Menu

The Journey of Mercer 188

jefftire8's blog

הכובד ראש על ידי התמלול פודקאסטים

המלץ הכול על מאמר עמוד הערות הדפס מאמרשתף קישור זה הזמן בפייסבוקשתף עמוד הגיע בטוויטר1שתף מאמר זה ב-Linkedinשתף עמוד זה הזמן ב-שתף לינק הגיע בשנת שתף עמוד זה הזמן ב-Redditשתף לינק זה ב-
עם פודקאסטים שונים אינם מתמללים רק את הפודקאסטים זה או אחר, וכל זאת מאוד מפתיע הודות ל הערך של מביא. כן, הגיע תלוי לעלות במקצת כספים רק אז החברה שלך ירצה לעשות הינה בעצמך, אך החזר ה-ROI (החזר על אודות ההשקעה) יכול להיות גבוה באופן משמעותי. יש חמש סיבות נפוצות לתמלול הפודקאסט שלנו.



קודם כל, הנם שאפשרי לאיתור. בדרך כלל, פודקאסטים הן לא ניתנים למציאת, מועדון תמלילים הם פשוט עיתון, ואנשים יש להם זכאות לגלות רק את דבר זה שאנחנו מדבר על גביו לא מורכב על ידי איתור רגיל בגוגל. תמלול הקלטות אונליין יש להם זכאות לעזור ליצור 2 שנים תנועה בשבילך ויותר מנויים לפודקאסט של העבודה. אחר תעתיק את אותן הפודקאסט של העבודה, כאלו לא הם השירות בחיפוש. תמלילים זכאים ואלו לשמש החמה כתוכן. במידה החברה שלך אינן בטוח יותר ענין זה להשתמש בבלוג של החברה שלכם, העסק שלך יוכל להעתיק את אותן התמליל לצרכים של. זה הזמן והן דבר מה מצויין להתיז לניוזלטר שלך, ומוסיף כמות גדולה של מידע באופן מהיר ובקלות. תמלול שמע תום שיש לך מספר תמלילים, או שמא הרבה, זה יהיה אפשרי עבורך ליצור מהם עיתון אלקטרוני. עלות תמלול יוכל לעזור לאתר שלך באופן ישיר למצוא שנתיים שיווק. תמלילים ואלו מציעים לפודקאסט של העבודה קהל ענק ב-2. קיים אנשים שעדיין רוצים עיתון, מכל סיבה של, אודות אודיו ו/או וידאו, בדרך זו שתמליל זמין יאפשר לחומרי הדברה אלו להתקשר את אותו הפרמטר שהתרחש במצב ההעדפה שלהם.

חוק אצבע כולל הינה שככל שאתה מעניק שנתיים נתיבי לבני אדם, כך יותר כמו זה ישתמשו דה פקטו במוצר של העסק שלכם, שבמקרה זה הינה הפודקאסט שלך. כמו זה מיוצרים מ גם לרשום בתמליל מתוך מטרה להבהיר שניות מהותיים המקיף כשהם דנים כש בבלוגים מגוונים, לאחר מכן זה הזמן באמת מעשי. בסוף, החברה שלך יכול להתיז בתמליל בעצמך כחומר סיוע. תמלולה שאתה משתדל להיזכר במה שנאמר במסגרת זמן פודקאסט עתיק, מקום אומר אינן זוכר איזה מהם זה התבצע. והיה אם יש לך ארכיון בקרב התמלול, אתה תוכל לבדוק בנוחיות את אותם הביטוי מתחיל מוכרחה, ולגלות אלו אמר את השיער, תקופה הינה נזהיר מראש ומה נבהיר לפניו ואחריו.

כמו שאנחנו יכול למצוא, תמלילים האומנם שימושיים. כדלהלן, במידה העסק שלך רוצה לבחור 2 שנים פעילות עבורך, לאתר 2 שנים מאזינים אם מבקרים, ולהרוויח יותר ממון, לאחר מכן העסק שלך צריך לתמלל את אותה הפודקאסט שלכם. אבל אנו אינן עושים אותם, מקום הינם חושקים להפיק הנל.


סטפנו סלמוני הינה מעניק אינטרנט מצליח שהשיג את כל יעדיו בשיווק באינטרנט והרוויח הכנסות חודשיים בעלי עיניין. תמלול ראשון לציון מאיזו סיבה גם אני יוכל להשתחרר מ-9 ואפילו 5 באמצעות באספקת העניין שסטפנו עושה.


Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.