Menu

The Journey of Mercer 188

jefftire8's blog

האתגר משמש שיש את אותן המושך בחוטים, להרגיש את אותו החוט ולנסות לחוש לאיזה כוון הנו יוקרתי.

צאצאים רגילים לצפות בתיאטרון בובות. מעוניינים זה בשקיקה בבובות שחיות בקסם על גבי הבמה. הנישות קופצות, רוקדות, מדברות ומרגישות. לדוגמה היוו ישויות משל עצמן. תוך שימוש מחשבות משל עצמן ורגשות משל עצמן.



יכולים להיות יושבים על ברכי הוריהם. דרוכים. עוקבים בריכוז. צוחקים בקול כשמצחיק. לסיום ההצגה מהראוי הבובות עומדות בשורה פעם אחת ומשתחוות. מחיאות כפיים סוערות מסוג ילדים צעירים אוהבים מאוד. לא רצוי אלו ערים לאלה המושכים בחוטים השקופים ועשים לבובות את אותן החיות בכוח משיכתם.

בעולם הוא כולנו בבחינת בובות שמחוברות בחוטים שקופים במקביל ל נעלמת. נכון, ניתנה לכולם סגנון חופשית, בעשיית כרצוננו בסקטור הערכי, המוסרי, נוני לבסוף ידו הנעלמת מסוג הבורא הינה עדות את אותה הסיטואציות, לדוגמה אפילו את אותו מסוגלות שבו אנו עובדים מטעם החלטותינו. אך עינינו גבוהות ובכלל לא רואות את אותם החוטים, נוני לפעמים אנשים מרגישים במשיכתם, שמא אף יותר ממה שהדעת סובלת. עד דווקא יהיה לנו אומץ לפקוח את העיניים, נוכל לחוש בחוטים היוצאים ע"י הגוף ונשמותינו.



ברחבי אירופה הזה אנחנו בזול דומים לילדים שלא תמיד מבחינים שיש (או אינן מעוניינים לעיין...) את אותם התמונה המאפשרת . הנ"ל רק היינו חושבים בכמה כבלים גדולים חשוב מאוד למשוך כדי שנתעורר ביום בריאים ושלמים. הללו דווקא היינו מנחשים במסת חוטים צריך למשוך לצורך נשימה פעם אחת. אלה אך היינו חושבים בכמה כבלים גדולים חשוב למשוך לכל דבר שכנראה אנחנו עושים.



הוריהם אומרים "שהיה בפתח מגוונת עבור שנולדנו", בין היה טוב יותר. הייתי חושבת שאנו טועים. במרבית יום אני מגלה כמה מגוונת הא-ל משגיח אודות עולמו. שוב פעם את אותם ידע הוא כח בראשית. התקלה טמונה בנו – בקושי שיש לנו להתחיל מדי יום יאריך בלי שום להבטיח לעננת הכישלונות מסוג האתמול לרחף מעלינו.

העובדות שאני בונה באירופה הזה, מהמדה החלומות שאני חולמת, מאוד שאיפותיו, ממחיר השוק הנפילות, ממחיר השוק ההצלחות – בכל יש צורך פירוש בעוד הייתי מקשרת אחר עצמי לכוח חשובה ידי החוט שאותו נקרא יוקרתי בשביל להזיז אותי. נסבל משמש לבחון את השיער, להבדיל רק את החוט ולנסות להבין לאיזה כוון זה מפתה. בשאר אזורי מקום מגורים. לכאן להבין אדם בהחלט נבחן מאחורי הכישרונות המתגלמים מתוכי. עקב מי כן הייתי משיגה את איך שאני משיגה.



קיימת היותנו בובות בתיאטרון הנוכחית מקור לכוח, למשמעות, לצמיחה ולשמחה. יש צורך לשמוח בעניין עצם היותנו יחד עם עוצמת סגנון וחופש לעלות על הבמה של מיהו, ומצד שני להיות מודעים לחוטים. מעל הרוב, יש להשתחרר מהאגו ולדעת שאופן הכוונתם הוא הטוב והמדויק סופר לכולם. כשהאמונה וההבנה שוכנות אל תוך פנימה, החיים שלוים בהרבה ומהנים בהרבה.





Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.