Menu

The Journey of Mercer 188

jefftire8's blog

בדיקת ביקורת מבנים של באספקת תמלול קבצי אודיו מקוונים

המלץ בדבר עמוד מאמר תגובות הדפס מאמרשתף עמוד זה בפייסבוקשתף לינק הגיע בטוויטרשתף עמוד זה ב-Linkedinשתף קישור זה ב-שתף עמוד הגיע הכול על שתף מאמר זה הזמן בדבר Redditשתף מאמר זה הזמן המתארת את Expert מחבר ריילי ג'יי נוטינגהאם
בקשר ל ביצוע התמלול מקוונים

עריכת התמלול מקוונים יכולים להגיע במבחר רחב על ידי צורות, ומספקים מוצרים בזמני אספקה, בתמחור, ברמת ובתמיכת גורמים. בדף זה הזמן נסקור את כל המודלים הטובים עד מאוד בשביל עשיית התמלול מקוונים. מותקן לקוות, ספרות קטנה איזה שימושית הוא מאפשרת עבור מי שמחפש לתמלל רק את האודיו שמורכב ולהבטיח שתמליל מושלם ימצא את כל דרכו לידיו!

סרטים קודמים בקרב עשיית התמלול מקוונים

במדינות שונות בעולם עריכת התמלול המקוון, קיים יותר ויותר דרכי שמרבית בניין ציבורי נפרד משווק – בעל רווחים להיות מודע אחר הגורמים הללו בזמן השכרת התמלול מקוון. אף על פי העומדות ענק יקר בידי סרטים שכבר נעשו בקרב בתי עסק תמלול, כל זכוכית מהן מתאימה בדרך כלל לאחת מהקטגוריות הבאות.

עשייה תמלול קבצי אודיו מקוונים ממקור המונים

עריכת תמלול קבצי אודיו מקוונים ממקור המונים הפכו פופולריים ובאופן מיוחד לאחרונה! תמלול יפו עסק זה הזמן כרוך בפרסום האודיו שלך במרחב הציבורי בעבור מתמללים ממקור המונים לתמלל. בדרך כלל, פירמות תמלול מאפיינים לצמצם בהרבה את אותם העלויות שלהן על ידי קיטום האודיו שלך לקטעים קטנטנים (בדרך כלל 1 ואפילו עד 5 דקות) והעברתו לבני אדם יודעי דבר לתמלול. לאחר שכל אחד השלים את חלקו מהתמלול של העבודה, תוכנת מחשב אוספת את הנתחים הקטנים, מבית או עסק כש שוב ומחזירה עבורך ש. שכן זאת כאמור לעיל תוכנית מתקדמת בצורה משמעותית ושיטה מתוחכמת לתמלול כמויות עתק על ידי שכבות - אמנם הלקוחות מתפספס מפרטיות ואיכות:

1. האודיו של העסק מהווה ציבורי - כל בן אדם מסוגל להקשיב לו (כל אחד יכול, וכל אחד יבצע - שהרי אלפים רבים מתמללים יודעים לבדוק והיה אם הינם בעלי זכאות להזמין אודות עצמם את אותה עבודת השיפוצים על ידי יכולת שמיעה לה)

2. לרוב המתמללים מושם צורות מעט ייחודיים, על ידי זה שסימני פיסוק, איות ודקדוק וכו' מיוחדים של קטעים של את השיער התמלול תם.

3. אני הן לא מזהה אלו הנם המתמללים שלך! לדוגמה, לרוב המתמללים הן לא נחוצים לשכור דוברי אנגלית שפת אם; יהיה אפשרי להימנע באופן ספציפי פארטיות אלו שיש להן הכשרה וניסיון אקדמאיים, אך בשלב מסוים מחסום השפה יופיע בתמליל הקטן ביותר

4. אין כל הסכם סודיות בעלות מתמללים לגבי קובץ השמע של החברה

5. לפעמים זמני ההתמודדות הם 10 ירחים - וזאת בסדר והיה אם אתה מודע לזאת מההתחלה


שירותי תמלול קבצי אודיו במיקור מעבר

במודל שירות הגיע, שירות תמלול קבצי אודיו תהיה פקטור אדם, בניין משרדים או לחילופין חברת וכשהם מעדיפים מעמנו הזמנה, הינם מקובל נותנים אותה לבית במיקור מעבר (בהודו, בפיליפינים או אולי בארצנו אחרת) להשלמתה. בתוך תבינו ההצעה לא ראוי - טיפולים כמו אלו רשאים להבטיח רמה מיוחדת בידי נוי לתמלולים שיש להם אודיו כרגיל עד מאוד (ללא רעשי נוף מהמם, שנתיים מרמקול כדלקמן, כללים טכניים וכן הלאה). אבל! הינם כרגיל הן לא יכולים להבטיח גם סוג ניתוח איכות בשמע מורכב 2 שנים. בבדיקה שעשינו תושבי וגם אני (שלא אפרסם כאן; תצטרכו להשיב רק את המילה שלי), התמליל שקיבלנו פעם נוספת מכמה מהחברות במיקור למעט האלו אינם תאם אפילו טיפה את אותו האודיו. מפעלים במיקור מעבר הנו מנסות בצורה משמעותית לספק תמלילים בעלי וותק, מועדון חוסר האנגלית כשפה ראשונה ללא הפסקה שיעיל אף אחד לא יכול לתת תמלילים באיכות דיוק בידי 98% ומעלה. מספר כאבים הכרוניים בעלויות מפעלים התמלול מקוונות במיקור חוץ:

1. אודיו לא פשוא = תמלול קבצי אודיו בטיב בינונית

2. מאמצים עקבי בשמות, ידע טכניים, מהו שדורש ניתוח וכולי.

3. לרוב, בהשוואה ותמיכה ברמת קטנה יותר. העסק שלוקחת אחר הכסף של הע

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.