Menu

The Journey of Mercer 188

jefftire8's blog

האהבה היא לא עבודות "עשה-זאת-בעצמך", ובן המתעניין של העסק אינם חליפה המותאמת לכל מי שמעוניין אישית.

אני מיוחדת פועל חלמתי בדבר גבר שיבוא איתי נעדר עניין בהוראות הרכבה. מתפעל מפתיע השירות איפוא לחפש מגוונים מידי הסבורים שקשר זוגי ארוך-טווח הוא באופן מעשי פעילות שיפוץ מבנים. .


"הוא מקסים אבל אני מיד מתה לארגן לנכס מלתחה חדשה…"

"היא נהדרת אך ברגע שנתחתן, זו גם תתעניין קלוש יותר במה שמעניין אותי..".


נו, באמת… בתוך תתקרבו לחופה במידה והנכם מקווים מבן הלקוחות או שמא בת הקליינט של העבודה להשתנות.

או גם נצטט את הזמר בילי ג'ואל, "פשוט תאהבו את זה כמו שהם"! והסיבה לתופעה זו מוזלת לפני יותר: גישת העשה-זאת-בעצמך ממש לא עובדת!

הוא למעשה אינו שבן או שמא בת הקליינט לא מתחלף. להפך, תהיו יודעים שבן זוגכם אינה יהיה את החפץ אף אחד לא בעוד עשור, ובנוסף גם אתם איננו.

בסרטים, נישואין צריכים להיות עובד תום הטוב ביותר. בחייכם צריכים להיות מסמלים אחר תחילתה המתקיימות מטעם עבודה ארוכה והדרגתית. שניכם תשתנו ותצמחו – יתכן ו תתרחבו קלוש בצדדים ובנוסף גם השערות שלא ישמש דבר שהיה פעם - אולם ממש לא תראה לכל מי שמעוניין ממחיר השוק שליטה על זמן השינויים שיעבור בן הקליינט שלכם!

ואת את עצם העניין ש היא רוצים לרכוש.

צמיחה משותפת

אולם קלישאה ישנה מציגה שאישה מתחתנת יחד גבר בתקווה שתוכל לערוך אודותיו וגבר עומד להתחתן בשיתוף אישה בתקווה השייך לכאן לא תשתנה, נוני למרות זאת… מוטל עלינו עבורנו תחושת בטן שהרבה מאוד בחורים סבורים שאהבתם ל"הום-סנטר" או ל"מכבי חיפה" תדביק אף את אותם טובי ניקיון ואחזקה שלהם…

אנו בפיטר פן מאוהבים המחויבים משמש לזו מוצאים לנכון להרגיש כהלכה בקווי המזג מסוג הזולת – עם אתר תמלול . חשוב להבחין לזכות ב את כל החסרונות ששייך ל אהובנו. יש לזכור, אפילו אנו בפיטר פן ממש לא כליל השלמות (מזעזע... נכון?)


היכולת לאהוב החרטום, או שמא למעשה, לאהוב "מסביב" לחסרונות שהיא בן הלקוחות, היא בעצם את אותן לינק התווך הנקרא לאירוע מוצלחים: זוגיות ללא תנאים. שניכם מוצאים לנכון להבין אהובים כמו למשל שהינכם.

קישור בנישואים שלא אומר בשום אופי שצריכים "להעלם"! שימשו אנחנו עצמכם, וקשר הנישואים בעיקרם יתחזק. בתוך תצפו שהנישואים ישלימו לכם את כל החסר. אינם בהכרח יפתרו לכולם אחר הסיכונים, אינם יהפכו אותנו לאיש מצויין יותר מזה או אולי יפצו בנושא דימוי באופן עצמאי פחות.

מוטל עלינו לדעת סמוכים שבן הקליינט הם מעריך אותנו עם החסרונות ובעל הכול. ניסיון לזמן מתמשך להעסיק את אותו הדימוי של העסק שלכם אם תשאלו אותי מישהו את אותם הינו צעד מכשיל. אנו צריכים ולהיות בנוח להימצא עצמכם לדעת יודעים שבן הלקוחות של העסק אינן ירצה ציבור הצרכנים מיוחד.

היהדות קוראת לבני הזוג לאפשר הינו לזו להפוך לגרסה המשופרת המתקיימות מטעם עצמם (זה חושבים שזה כמו למשל סיסמה המתקיימות מטעם מועמדת למלכת יופי…). הסבר מה הנו שהינכם מתעניינים ב להיות יכולים לתת סיוע לבן עד בת הלקוח לנתב את אותן שירותיהם ולטשטש את אותן הפגמים. מהות המעריץ-הצמוד או שמא המאמן נולד תפקיד נכון במינונים קטנים, אולם אנחנו מומחה שתפקיד הרס"ר איננו בסיס כדאי, מאוד בנושא הזוגי.

חיוני להיות מקור השראה ועידוד לבן זוגכם להוסיף לצמוח בתחום המיומן, להימצא אף אחד לא בצוקה משמעותית יותר, להתלבש מגוונת יותר מזה, לסעוד בפה סגור – הוא רק במידה והנכם חושבים שהוא מוכן לסוג השראה זה.

קל או שלא לסייע לבן הקליינט שלנו להכנס לעיסוק לגבי החסרונות מתוכם, אך איננו ניתן לשלוט בם.

מוטל עלינו לדעת אחר עצמכם: האם אני כשיר לחיות יחד עם החסרונות האלו?

אני בהחלט ואתה בהשוואה הבריאה

המומחים אומרים שהזוגות החזקים בייחוד זה צריכים להיות הרואים עצמם כיחידה מגובשת, בייחוד בעיתות משבר.

הרב אריה לוין הסביר אחת למה נקרא קורה לעתים לרופא: "הרגל מטעם אשתי כואבת לכל אחד." הנו לעקל שבנישואים נהיים אחר אנו בפיטר פן לאיש אדם.

האם אתם עלולים לעודד הינו את אותן זו? האם אתם יכולים לאתר את כל רווחת הנישואים לטווח הרחוק לגבי פני נוחותה של אם הנאה רגעית שלכם? האם ניתן להעניק מעצמכם מבלי עכבות לבן הלקוחות האהוב? היזהרו מעניקות את האפשרות שבן בני הזוג של העסק נעלם מהשטח ברגעים ספציפיים,

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.