. הרבי מלובביץ' תמיד אמר שחושך מגרשים באור. לא רצוי לנו ספק שהמשך הפצת האור זה הדרך להתגבר לגבי החושך גם הפעם".



בתמונה: הרב נחמיה ונחמי וילהלם נפרדים ממטיילים בצאת החג.







Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.